Jaha..
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Jaha..

    Nu har jag fått ägglossning. Betyder det att jag får mens om 2 veckor då? *Buhuuu*
  2. 1
    Jaha.. Nu har jag fått ägglossning. Betyder det att jag får mens om 2 veckor då? *Buhuuu*
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2

    så du känner

    ägglossningen så väl? det var tidigt tycker jag, för du ammar väl?
  4. 2
    så du känner ägglossningen så väl? det var tidigt tycker jag, för du ammar väl?
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Ja, jag helammar.

    Jag har haft mensvärk i en vecka nu så jag misstänkte att något var på g. Och igår kväll kom ägglossningsflytningar. Nu kommer jag verkligen inte våga ha sex! Jag är livrädd för att bli med barn..
  6. 3
    Ja, jag helammar. Jag har haft mensvärk i en vecka nu så jag misstänkte att något var på g. Och igår kväll kom ägglossningsflytningar. Nu kommer jag verkligen inte våga ha sex! Jag är livrädd för att bli med barn..
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4

    förstår det.....

    det är ju lite tajt mellan barnen när Albin är så liten... :)
    Jag vågar inte heller ha sex... ska inte på efterkontroll förrän i 14/9. Fast jag debuterade faktiskt i morse och det gick riktigt bra.
  8. 4
    förstår det..... det är ju lite tajt mellan barnen när Albin är så liten... :)
    Jag vågar inte heller ha sex... ska inte på efterkontroll förrän i 14/9. Fast jag debuterade faktiskt i morse och det gick riktigt bra.
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    just därför ska du ju

    kanske gå på efterkontrollen o skaffa dig minipiller eller ngt så kan du sexa.

    KJram
  10. 5
    just därför ska du ju kanske gå på efterkontrollen o skaffa dig minipiller eller ngt så kan du sexa.

    KJram

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Jaha nu har jag
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 00:12
  3. Jaha.
    By Lillblomma in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 15:25
  4. Jaha
    By E&S mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 10:45
  5. Jaha ja
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 10:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar