Hej allihopa!
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Hej allihopa!

    Först och främst vill jag tacka alla för en trevlig helg i Bredsand - och tack Maria för att du ordnade med allt:-)

    Har ju varit utan internet ett tag, sedan har det varit semestrar osv. så jag har inte riktigt hunnit med att vara här inne och skriva - brukar ju inte skriva så mycket heller men iallafall. Har försökt att läsa endel så helt borta är jag inte!

    Sambon började jobba i måndags efter åtta veckors ledighet, igår började vi med inskolning för både Wille och Denise (nytt dagis efter flytten). Om tre veckor börjar jag jobba och det är med blandade känslor. Ska bli jättekul att komma tillbaka men jag har trivts jättebra med att \"bara\" vara hemma. Tycker även att det är lite tidigt för Wille att börja dagis redan nu - mår lite dåligt för det! Men jag fick en plats nu i augusti annars kunde jag få vänta ytterligare ett år om jag skulle få det dagiset som jag sökte (samma som storasyster). Men men, han ska iallafall bara gå tre dagar i veckan och så är jag föräldrarledig två dagar i veckan fram tills december - känns lite bättre iallafall.

    Nog om detta! Hoppas att alla har haft en varm och skön sommar! Kram på er
  2. 1
    Hej allihopa! Först och främst vill jag tacka alla för en trevlig helg i Bredsand - och tack Maria för att du ordnade med allt:-)

    Har ju varit utan internet ett tag, sedan har det varit semestrar osv. så jag har inte riktigt hunnit med att vara här inne och skriva - brukar ju inte skriva så mycket heller men iallafall. Har försökt att läsa endel så helt borta är jag inte!

    Sambon började jobba i måndags efter åtta veckors ledighet, igår började vi med inskolning för både Wille och Denise (nytt dagis efter flytten). Om tre veckor börjar jag jobba och det är med blandade känslor. Ska bli jättekul att komma tillbaka men jag har trivts jättebra med att \"bara\" vara hemma. Tycker även att det är lite tidigt för Wille att börja dagis redan nu - mår lite dåligt för det! Men jag fick en plats nu i augusti annars kunde jag få vänta ytterligare ett år om jag skulle få det dagiset som jag sökte (samma som storasyster). Men men, han ska iallafall bara gå tre dagar i veckan och så är jag föräldrarledig två dagar i veckan fram tills december - känns lite bättre iallafall.

    Nog om detta! Hoppas att alla har haft en varm och skön sommar! Kram på er
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Hej gumman!

    Kul å se dig.
    Du om du börjar jobba snart... borde det vara dags för en liten date innan dess!!
    Ring o så ordnar vi det!

    KRAM
  4. 2
    Hej gumman! Kul å se dig.
    Du om du börjar jobba snart... borde det vara dags för en liten date innan dess!!
    Ring o så ordnar vi det!

    KRAM

Liknande trådar

  1. Hej allihopa!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 16:39
  2. Hej då allihopa!!!
    By Poppy68 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 05:33
  3. hej allihopa
    By -Jenn- in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 05:31
  4. Hej allihopa!
    By CC78 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 09:14
  5. Hej allihopa
    By ~JENN~ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar