Nu är det dags!
Försöker bli med barn
  1. Hoppsan
    #1

    Nu är det dags!

    Har tidigare skrivit lite på Planerar för barn. Kan knappt tro att det äntligen är dags för oss att börja hoppas på ett litet syskon till vår lille kille som är född -03. Jag har nyss avslutat en lång utbildning och börjat jobba. Har längtat länge efter ett litet pyre till. Nu när jag äntligen är framme vid det datum som vi siktat på så känner jag mig lite tveksam, kanske borde jag jobba lite till? Men jag har alltid haft ganska strulig och oregelbunden mens så jag räknar med att det kommer ta sin tid. Att bli gravid och få barn igen är ju det som jag verkligen vill, jobbet finns det ju tid till senare. Är på dag 3 i dag, i bästa fall av 32-33 dagar. Lycka till allihop!
  2. 1
    Nu är det dags! Har tidigare skrivit lite på Planerar för barn. Kan knappt tro att det äntligen är dags för oss att börja hoppas på ett litet syskon till vår lille kille som är född -03. Jag har nyss avslutat en lång utbildning och börjat jobba. Har längtat länge efter ett litet pyre till. Nu när jag äntligen är framme vid det datum som vi siktat på så känner jag mig lite tveksam, kanske borde jag jobba lite till? Men jag har alltid haft ganska strulig och oregelbunden mens så jag räknar med att det kommer ta sin tid. Att bli gravid och få barn igen är ju det som jag verkligen vill, jobbet finns det ju tid till senare. Är på dag 3 i dag, i bästa fall av 32-33 dagar. Lycka till allihop!
  3. J
    #2

    Lycka till

    & välkommen hit. Hoppas det snart lyckas:)
  4. 2
    Lycka till & välkommen hit. Hoppas det snart lyckas:)
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Välkommen!

    Vad roligt att ni äntligen kan starta :)Tror alltid man blir lite velig när man står inför tillverkningen av ett litet liv! Hoppas det ska gå snabbt och lätt för er! *kram*
  6. 3
    Välkommen! Vad roligt att ni äntligen kan starta :)Tror alltid man blir lite velig när man står inför tillverkningen av ett litet liv! Hoppas det ska gå snabbt och lätt för er! *kram*
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4

    Welcome!

    Va roligt att ni ger er in i försöksstadiet!! Hoppas det ska gå bra!
  8. 4
    Welcome! Va roligt att ni ger er in i försöksstadiet!! Hoppas det ska gå bra!
  9. Hoppsan
    #5

    Tack!

    Tack för era välkomnanden, det värmer verkligen!
  10. 5
    Tack! Tack för era välkomnanden, det värmer verkligen!

Liknande trådar

  1. Då var det dags...
    By Pirrigt! in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 07:59
  2. NU är det dags!
    By Malin med V o V in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 19:06
  3. Nu är det dags!
    By flisgris in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 06:49
  4. Nu är det dags
    By -sl- in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 18:02
  5. Så var det dags
    By Anna med Gus in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 20:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar