Hoppas fortsätta här...
_0705 Majbarn
  1. tingeling
    #1

    Hoppas fortsätta här...

    Känner varken av ÄL, mensvärk eller har regelbunden mens, men jag hopppppas såååå att jag kan fortsätta skriva i denna grupp. Brösten börjar ömma och snart är det dags att testa sig. Vill så gärna ha en liten till lilla stor! *håll tummarna*
  2. 1
    Hoppas fortsätta här... Känner varken av ÄL, mensvärk eller har regelbunden mens, men jag hopppppas såååå att jag kan fortsätta skriva i denna grupp. Brösten börjar ömma och snart är det dags att testa sig. Vill så gärna ha en liten till lilla stor! *håll tummarna*
  3. Hemlig 3:a
    #2

    hoppas också

    att få hamna här...känner ingenting..så jag tror att det är kört!! Uj vilken väntan man måste gå igenom!!
  4. 2
    hoppas också att få hamna här...känner ingenting..så jag tror att det är kört!! Uj vilken väntan man måste gå igenom!!
  5. Anonym
    #3

    Håller

    tummarna för dig. Vill oxå ha en trea...och jag känner ju inget när jag är gravid så jag får vackert vänta till nästa vecka då det är dags att testa, eller få mens.
  6. 3
    Håller tummarna för dig. Vill oxå ha en trea...och jag känner ju inget när jag är gravid så jag får vackert vänta till nästa vecka då det är dags att testa, eller få mens.
  7. Vågar och vill
    #4

    Håller tummarna här. imt

    s
  8. 4
    Håller tummarna här. imt s

Liknande trådar

  1. Vet ej om jag kan fortsätta :(
    By -TH- in forum Träning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-17, 18:03
  2. Hur ska man fortsätta?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-06-14, 17:59
  3. Ska vi fortsätta?
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 12:52
  4. Hur fortsätta?
    By Mizen_m_två in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 20:40
  5. ska jag fortsätta?
    By Eva med Hampus-03 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 09:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar