Att snoka
Pappasnack
  1. osäker idag
    #1

    Att snoka

    i sin patrners mail/mobil osv.
    Vad exkat skulle få dig att tro att hon är otrogen?
    Är det ok att smsa och msna och skriva med andra män?
    Var tycker du gränsen går?
    Får man skicka kramar?
  2. 1
    Att snoka i sin patrners mail/mobil osv.
    Vad exkat skulle få dig att tro att hon är otrogen?
    Är det ok att smsa och msna och skriva med andra män?
    Var tycker du gränsen går?
    Får man skicka kramar?
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    När du...

    kommer på dig själv med att tänka att \"detta skulle nog inte min kille uppskatta att jag gjorde\" ..._där_ går gränsen
  4. 2
    När du... kommer på dig själv med att tänka att \"detta skulle nog inte min kille uppskatta att jag gjorde\" ..._där_ går gränsen
  5. osäker idag
    #3

    Mitt samvete är rent

    Men jag är överkänslig pga att mitt ex spionerade på mig och jag vet att min nuvarande gjorde detsamma med sitt ex.
    Det stör mig.
  6. 3
    Mitt samvete är rent Men jag är överkänslig pga att mitt ex spionerade på mig och jag vet att min nuvarande gjorde detsamma med sitt ex.
    Det stör mig.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Är det verkligen så?

    Jag gör massor med saker som går förbi min killes gräns. Han är t.ex. obekväm med att jag åker på konferenser för att jag har manliga jobbarkompisar, att jag går ut med mina killkompisar och att jag semestrar med könsblandade sällskap (på semestrar inte han vill hänga med på). Jag har sett det som att han får vänja sig, jag har ingen lust att förlora kompisar för hans skull, men jag döljer inget.

    Är inte det viktigaste att vara öppen om det ifall man gör saker som ens partner inte gillar?

    Mitt ex var otroligt svartsjuk och jag förlorade massor av vänner under tiden med honom och jag tänker inte göra om det misstaget igen - det blir så väldigt ensamt om/när det tar slut då.
  8. 4
    Är det verkligen så? Jag gör massor med saker som går förbi min killes gräns. Han är t.ex. obekväm med att jag åker på konferenser för att jag har manliga jobbarkompisar, att jag går ut med mina killkompisar och att jag semestrar med könsblandade sällskap (på semestrar inte han vill hänga med på). Jag har sett det som att han får vänja sig, jag har ingen lust att förlora kompisar för hans skull, men jag döljer inget.

    Är inte det viktigaste att vara öppen om det ifall man gör saker som ens partner inte gillar?

    Mitt ex var otroligt svartsjuk och jag förlorade massor av vänner under tiden med honom och jag tänker inte göra om det misstaget igen - det blir så väldigt ensamt om/när det tar slut då.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    jag...

    svarade utifrån ett hälsosamt förhållande,sjuklig svartsjuka är ju en annan sak.
    Jag kan ju göra ett tillägg...\"detta skulle jag inte uppskatta om min partner gjorde\"
  10. 5
    jag... svarade utifrån ett hälsosamt förhållande,sjuklig svartsjuka är ju en annan sak.
    Jag kan ju göra ett tillägg...\"detta skulle jag inte uppskatta om min partner gjorde\"
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    öppenhet/hemlighållande i sig är inget viktigt? Det handlar bara om vad man gör?

    Oj, det var annorlunda än hur jag tänker.
  12. 6
    Så öppenhet/hemlighållande i sig är inget viktigt? Det handlar bara om vad man gör?

    Oj, det var annorlunda än hur jag tänker.

Liknande trådar

  1. Om att snoka...
    By flaxis in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 16:41
  2. Snoka hos partnern då?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-10-25, 14:57
  3. Nånsin ok att snoka?
    By anonymt namn in forum Tonåringar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 16:49
  4. Snoka i mobilen?
    By Psykot af Akuten in forum Kärlek & relationer
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 16:06
  5. om att snoka
    By filur72 in forum Föräldraskap
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 19:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar