Glömsk?
Gravidsnack
  1. väntar barn nr 6
    #1

    Glömsk?

    Hela veckan har jag kämpat på jobbet och nu är det äntligen lördag så jag försöker njuta hemma, men spyr bara mera!!!
    VET att min pappa och bror kommer och ska sova över - MÅSTE städa, MÅSTE laga god middag....!!!

    NYSS ringde svärmor och ville gratta min man.....!!!

    OHHHH:.... Jag har helt glöämnt bort att han fyller år!!!
    Som tur är kräver inte min man något större kalas. Men en tårta på bordet - är trevligt! DET ska vi fixa!!!

    Någon FLER som upptäckt hur glömsk man kan bli av att vara gravid?
  2. 1
    Glömsk? Hela veckan har jag kämpat på jobbet och nu är det äntligen lördag så jag försöker njuta hemma, men spyr bara mera!!!
    VET att min pappa och bror kommer och ska sova över - MÅSTE städa, MÅSTE laga god middag....!!!

    NYSS ringde svärmor och ville gratta min man.....!!!

    OHHHH:.... Jag har helt glöämnt bort att han fyller år!!!
    Som tur är kräver inte min man något större kalas. Men en tårta på bordet - är trevligt! DET ska vi fixa!!!

    Någon FLER som upptäckt hur glömsk man kan bli av att vara gravid?
  3. smultron med fyran
    #2

    Jo :)

    Känner igen mig. Dessutom är jag sjukskriven pga stress så minnet är definitivt inte som det ska!
  4. 2
    Jo :) Känner igen mig. Dessutom är jag sjukskriven pga stress så minnet är definitivt inte som det ska!
  5. Annelie
    #3

    Glömmer...

    flera gånger... det jag sagt till vänner, så jag ber dem att påminna mej!!!
    För man menar ju absolut inte att man inte bryr sig!! Bara så att skallen inte klarar av att behålla minnet!! hihihihi

    Råkade du ut för strul på jobbet, för glömskan?
  6. 3
    Glömmer... flera gånger... det jag sagt till vänner, så jag ber dem att påminna mej!!!
    För man menar ju absolut inte att man inte bryr sig!! Bara så att skallen inte klarar av att behålla minnet!! hihihihi

    Råkade du ut för strul på jobbet, för glömskan?
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4

    jag glömmer

    frågar samma sak 3 gånger på 5 minuter typ :)
  8. 4
    jag glömmer frågar samma sak 3 gånger på 5 minuter typ :)
  9. smultron
    #5

    Nej,

    det är en följd av stress, men jag skulle inte klara av att mitt jobb just nu eftersom det skulle kunna få rätt allvarliga konsekvenser om jag inte har \"koll\".
  10. 5
    Nej, det är en följd av stress, men jag skulle inte klara av att mitt jobb just nu eftersom det skulle kunna få rätt allvarliga konsekvenser om jag inte har \"koll\".
  11. Väntar barn nr 6.
    #6

    SOS alarm...?

    Eller dataingenjör?
    Eller dagisfröken?
    Eller .....
    Tja det finns nog många yrken som KRÄVER att man har 100% koll och lite till!! Typiskt kvinnliga yrken... då man ska ha koll på flera saker samtidigt!!
  12. 6
    SOS alarm...? Eller dataingenjör?
    Eller dagisfröken?
    Eller .....
    Tja det finns nog många yrken som KRÄVER att man har 100% koll och lite till!! Typiskt kvinnliga yrken... då man ska ha koll på flera saker samtidigt!!
  13. smultron
    #7

    Vårdyrket imt

    *
  14. 7
    Vårdyrket imt *
  15. Väntar barn nr 6.
    #8

    Väldigt kvinnligt yrke...

    som kräver både lyft och skallen ska vara klar... så man inte gör misstag!
    Vad hittar du på hemma då?

    Läser böcker?
    Långa bad?
    Prommenader?

    Jag hinner då inte läsa några böcker för egen del! Däremot blir det ju sagor för småbarnen varje kväll. Och DET är så mysigt!!! hihihih
  16. 8
    Väldigt kvinnligt yrke... som kräver både lyft och skallen ska vara klar... så man inte gör misstag!
    Vad hittar du på hemma då?

    Läser böcker?
    Långa bad?
    Prommenader?

    Jag hinner då inte läsa några böcker för egen del! Däremot blir det ju sagor för småbarnen varje kväll. Och DET är så mysigt!!! hihihih
  17. smultron med fyran
    #9

    Jo,

    jag har kommit igång med läsningen. De första två månaderna kunde jag inte koncentrera mig eller ha ro till att bara sitta och läsa en bok.
    Annars försöker jag bara göra sånt jag mår bra av. Jag går i terapi också, fast inte så ofta nu. Tiden går inte långsamt, som man kan tro.
  18. 9
    Jo, jag har kommit igång med läsningen. De första två månaderna kunde jag inte koncentrera mig eller ha ro till att bara sitta och läsa en bok.
    Annars försöker jag bara göra sånt jag mår bra av. Jag går i terapi också, fast inte så ofta nu. Tiden går inte långsamt, som man kan tro.

Liknande trådar

  1. Hur glömsk kan man bli?!?
    By gluttgirl in forum _1106 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-16, 09:24
  2. Glömsk!
    By alima in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 14:28
  3. Glömsk..Jag,nej då! ;)
    By jmed2 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 19:41
  4. Glömsk
    By Malin Lucas o Casper in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 10:35
  5. Glömsk!
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 22:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar