Skulle gärna vilja
_0705 Majbarn
  1. Husan m 2 syskon
    #1

    Skulle gärna vilja

    känna mig säker på att börja skriva här, men tyvärr, tyvärr, går det ju inte så fort.

    Har egentligen ÄL i övermorgon enligt kalendern, men vi prövade redan i förrgår (hur säker kan man vara på \"konsistensen\"?). Längtar efter att känna nånting, ha någon aning.

    Jag har två barn sen tidigare, 5 och 2 år gamla. Med 2:an visste jag efter två veckor att jag var med barn eftersom håret började trilla av så jag kunde se det när jag satt och åt frukost. Hoppas att något liknande händer SNART, jag är urdålig på att vänta...
  2. 1
    Skulle gärna vilja känna mig säker på att börja skriva här, men tyvärr, tyvärr, går det ju inte så fort.

    Har egentligen ÄL i övermorgon enligt kalendern, men vi prövade redan i förrgår (hur säker kan man vara på \"konsistensen\"?). Längtar efter att känna nånting, ha någon aning.

    Jag har två barn sen tidigare, 5 och 2 år gamla. Med 2:an visste jag efter två veckor att jag var med barn eftersom håret började trilla av så jag kunde se det när jag satt och åt frukost. Hoppas att något liknande händer SNART, jag är urdålig på att vänta...
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Samma här..

    det blev inget för mig förra månaden. GRYMT BESVIKEN!!
  4. 2
    Samma här.. det blev inget för mig förra månaden. GRYMT BESVIKEN!!

Liknande trådar

  1. Skulle så gärna vilja!
    By frugan89 in forum Planera för barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-31, 10:36
  2. Skulle så gärna vilja...
    By VIll inte ha jul... in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 18:49
  3. Skulle så gärna vilja...
    By VIll inte ha jul in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-14, 12:53
  4. Skulle så gärna vilja se...
    By Trean! in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 13:23
  5. Jag skulle så gärna vilja
    By Snice in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 18:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar