Jag börjar Skolan Idag!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Jag börjar Skolan Idag!

    Jag ska äntligen börja skolan! Förhoppningsvis så får det mej på lite andra tankar och det ska bli skönt att komma hemmifrån lite oxå!
    Fast jag bara har sovit ca 2 och en halv timme i natt. Jag var ute med Brandkåren, hundratal översvämmningar i Eslöv. Jobbigt men mkt bra pengar som jag är i behov av! Och det var kul! Sista stället vi var på var vi på från ca 22-02,30
    Saknar Moa oerhört mycket har inte träffat henne sen i fredags förmiddag. =( han e ett svin!!!!!
  2. 1
    Jag börjar Skolan Idag! Jag ska äntligen börja skolan! Förhoppningsvis så får det mej på lite andra tankar och det ska bli skönt att komma hemmifrån lite oxå!
    Fast jag bara har sovit ca 2 och en halv timme i natt. Jag var ute med Brandkåren, hundratal översvämmningar i Eslöv. Jobbigt men mkt bra pengar som jag är i behov av! Och det var kul! Sista stället vi var på var vi på från ca 22-02,30
    Saknar Moa oerhört mycket har inte träffat henne sen i fredags förmiddag. =( han e ett svin!!!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Vad härligt

    att något du sett framemot börjar! Låter som en spännande natt. Ang. dina svårigheter med separation från exet så råder jag dig att ringa soc. för att få veta vad du har för rättigheter och skyldigheter. Då är det lättare att bemöta exet, om du vet vad som gäller. Och kom ihåg en sak: på soc. kan man alltid ringa och vara anonym. Och även om man inte vill vara anonym så är det ett bra ställe, för de kan det här med familjerätt osv. *kramar om*
  4. 2
    Vad härligt att något du sett framemot börjar! Låter som en spännande natt. Ang. dina svårigheter med separation från exet så råder jag dig att ringa soc. för att få veta vad du har för rättigheter och skyldigheter. Då är det lättare att bemöta exet, om du vet vad som gäller. Och kom ihåg en sak: på soc. kan man alltid ringa och vara anonym. Och även om man inte vill vara anonym så är det ett bra ställe, för de kan det här med familjerätt osv. *kramar om*
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    va roligt

    hoppas din första dag varit bra!
    fy så jobbigt att det blivit så knasigt med din ex. hoppas så o håller tummarna stenhårt för att det ska ordna sig.
    kramar i massor
  6. 3
    va roligt hoppas din första dag varit bra!
    fy så jobbigt att det blivit så knasigt med din ex. hoppas så o håller tummarna stenhårt för att det ska ordna sig.
    kramar i massor
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4

    Hej =)

    jo det är super knasigt men idag känns det super! fick äntligen tag i advokaten som jag jagat! Hon är super bra! det står tom om henne i tidningarna och internet. Fick tips av min kompis mamma om henne! Hon har själv haft en i stort sätt identisk separation som min! Och advokaten har varit super och hon har betalat väldigt lite eftersom hon inte haft inkomst och det har ju inte jag heller (studiebidrag 1050+försörjningsstöd av soc, men det räknas inte.). Har oxå träffat min läkare på psyk och hon var jätte positiv till mitt mående! =)
    Jag har ju börjat skolan oxå och det är super skönt oxå, äntligen göra annat än sitta hemma och tycka synd om mej själv! Har förvisso inte fått träffa Moa sen fredags morse men jag får helt enkelt stå ut tills jag får se henne! Saknar henne så det gör ont! Men nu har jag fått lite kött på benen! Känns skönt! Har varit så nära på att ge upp såååååå många gånger! bara skita på det men nej nej! Nu jäklar i hoppet! =)

    Hoppas ni oxå mår super gott! Kramar
  8. 4
    Hej =) jo det är super knasigt men idag känns det super! fick äntligen tag i advokaten som jag jagat! Hon är super bra! det står tom om henne i tidningarna och internet. Fick tips av min kompis mamma om henne! Hon har själv haft en i stort sätt identisk separation som min! Och advokaten har varit super och hon har betalat väldigt lite eftersom hon inte haft inkomst och det har ju inte jag heller (studiebidrag 1050+försörjningsstöd av soc, men det räknas inte.). Har oxå träffat min läkare på psyk och hon var jätte positiv till mitt mående! =)
    Jag har ju börjat skolan oxå och det är super skönt oxå, äntligen göra annat än sitta hemma och tycka synd om mej själv! Har förvisso inte fått träffa Moa sen fredags morse men jag får helt enkelt stå ut tills jag får se henne! Saknar henne så det gör ont! Men nu har jag fått lite kött på benen! Känns skönt! Har varit så nära på att ge upp såååååå många gånger! bara skita på det men nej nej! Nu jäklar i hoppet! =)

    Hoppas ni oxå mår super gott! Kramar

Liknande trådar

  1. Idag börjar hon skolan!
    By Picea in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 21:22
  2. Idag börjar jag skolan!
    By Grodan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 21:21
  3. Idag börjar jag skolan!
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 10:50
  4. Idag börjar minstingen skolan!!
    By Åsa m A, M & Klara in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 08:03
  5. idag börjar skolan
    By hille75 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 13:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar