Jag trodde inte mina öron
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Jag trodde inte mina öron

    Aliette gick ut i bara strumplästen för hon ville följa efter Robert som cyklade iväg med några kompisar nedåt gatan. Jag såg henne halvvägs ner i backen på väg mot gatan och jag ropade

    - Aliette , du kan inte gå utan skor någonstans. Kom så tar vi på dig skorna. Varpå hon vände sig om och medan hon sakta började traska backen upp kläcker ur sig med lite motvilja
    - Jag kommer väl då...

    Hmm vad skall det bli av den här tjejen *s*
  2. 1
    Jag trodde inte mina öron Aliette gick ut i bara strumplästen för hon ville följa efter Robert som cyklade iväg med några kompisar nedåt gatan. Jag såg henne halvvägs ner i backen på väg mot gatan och jag ropade

    - Aliette , du kan inte gå utan skor någonstans. Kom så tar vi på dig skorna. Varpå hon vände sig om och medan hon sakta började traska backen upp kläcker ur sig med lite motvilja
    - Jag kommer väl då...

    Hmm vad skall det bli av den här tjejen *s*
  3. Medlem sedan
    Mar 2001
    #2

    ler

    ja du, de pratar nu så dant.
    Idag när jag byte en väldigt lös blöja på Emil så svor jag och en lite stund senare hör jag en svag viskning.....f**n. Hm det är nog dax att tänka isg lite för nu.
    kram
  4. 2
    ler ja du, de pratar nu så dant.
    Idag när jag byte en väldigt lös blöja på Emil så svor jag och en lite stund senare hör jag en svag viskning.....f**n. Hm det är nog dax att tänka isg lite för nu.
    kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Det tjatade vi också om...

    Hela vintern så när våren kom och vi gick ut barfota utbrast ordningspolisen Thea Å NEEEJ! och sprang och hämtade våra skor!
    Nu mera när hon stöter på en vattenpöl så tittar hon på sina fötter. Och i de fall de *INTE är utrustade med stövlar så skakar hon bedrövat på huvuder och konstaterar att utan stövlar får man inte hoppa i vattenpölar...
  6. 3
    Det tjatade vi också om... Hela vintern så när våren kom och vi gick ut barfota utbrast ordningspolisen Thea Å NEEEJ! och sprang och hämtade våra skor!
    Nu mera när hon stöter på en vattenpöl så tittar hon på sina fötter. Och i de fall de *INTE är utrustade med stövlar så skakar hon bedrövat på huvuder och konstaterar att utan stövlar får man inte hoppa i vattenpölar...
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Ajabaja mamma Patricia

    inte svära i barnens närvaro *fniss* Svårt vist är det och man kommer ofta på sig halvvägs genom svordomen och gör det till något annat *s*

    *Kram*
  8. 4
    Ajabaja mamma Patricia inte svära i barnens närvaro *fniss* Svårt vist är det och man kommer ofta på sig halvvägs genom svordomen och gör det till något annat *s*

    *Kram*
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Gullunge

    vilken förståndig tjej. Klart man måste ha skor när det är snö och stövlar nrä det finns pölar. Robert lyssnar verkligen inte på det där med pölar, honom får man alltid påminna strax innan han hoppar in i pölen...
  10. 5
    Gullunge vilken förståndig tjej. Klart man måste ha skor när det är snö och stövlar nrä det finns pölar. Robert lyssnar verkligen inte på det där med pölar, honom får man alltid påminna strax innan han hoppar in i pölen...

Liknande trådar

  1. Men AJ mina öron!
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 20:47
  2. Trodde inte mina ögon...
    By umami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 15:40
  3. Trodde inte mina ögon!
    By Marisan in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 19:23
  4. Trodde inte mina ögon
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 19:23
  5. Trodde inte mina ögon
    By Anne in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 20:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar