Okej, okeeeeej
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Okej, okeeeeej

    På uppmaning av Ia så erkänner jag nu då :)
    Det var jag som skrev anonymt härinne för ett tag sedan att jag blivit oplanerat gravid med en liten trea :)
    Jag är nu i v 9+ någonting och illamåendet har börjat komma krypande, men är inte ännu alls lika illa som det varit med Aron o Alva. Bf blir 21/3 som det ser ut nu.
    Japp, så nu vet ni. Det var knappast så många som gissade på mig eftersom jag är härinne väldigt sällan numera, tyvärr. Vet inte varför, det har bara blivit så att jag är mera aktiv i min andra ankomstgrupp. Och nu får jag ju ännu en att aktivera mig i, men jag läser om er varje dag trots att jag inte skriver så ofta!
    Kram på er!
  2. 1
    Okej, okeeeeej På uppmaning av Ia så erkänner jag nu då :)
    Det var jag som skrev anonymt härinne för ett tag sedan att jag blivit oplanerat gravid med en liten trea :)
    Jag är nu i v 9+ någonting och illamåendet har börjat komma krypande, men är inte ännu alls lika illa som det varit med Aron o Alva. Bf blir 21/3 som det ser ut nu.
    Japp, så nu vet ni. Det var knappast så många som gissade på mig eftersom jag är härinne väldigt sällan numera, tyvärr. Vet inte varför, det har bara blivit så att jag är mera aktiv i min andra ankomstgrupp. Och nu får jag ju ännu en att aktivera mig i, men jag läser om er varje dag trots att jag inte skriver så ofta!
    Kram på er!
  3. CHENOA
    #2

    grattis:)

    va kul...hoppas du slipper illamåendet hela graviditeten..
  4. 2
    grattis:) va kul...hoppas du slipper illamåendet hela graviditeten..
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Grattis

    Känns som om det är fler och fler som skaffar sig en 3:a. Grattis till hela familjen.
  6. 3
    Grattis Känns som om det är fler och fler som skaffar sig en 3:a. Grattis till hela familjen.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    stort grattis

    Vad roligt! Lycka till med resten av graviditeten
    Mysigt med en lite trea skulle jag oxå kunna tänka mig.
    *kramar*
  8. 4
    stort grattis Vad roligt! Lycka till med resten av graviditeten
    Mysigt med en lite trea skulle jag oxå kunna tänka mig.
    *kramar*
  9. Elin & Emilia+ v17
    #5

    Åh grattis

    vad roligt att det blir en 3:a för er! Är det du som då är Filifjonkan där inne i mars gruppen??
    Då kan man ju då undra hur Ia lyckats lista ut att det är du som var denna gravida??!!
    Kram i stora lass från oss.
  10. 5
    Åh grattis vad roligt att det blir en 3:a för er! Är det du som då är Filifjonkan där inne i mars gruppen??
    Då kan man ju då undra hur Ia lyckats lista ut att det är du som var denna gravida??!!
    Kram i stora lass från oss.
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6

    *hihi*

    Din lilla detektiv. :D Jag kan med en gång dementera alla funderingar på om jag också är gravid. Det är helt enkelt så att Sofia har avslöjat sig i Alvas och Ludvigs ankomstgrupp. Så jag tyckte att hon fick göra det härinne också i rättvisans namn. ;)

    Faktum är att jag tänkte på Sofia när det anonyma inlägget kom för ett tag sen, men jag undrar om inte en och annan misstänkte mig för det? :) Inga bebisar här inte. Jag har ju sökt ett väldans viktigt jobb just nu - har inte råd med sånt. Sen skulle jag inte orka en trea just nu, om jag ska vara ärlig. Vi har haft alldeles för mycket nattstök från barnen här i huset.

    Kram
  12. 6
    *hihi* Din lilla detektiv. :D Jag kan med en gång dementera alla funderingar på om jag också är gravid. Det är helt enkelt så att Sofia har avslöjat sig i Alvas och Ludvigs ankomstgrupp. Så jag tyckte att hon fick göra det härinne också i rättvisans namn. ;)

    Faktum är att jag tänkte på Sofia när det anonyma inlägget kom för ett tag sen, men jag undrar om inte en och annan misstänkte mig för det? :) Inga bebisar här inte. Jag har ju sökt ett väldans viktigt jobb just nu - har inte råd med sånt. Sen skulle jag inte orka en trea just nu, om jag ska vara ärlig. Vi har haft alldeles för mycket nattstök från barnen här i huset.

    Kram
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    Hoppas

    du inte tog illa upp för min lilla uppmaning. Kul att retas med folk härinne. ;) Men främst så tänkte jag att det vore roligt för alla att kunna glädjas åt ytterligare en bebis i gänget. Det verkar vara en hel del såna på gång nu!

    Kram på dig!
  14. 7
    Hoppas du inte tog illa upp för min lilla uppmaning. Kul att retas med folk härinne. ;) Men främst så tänkte jag att det vore roligt för alla att kunna glädjas åt ytterligare en bebis i gänget. Det verkar vara en hel del såna på gång nu!

    Kram på dig!
  15. Elin & Emilia+ v17
    #8

    Aha

    tänkte inte på att ni kunde ha den kopplingen! Trodde ju helt klart att du och Sofia tillhör en nya ankomstgrupp tillsammans:)
    Emilia tycker att vi ska ha en till bebis sedan efter denna! men jag säger att vi börjar med en och sedan får vi se. Känner att min kropp inte är gjord att vara gravid.
    Kram tillbaka.
  16. 8
    Aha tänkte inte på att ni kunde ha den kopplingen! Trodde ju helt klart att du och Sofia tillhör en nya ankomstgrupp tillsammans:)
    Emilia tycker att vi ska ha en till bebis sedan efter denna! men jag säger att vi börjar med en och sedan får vi se. Känner att min kropp inte är gjord att vara gravid.
    Kram tillbaka.
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9

    Grattis Sofia!

    är det därför jag inte sett dig på viktsnack?

    KRAM!
  18. 9
    Grattis Sofia! är det därför jag inte sett dig på viktsnack?

    KRAM!
  19. Medlem sedan
    Feb 2002
    #10

    Grattis!!!

    Vad skoj! Hoppas att du slipper det värsta illamåendet och får må riktigt bra denna graviditet!
    Kram!
  20. 10
    Grattis!!! Vad skoj! Hoppas att du slipper det värsta illamåendet och får må riktigt bra denna graviditet!
    Kram!
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11

    Grattis!

    Vad härligt en tredje på g. Grattis kramar i massor!
    Kram Pehtra
  22. 11
    Grattis! Vad härligt en tredje på g. Grattis kramar i massor!
    Kram Pehtra
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12

    Ett stort grattis

    vill jag också passa på att skicka :) (Är inte nån flitig skrivare jag heller, men läser nästan varje dag!)
  24. 12
    Ett stort grattis vill jag också passa på att skicka :) (Är inte nån flitig skrivare jag heller, men läser nästan varje dag!)
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13

    Grattis

    och vad kul att ni ska få en liten trea:-)
    Många grattis kramar kommer från oss ifrån Åbo!
  26. 13
    Grattis och vad kul att ni ska få en liten trea:-)
    Många grattis kramar kommer från oss ifrån Åbo!
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #14

    Tackar!

    Jag lär knappast slippa, men bara det stannar vid det här så är det uthärdligt iaf!
  28. 14
    Tackar! Jag lär knappast slippa, men bara det stannar vid det här så är det uthärdligt iaf!
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #15

    Ja

    det verkar så. Men här var det som sagt inte tänkt riktigt så, gubben tyckte 2 barn räckte bra och jag hade inga tankar på en trea än på några år. Menmen, det blir inte alltid som man tänkt sig men bra ändå :)
  30. 15
    Ja det verkar så. Men här var det som sagt inte tänkt riktigt så, gubben tyckte 2 barn räckte bra och jag hade inga tankar på en trea än på några år. Menmen, det blir inte alltid som man tänkt sig men bra ändå :)
  31. Medlem sedan
    Jan 2002
    #16

    Grattis

    vad roligt med en liten trea - spännande.

    Grattiskramar från Göteborg

  32. 16
    Grattis vad roligt med en liten trea - spännande.

    Grattiskramar från Göteborg

  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17

    :)

    Jasså minsann, då är det väl bara att vänta tills du avslöjar dig då *s* Tack för grattis!
  34. 17
    :) Jasså minsann, då är det väl bara att vänta tills du avslöjar dig då *s* Tack för grattis!
  35. Medlem sedan
    Nov 2003
    #18

    tack så mycket

    Som Ia svarade redan så är vi tillsammans i en annan ankomstgrupp ju :)
  36. 18
    tack så mycket Som Ia svarade redan så är vi tillsammans i en annan ankomstgrupp ju :)
  37. Medlem sedan
    Nov 2003
    #19

    nepp

    inte alls. Hade faktiskt helt glömt bort att jag borde avslöja mig här inne också *skäms lite*
  38. 19
    nepp inte alls. Hade faktiskt helt glömt bort att jag borde avslöja mig här inne också *skäms lite*
  39. Medlem sedan
    Nov 2003
    #20

    Japp

    det är därför! Men jag frågade gubben i dag om han tror att bebisen växer i mina lår, det kändes nämligen så när jag drog på mig jeansen... *s*
    TAck för grattiset!
  40. 20
    Japp det är därför! Men jag frågade gubben i dag om han tror att bebisen växer i mina lår, det kändes nämligen så när jag drog på mig jeansen... *s*
    TAck för grattiset!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Okej, okej, jag HAR inte världens bästa
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-02, 21:38
  2. Okej okej, nu outar jag hur äcklig
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 17:04
  3. Okej, okej! ang skor igen.
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 17:57
  4. Okeeeeej... ;-)
    By Grodan in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 20:11
  5. okej okej jag ska börja jobba lite
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 16:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar