behöver jag oroa mig?
_0705 Majbarn
  1. malin m theo
    #1

    behöver jag oroa mig?

    Jag vet ännu inte ifall jag är gravid. Skulle haft mensen i måndags men den kan vara lite oregelbunden i och med att jag slutade med p-piller förra månaden. Grejen är den att jag har haft ont i min rygg. (läkarna tror att det är reumatism, bechterew.) För 3 veckor sen stoppade jag i mig några ibumetin, receptbelagd, och smörjde ryggen med zon salva. Om jag är gravid, kan i så fall fostret tagit skada.
  2. 1
    behöver jag oroa mig? Jag vet ännu inte ifall jag är gravid. Skulle haft mensen i måndags men den kan vara lite oregelbunden i och med att jag slutade med p-piller förra månaden. Grejen är den att jag har haft ont i min rygg. (läkarna tror att det är reumatism, bechterew.) För 3 veckor sen stoppade jag i mig några ibumetin, receptbelagd, och smörjde ryggen med zon salva. Om jag är gravid, kan i så fall fostret tagit skada.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Oroa dig inte

    Om du är gravid är fostret för lite fortfarande för att ta upp ämnen från ditt blod, gränsen brukar dras vid v 6. Men du bör nog undvika det framöver tills du är säker på om du är gravid...som vi hoppas på *håller tummarna*
  4. 2
    Oroa dig inte Om du är gravid är fostret för lite fortfarande för att ta upp ämnen från ditt blod, gränsen brukar dras vid v 6. Men du bör nog undvika det framöver tills du är säker på om du är gravid...som vi hoppas på *håller tummarna*
  5. malin m theo
    #3

    TACK...

    det svaret lugnade mig.
  6. 3
    TACK... det svaret lugnade mig.

Liknande trådar

  1. Behöver man oroa sig....
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:58
  2. Behöver jag oroa mig?
    By Blåklockan in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 13:50
  3. Behöver jag oroa mig?
    By sensitive in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 05:51
  4. Behöver man oroa sig?
    By -Solrosen- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 11:02
  5. Behöver jag oroa mig?
    By MammaMu79 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 01:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar