synpunkter ang vinter skor önskas
Småbarn
  1. helena me bella
    #1

    synpunkter ang vinter skor önskas

    jo nyss så var jag in på rusta och skulle köpa en hink, då gick jag förbi barnskor, ett par rosa typ \"timberland\" kängor, så fina! dom tål sägert inte väta men dom var jätte fina i gameldaxrosa, 99:- dom var fodrade med ludd, brevid så läg det rosa \"vinterkängor\" sådana med urtagbart foder i filt, själva ytter skon var väl kanska plastig, svart gummi nere ich rosa/svart skaft, nu till frågan skulle ni köpa vinterskon? har för mig att jag hade något liknande som barn, där man tog ut en filt sko. den så regäl ut och den kostade vad jag kunde se 99:- men det var lite dåligt skyltat. jag har köpt jackor på rusta fler gånger och jag är så nöjd med dom, dom kostar nu 50:- på rea köp om ni hitter, det är den bästa vår/sommar jacka jag köpt. men jag har aldrig köpt sko så jag vet inte om man vågar, det skulle vara som extra skor kan tillläggas. lite synpunker önskas, nu måste jag kila till dagis, hej så länge!
  2. 1
    synpunkter ang vinter skor önskas jo nyss så var jag in på rusta och skulle köpa en hink, då gick jag förbi barnskor, ett par rosa typ \"timberland\" kängor, så fina! dom tål sägert inte väta men dom var jätte fina i gameldaxrosa, 99:- dom var fodrade med ludd, brevid så läg det rosa \"vinterkängor\" sådana med urtagbart foder i filt, själva ytter skon var väl kanska plastig, svart gummi nere ich rosa/svart skaft, nu till frågan skulle ni köpa vinterskon? har för mig att jag hade något liknande som barn, där man tog ut en filt sko. den så regäl ut och den kostade vad jag kunde se 99:- men det var lite dåligt skyltat. jag har köpt jackor på rusta fler gånger och jag är så nöjd med dom, dom kostar nu 50:- på rea köp om ni hitter, det är den bästa vår/sommar jacka jag köpt. men jag har aldrig köpt sko så jag vet inte om man vågar, det skulle vara som extra skor kan tillläggas. lite synpunker önskas, nu måste jag kila till dagis, hej så länge!
  3. Åza
    #2

    min dotter fick

    efter tips från en annan mamma vinterkängor därifrån.
    Det var \"goretex\" på foten och resen var i starkt tyg.
    Det funkade superbra hela vintern och det bara för 80 kr.
    Som höstskor skulle jag definitivt slå till, är det för blött så har de ju ändå gummistövlar.

  4. 2
    min dotter fick efter tips från en annan mamma vinterkängor därifrån.
    Det var \"goretex\" på foten och resen var i starkt tyg.
    Det funkade superbra hela vintern och det bara för 80 kr.
    Som höstskor skulle jag definitivt slå till, är det för blött så har de ju ändå gummistövlar.

  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Åhh!

    Jag kan tyvärr inte ge dig nått svar, men själv är jag ute efter rosa kängor till min yngsta..bara att ha när man sticker iväg med bilen osv. Då duger säkert rustaskor alldeles optimalt. Såg du möjligen vad de fanns i för storlekar? *Hoppas de fanns i smått åxå*

    Och angående de andra skorna så tycker jag att kostar de bara 99kr så är det ju klart värt att testa dem!
  6. 3
    Åhh! Jag kan tyvärr inte ge dig nått svar, men själv är jag ute efter rosa kängor till min yngsta..bara att ha när man sticker iväg med bilen osv. Då duger säkert rustaskor alldeles optimalt. Såg du möjligen vad de fanns i för storlekar? *Hoppas de fanns i smått åxå*

    Och angående de andra skorna så tycker jag att kostar de bara 99kr så är det ju klart värt att testa dem!

Liknande trådar

  1. Skor i vinter?
    By CarolinaK in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 09:37
  2. Vinter skor?
    By fossa in forum Småbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 12:02
  3. Vinter skor??
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 09:12
  4. Vinter-skor
    By Lilla gumman in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 20:36
  5. skor i vinter
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar