usch usch usch...mitt första plus !
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    usch usch usch...mitt första plus !

    Jaha...så var dagen här då. mitt allra första plus, vilket var väntat som jag har svullat i helgen. 69,2 kilo. ett plus på 0,2 alltså!

    Nu blir det nya tag OCH ingen våg förräns på måndag! Hoppas nu att jag klarar detta!

    Kram till alla och ha en bra dag. själv ska jag jobba på en ny avdelning så jag är lite spänd...

  2. 1
    usch usch usch...mitt första plus ! Jaha...så var dagen här då. mitt allra första plus, vilket var väntat som jag har svullat i helgen. 69,2 kilo. ett plus på 0,2 alltså!

    Nu blir det nya tag OCH ingen våg förräns på måndag! Hoppas nu att jag klarar detta!

    Kram till alla och ha en bra dag. själv ska jag jobba på en ny avdelning så jag är lite spänd...

  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Klart du klarar det...

    ett plus på 0,2 kan ju dessutom vara borta i morgon. Menar du att det är ditt första plus på hela din resa? I så fall är det hur fantastiskt som helst. Alltid brukar väl kroppen bjuda på ett och annat plus.

    Ingen vägning förrän på måndag och fortsätt i rätt riktning nu, så kommer vågen snart att göra dig glad igen ;-)
  4. 2
    Klart du klarar det... ett plus på 0,2 kan ju dessutom vara borta i morgon. Menar du att det är ditt första plus på hela din resa? I så fall är det hur fantastiskt som helst. Alltid brukar väl kroppen bjuda på ett och annat plus.

    Ingen vägning förrän på måndag och fortsätt i rätt riktning nu, så kommer vågen snart att göra dig glad igen ;-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    0,2 kg är ju

    en fis i rymden. Självklart klarar du av detta. De är du ju ett levande bevis för, eller hur?

    Kram Sanna
  6. 3
    0,2 kg är ju en fis i rymden. Självklart klarar du av detta. De är du ju ett levande bevis för, eller hur?

    Kram Sanna
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    ajdå

    men ja du överlever det också. Tillfälligheter gör ibland att man får plus,,,deppa inte ihop över det nu och ramla inte tillbaka i gamla dåliga vanor. Lycka till med vågstoppet.
    Kram Åsa.
  8. 4
    ajdå men ja du överlever det också. Tillfälligheter gör ibland att man får plus,,,deppa inte ihop över det nu och ramla inte tillbaka i gamla dåliga vanor. Lycka till med vågstoppet.
    Kram Åsa.
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5

    Hej Elin!!!

    Jag ligger oxå på plus denna vecka men jag ska ju ha mens i em/kväll så jag visste ju det. Hamnar ju alltid på lite plus varannan vecka *S*

    Det är bara att fortsätta kämpa! Nästa vecka får vi finfina minus du och jag!!!

    Kram Sara
  10. 5
    Hej Elin!!! Jag ligger oxå på plus denna vecka men jag ska ju ha mens i em/kväll så jag visste ju det. Hamnar ju alltid på lite plus varannan vecka *S*

    Det är bara att fortsätta kämpa! Nästa vecka får vi finfina minus du och jag!!!

    Kram Sara
  11. marita+10-1
    #6

    hej

    det lilla plusset tar du bort nästa vägning och lite till ska du se
  12. 6
    hej det lilla plusset tar du bort nästa vägning och lite till ska du se
  13. Ann-Louise
    #7

    Asch da!

    Forstar att det kanns urtrist, speciellt da du hittills helt sluppit plus. Men det var ju ett MINIplus o kan likval bero pa vatska el hormoner o behover ju definitivt inte vara synonymt med fettuppgang! Du ska se att den vikten + mera ar borta om en vecka!

    Kram!
  14. 7
    Asch da! Forstar att det kanns urtrist, speciellt da du hittills helt sluppit plus. Men det var ju ett MINIplus o kan likval bero pa vatska el hormoner o behover ju definitivt inte vara synonymt med fettuppgang! Du ska se att den vikten + mera ar borta om en vecka!

    Kram!
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8

    Det fixar du!

    Lycka till!
  16. 8
    Det fixar du! Lycka till!
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9

    Pytteplus

    Förstår att det känns jobbigt men det är ju ingenting om man ser till alla kilon du redan gått ned. Ha det bra!
  18. 9
    Pytteplus Förstår att det känns jobbigt men det är ju ingenting om man ser till alla kilon du redan gått ned. Ha det bra!
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10

    Du klarar det!!

    Be maken gömma den åt dig, så du inte KAN väga dig i smyg!

    0.2 är ju så pyttelite, nästa vecka får du säkert ett fint minus igen!

    Och vet du - att ha hållt på så länge som du har och inte fått plus en enda gång innan nu - det är BRA jobbat!!!

    Kram Catharina!
  20. 10
    Du klarar det!! Be maken gömma den åt dig, så du inte KAN väga dig i smyg!

    0.2 är ju så pyttelite, nästa vecka får du säkert ett fint minus igen!

    Och vet du - att ha hållt på så länge som du har och inte fått plus en enda gång innan nu - det är BRA jobbat!!!

    Kram Catharina!
  21. Medlem sedan
    Apr 2001
    #11

    Välkommen till klubben ;)

    men det är inte mitt första + .... Du, det är inte hela världen. Du har ju så få kilon kvar nu, och de KOMMER att ta längre tid än vad du är van. MEN, de kommer att åka de också.
    Sköt om dig.
  22. 11
    Välkommen till klubben ;) men det är inte mitt första + .... Du, det är inte hela världen. Du har ju så få kilon kvar nu, och de KOMMER att ta längre tid än vad du är van. MEN, de kommer att åka de också.
    Sköt om dig.
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    #12

    Det var iaf

    ett mycket litet plus! Snart ligger du på minus igen :)
  24. 12
    Det var iaf ett mycket litet plus! Snart ligger du på minus igen :)

Liknande trådar

  1. usch!! första sprutan
    By längtar... in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-09, 09:16
  2. Usch, usch och goda nyheter ;)
    By Uwis in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 18:52
  3. Usch, usch, usch! Invägning!
    By Linda & Filippa+Måns in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 12:26
  4. Usch i mitt hjärta...
    By Veris mamma in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 16:05
  5. Usch usch usch..........(Tradera)
    By A-M in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 11:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar