UL avklarat
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    UL avklarat

    Hej tjejer!

    Måste bara berätta att vi var på rutin-UL idag. JAg var dönervös imorse men det gick jättebra. Hjärtat pickade på som det ska, bebisen låg och vilade mot moderkakan. Väldigt gulligt.

    BM mätte och allt var så proportionerligt så, perfekt sa hon! =) Kan det bli bättre? Nu börjar det bli verkligt, lite nervöst men samtidigt spännande.

    Jo just det, en kille blir det NOG. BM ville inte säga 100% men vi såg alla tre något suspekt mellan benen på bäsen. =)

    Kram på er alla.
    /Emma
  2. 1
    UL avklarat Hej tjejer!

    Måste bara berätta att vi var på rutin-UL idag. JAg var dönervös imorse men det gick jättebra. Hjärtat pickade på som det ska, bebisen låg och vilade mot moderkakan. Väldigt gulligt.

    BM mätte och allt var så proportionerligt så, perfekt sa hon! =) Kan det bli bättre? Nu börjar det bli verkligt, lite nervöst men samtidigt spännande.

    Jo just det, en kille blir det NOG. BM ville inte säga 100% men vi såg alla tre något suspekt mellan benen på bäsen. =)

    Kram på er alla.
    /Emma
  3. Starlet bf 31/3
    #2

    Härligt!

    Vilken vecka är du i? Jag ska på inskrivning imorgon, då är jag i v 8+3. Jag ska be om tidigt ul, för jag vill se med egna ögon att hjärtat slår.

    Underbart att du fick höra att det ser bra ut. Jag blir jätteglad för din skull.
  4. 2
    Härligt! Vilken vecka är du i? Jag ska på inskrivning imorgon, då är jag i v 8+3. Jag ska be om tidigt ul, för jag vill se med egna ögon att hjärtat slår.

    Underbart att du fick höra att det ser bra ut. Jag blir jätteglad för din skull.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3

    Vad skönt att

    allt såg bra ut. Det är ju så otrolig härligt att se dem fara runt där inne och få höra att allt ser ok ut.
    Vad fick du för bf datum?
    Kramar
  6. 3
    Vad skönt att allt såg bra ut. Det är ju så otrolig härligt att se dem fara runt där inne och få höra att allt ser ok ut.
    Vad fick du för bf datum?
    Kramar
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4

    Grattis

    till ett lyckat ul. Ja, det är nervöst. Man ser ju med lite andra ögon än när man gjorde det allra första ul:et.

    Jag har nu en vecka kvar till bf och jag är sååå nervös. Ska vi verkligen få med oss en bebis hem denna gången?... Vill bara att förlossningen ska vara över. Denna väntan är hemsk.

    Grattis också till en kille (kanske).

    Kram och lycka till
  8. 4
    Grattis till ett lyckat ul. Ja, det är nervöst. Man ser ju med lite andra ögon än när man gjorde det allra första ul:et.

    Jag har nu en vecka kvar till bf och jag är sååå nervös. Ska vi verkligen få med oss en bebis hem denna gången?... Vill bara att förlossningen ska vara över. Denna väntan är hemsk.

    Grattis också till en kille (kanske).

    Kram och lycka till
  9. Paddel
    #5

    ÅHHH

    Vad skönt!
    Ok en liten kille!
    Vår läkare vägrar berätta! - Man öppnar inte julklappar innan julafton!

    Vad glad jag är för er skull!!!!


    Masssssa kramar!
  10. 5
    ÅHHH Vad skönt!
    Ok en liten kille!
    Vår läkare vägrar berätta! - Man öppnar inte julklappar innan julafton!

    Vad glad jag är för er skull!!!!


    Masssssa kramar!
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6

    :)

    åhhhhhhhhhh så skönt gumman vet att man suger på den karamellen ett tag efter man varit på ul de är lika nervöst varje gåg man ska dit .... klappamagen från mig/Kram Åsa
  12. 6
    :) åhhhhhhhhhh så skönt gumman vet att man suger på den karamellen ett tag efter man varit på ul de är lika nervöst varje gåg man ska dit .... klappamagen från mig/Kram Åsa
  13. Carro m Wilmer o *Melvin*
    #7

    Vad skönt!!

    Visst är det en lättnad när man har varit där och att allt såg bra ut. Själv var jag ett nervvrak innan, alldeles livrädd och ville inte titta på skärmen innan hon sa att det så bra ut.
    Tänk att det kanske blir en liten kille den här gången, vad roligt. Pricken i min mage är förmodligen också det.

    Kram
  14. 7
    Vad skönt!! Visst är det en lättnad när man har varit där och att allt såg bra ut. Själv var jag ett nervvrak innan, alldeles livrädd och ville inte titta på skärmen innan hon sa att det så bra ut.
    Tänk att det kanske blir en liten kille den här gången, vad roligt. Pricken i min mage är förmodligen också det.

    Kram
  15. Anna m.2+Hanna&Lillbebis
    #8

    Åh, så ljuvligt!

    Vad härligt att få se den lille och att allt bara var bra. Hoppas du kan njuta nu! Jag ska själv på rutin-ul 4/9 och tiden går såå sakta. Kommer säkert också att va jättenervös, men det måste gå bra!

    Jag är supernervös inför varje gång jag ska på vul eller ul eller lyssna efter hjärtat. Men hittills har det varit bra, och efter varje gång jag har fårr se/lyssna har jag faktiskt kunnat vara BARA lycklig i en hel dag! Sen kommer oron smygande igen...
  16. 8
    Åh, så ljuvligt! Vad härligt att få se den lille och att allt bara var bra. Hoppas du kan njuta nu! Jag ska själv på rutin-ul 4/9 och tiden går såå sakta. Kommer säkert också att va jättenervös, men det måste gå bra!

    Jag är supernervös inför varje gång jag ska på vul eller ul eller lyssna efter hjärtat. Men hittills har det varit bra, och efter varje gång jag har fårr se/lyssna har jag faktiskt kunnat vara BARA lycklig i en hel dag! Sen kommer oron smygande igen...

Liknande trådar

  1. Så var RUL avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 19:38
  2. Nu är CUB avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 09:53
  3. UL avklarat
    By Little_sister in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 11:29
  4. UL avklarat :O)
    By idapidan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 10:13
  5. Så var ul avklarat
    By zingo in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar