Jag håller ett öga på er :)
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Jag håller ett öga på er :)

    fastän jag inte har tid att skriva just nu. Jobbar dag och natt på huset. Ojojoj vilken röra, men vad roligt det är att göra något skapande när man annars sitter och stirrar på en datorskärm dagarna i ända.
  2. 1
    Jag håller ett öga på er :) fastän jag inte har tid att skriva just nu. Jobbar dag och natt på huset. Ojojoj vilken röra, men vad roligt det är att göra något skapande när man annars sitter och stirrar på en datorskärm dagarna i ända.
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Hej Lillan

    Hur går det med huset? Blev det latte eller rött i vardagsrummet, undrar nyfiken Indra ;-)
  4. 2
    Hej Lillan Hur går det med huset? Blev det latte eller rött i vardagsrummet, undrar nyfiken Indra ;-)
  5. Phio
    #3

    åå!

    så roligt MEN jobbigt! Samtidigt är det liksom bra att köra så länge orken finns, tre år senare kan man inte fatta hur effektivt det gick i början! Kram.
  6. 3
    åå! så roligt MEN jobbigt! Samtidigt är det liksom bra att köra så länge orken finns, tre år senare kan man inte fatta hur effektivt det gick i början! Kram.

Liknande trådar

  1. Håller det här?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-22, 20:18
  2. Håller AFF på att dö?
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 17:42
  3. Nu håller jag på
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 03:33
  4. Jag håller på att gå under!!!!!!! *
    By Otroligt ledsen i dag in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 09:35
  5. Håller med dig!
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar