Hej allihopa
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Hej allihopa

    Hoppas det går bra för er alla.
    Mitt godisstopp har gått bra. Nu har suget försvunnit nästan helt. Ibland kryper det på en, men nu kan jag lätt avvärja det med något nyttigare. Glass tillåter jag mig än så länge.. men dock ej i samma mängd som innan. Nu blir det vid \"festligare\" tillfällen.
    Motionen (promenaderna) har det inte heller blivit som tänkt - varje dag - utan lite nu o då. MEN jag känner mig nöjd ändå. Det är en mjukstart till mitt bättre liv o all förändring till det bättre är BRA.

    Sist när jag \"bantade\" så blev jag lite av en vågslav o denna gång har jag sagt att jag inte skall väga mig mer än en gång i månaden MEN jag kan inte låta bli att göra oftare *s*
    Så idag har jag vägt mig igen. Nu står vågen på -2,2 kilo... sen jag började med godisstoppet för tio dagar sen. Helt ok på denna kort tid. Ny vägning lär det bli på måndag.. skall försöka nu att ha måndagar som \"riktig\" väg-dag.

    Det var lite svammel från mig ;-)
    Orkade ni läsa ända hit??
  2. 1
    Hej allihopa Hoppas det går bra för er alla.
    Mitt godisstopp har gått bra. Nu har suget försvunnit nästan helt. Ibland kryper det på en, men nu kan jag lätt avvärja det med något nyttigare. Glass tillåter jag mig än så länge.. men dock ej i samma mängd som innan. Nu blir det vid \"festligare\" tillfällen.
    Motionen (promenaderna) har det inte heller blivit som tänkt - varje dag - utan lite nu o då. MEN jag känner mig nöjd ändå. Det är en mjukstart till mitt bättre liv o all förändring till det bättre är BRA.

    Sist när jag \"bantade\" så blev jag lite av en vågslav o denna gång har jag sagt att jag inte skall väga mig mer än en gång i månaden MEN jag kan inte låta bli att göra oftare *s*
    Så idag har jag vägt mig igen. Nu står vågen på -2,2 kilo... sen jag började med godisstoppet för tio dagar sen. Helt ok på denna kort tid. Ny vägning lär det bli på måndag.. skall försöka nu att ha måndagar som \"riktig\" väg-dag.

    Det var lite svammel från mig ;-)
    Orkade ni läsa ända hit??
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    JAg orkade läsa!

    Så långt var det ju inte, jag brukar skirva mycket längre inlägg.. :).

    Tycker du är duktig som har godisstop. JAg skulle nog itne klara det... har ifs aldirg provaat på riktigt allvar, vilja finns liksom inte... Men jag håller mig till lördagar iaf. Alltid nåt. :)

    Grattis oxå till ´jättefint minus, trots att det eg itne är officiellt. :)

    Kram o ha en trevlig helg.
  4. 2
    JAg orkade läsa! Så långt var det ju inte, jag brukar skirva mycket längre inlägg.. :).

    Tycker du är duktig som har godisstop. JAg skulle nog itne klara det... har ifs aldirg provaat på riktigt allvar, vilja finns liksom inte... Men jag håller mig till lördagar iaf. Alltid nåt. :)

    Grattis oxå till ´jättefint minus, trots att det eg itne är officiellt. :)

    Kram o ha en trevlig helg.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    grattis *imt*

    ,
  6. 3
    grattis *imt* ,
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Toppen

    verkligen bra jobbat och vilket fint minus. Grattis.
    Ulle
  8. 4
    Toppen verkligen bra jobbat och vilket fint minus. Grattis.
    Ulle
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    grattis!

    vad skojj för dig att det går så bra! det är inte lätt det där med vågen, men väg dig en gång i veckan du, det verkar lagom!

    Kram
  10. 5
    grattis! vad skojj för dig att det går så bra! det är inte lätt det där med vågen, men väg dig en gång i veckan du, det verkar lagom!

    Kram
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6

    Grattis!

    En bra början och snart så har du fått rutin på promenaderna också *L*
  12. 6
    Grattis! En bra början och snart så har du fått rutin på promenaderna också *L*
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    Hej själv!

    Du gör mycket bra! Framför allt godisstoppet då, jag vet hur omöjligt det kan kännas med ett sånt. Jag märker att jag blir vågslav på en gång jag börjar fundera på att minska i vikt, ska också försöka skärpa mig och väga mig bara en gång per vecka.
  14. 7
    Hej själv! Du gör mycket bra! Framför allt godisstoppet då, jag vet hur omöjligt det kan kännas med ett sånt. Jag märker att jag blir vågslav på en gång jag börjar fundera på att minska i vikt, ska också försöka skärpa mig och väga mig bara en gång per vecka.

Liknande trådar

  1. Hej allihopa!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 16:39
  2. Hej då allihopa!!!
    By Poppy68 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 05:33
  3. hej allihopa
    By -Jenn- in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 05:31
  4. Hej allihopa!
    By CC78 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 09:14
  5. Hej allihopa!
    By * Tess * in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar