Tuva gratulerar alla webtvillingar
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Tuva gratulerar alla webtvillingar

    Hoppas ni får en strålande dag!
    Själv började hon gallskrika \"näää wunga\" när vi började sjunga Ja må hon leva i morse och när vi sen hade mage att sätta ner en stor paket i sängen så blev hon fullkomligt rasande *s*
    Fast det gick över snabbt när pappa tryckte på paketen och den började låta...

    Av oss fick hon Little People Zoo (tackar för tipset här nedan, minns inte av vem) och en IKEA PS HÄNGIG ribbstol på sin vägg.
    Så nu slipper hon stå och yla förtvivlat utanför Theos dörr när den är stängd och hon vill \"tlättla opp\"

    *kram* på er alla
  2. 1
    Tuva gratulerar alla webtvillingar Hoppas ni får en strålande dag!
    Själv började hon gallskrika \"näää wunga\" när vi började sjunga Ja må hon leva i morse och när vi sen hade mage att sätta ner en stor paket i sängen så blev hon fullkomligt rasande *s*
    Fast det gick över snabbt när pappa tryckte på paketen och den började låta...

    Av oss fick hon Little People Zoo (tackar för tipset här nedan, minns inte av vem) och en IKEA PS HÄNGIG ribbstol på sin vägg.
    Så nu slipper hon stå och yla förtvivlat utanför Theos dörr när den är stängd och hon vill \"tlättla opp\"

    *kram* på er alla
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    *s*

    sjunger ni så illa du, theo och peter??? *asg*

    en sån där ribbstol skulle jag vilja ha till killarna... eller två då... men jag vet inte om jag vågar mej på att skruva å borra för mycket i väggarna här...

    grattis i gen tjejen!

    *kram*
  4. 2
    *s* sjunger ni så illa du, theo och peter??? *asg*

    en sån där ribbstol skulle jag vilja ha till killarna... eller två då... men jag vet inte om jag vågar mej på att skruva å borra för mycket i väggarna här...

    grattis i gen tjejen!

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    Säkert jag som..

    är skyldig till Little People presenten!
    Carolina ääälskar sina little people och hon kommer få samla tills hon blir grön ;)
    Hon kan sitta i timtals och leka med det!
    Du får säga till om Tuva blir likadan ;)
    Här har brorsan också ribbstol på väggen och lillasyster blir galen när hon inte får klättra där :) Ganska likt alltså!

    Grattis Tuva!
  6. 3
    Säkert jag som.. är skyldig till Little People presenten!
    Carolina ääälskar sina little people och hon kommer få samla tills hon blir grön ;)
    Hon kan sitta i timtals och leka med det!
    Du får säga till om Tuva blir likadan ;)
    Här har brorsan också ribbstol på väggen och lillasyster blir galen när hon inte får klättra där :) Ganska likt alltså!

    Grattis Tuva!
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Grattis alla födelsedagsbarn

    ävend e som fyllt som vi missat att gratta. Hopaps ni ahft udnerbara födelsedagar.
  8. 4
    Grattis alla födelsedagsbarn ävend e som fyllt som vi missat att gratta. Hopaps ni ahft udnerbara födelsedagar.
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    Tuva tackar

    har haft en bra dag trots att hon bara fick våra egna presenter.
    Kalas blir nästa helg
  10. 5
    Tuva tackar har haft en bra dag trots att hon bara fick våra egna presenter.
    Kalas blir nästa helg

Liknande trådar

  1. Gratulerar ALLA som hunnit...
    By Ziggy in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 08:38
  2. Gratulerar alla som fått
    By malaika in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 20:25
  3. Gratulerar f.ö alla andra
    By suziq in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 09:08
  4. Gratulerar alla som fyllt och fått
    By -Pia- in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 21:44
  5. Jag gratulerar alla kollektivt!
    By glittret in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 10:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar