Aimee har ett pass nu
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Aimee har ett pass nu

    Om två veckor åker vi till London för att hälsa på Aimees farmor och farfar. Det blir första flygresan för den här lilla damen. Någon som flugit med så här små förut? Jag funderar på hur man bäst lindrar tryckförändringen, amning eller?
  2. 1
    Aimee har ett pass nu Om två veckor åker vi till London för att hälsa på Aimees farmor och farfar. Det blir första flygresan för den här lilla damen. Någon som flugit med så här små förut? Jag funderar på hur man bäst lindrar tryckförändringen, amning eller?
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Yes, amning! :)

    Eller napp, om hon har det, om hon redan sover när planet lyfter/landar så är det ju skönt att slippa väcka genom att amma. Ett tips till London är att ta med en så liten o platt o lätt vagn som möjligt. London är sååå opraktiskt för barnvagn, vissa t-banestationer har varken hiss eller rulltrappa... Då blir det till att bära. Sedan får man ju aldrig på vagnen \"hel\" om man tar bussen, utan då blir det till att fälla ihop. När jag bodde i England när sonen var liten och skulle ta bussen (själv m honom) så fick jag be busschaffisen hålla honom medan jag fällde ihop vagnen o fick på den på bussen... Borta bra, men hemma bäst! :)

    Ha det så jättekul i London!!! Shoppa mycket fina kläder till Aimee på Next och GAP... ;)
  4. 2
    Yes, amning! :) Eller napp, om hon har det, om hon redan sover när planet lyfter/landar så är det ju skönt att slippa väcka genom att amma. Ett tips till London är att ta med en så liten o platt o lätt vagn som möjligt. London är sååå opraktiskt för barnvagn, vissa t-banestationer har varken hiss eller rulltrappa... Då blir det till att bära. Sedan får man ju aldrig på vagnen \"hel\" om man tar bussen, utan då blir det till att fälla ihop. När jag bodde i England när sonen var liten och skulle ta bussen (själv m honom) så fick jag be busschaffisen hålla honom medan jag fällde ihop vagnen o fick på den på bussen... Borta bra, men hemma bäst! :)

    Ha det så jättekul i London!!! Shoppa mycket fina kläder till Aimee på Next och GAP... ;)
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Vilken bra motivering

    att visa för sambon så att jag skall få köpa Bugaboon. Kan ju inte ha en så stor vagn som vår classic från Emmaljunga är. Men om jag köper den har jag ju inga pengar att shoppa för ;)
    Tack för tipsen ang flygningen iaf
  6. 3
    Vilken bra motivering att visa för sambon så att jag skall få köpa Bugaboon. Kan ju inte ha en så stor vagn som vår classic från Emmaljunga är. Men om jag köper den har jag ju inga pengar att shoppa för ;)
    Tack för tipsen ang flygningen iaf
  7. Medlem sedan
    Feb 1999
    #4

    Adam har också fått sitt pass

    Och tänk att de ska ha det i 5 år!! Han ser så skön ut. VI ska till Mallorca och fira 60års dag, och blir bjudna. Så najs det ska bli att se fram emot när sommaren går mot sitt slut.
    Har en kompis i London som vill att jag hälsar på i oktober...men har kanske inte råd, för då vill man ju shoppa också. Ha det så skönt! och kul
  8. 4
    Adam har också fått sitt pass Och tänk att de ska ha det i 5 år!! Han ser så skön ut. VI ska till Mallorca och fira 60års dag, och blir bjudna. Så najs det ska bli att se fram emot när sommaren går mot sitt slut.
    Har en kompis i London som vill att jag hälsar på i oktober...men har kanske inte råd, för då vill man ju shoppa också. Ha det så skönt! och kul

Liknande trådar

  1. Aimee är en kändis!!!
    By Sharp in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 00:01
  2. Aimee?
    By Joanna & prinsessa in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 20:34
  3. Aimee blev...
    By Sharp in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 10:17
  4. Aimee kommer att bli dyr...
    By Sharp in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 08:45
  5. Aimee är frisk!!!
    By Sharp in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 17:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar