Hej allihopa!
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Hej allihopa!

    Oj, vad länge sen jag var här och hälsade på. Det är säkert inte ens någon som minns mig. Men om ni gör det så, Hej! Grattis till alla nya bebbar. Har bara läst några sidor bakåt, men jag har förstått att en del fått små syskon och andra snart ska få. Ska ta och uppdatera mitt info (L var visst 7 mån senast jag uppdaterade) Kanske tittar in lite tätare...

    CC
  2. 1
    Hej allihopa! Oj, vad länge sen jag var här och hälsade på. Det är säkert inte ens någon som minns mig. Men om ni gör det så, Hej! Grattis till alla nya bebbar. Har bara läst några sidor bakåt, men jag har förstått att en del fått små syskon och andra snart ska få. Ska ta och uppdatera mitt info (L var visst 7 mån senast jag uppdaterade) Kanske tittar in lite tätare...

    CC
  3. Cami+A+BF5/1
    #2

    Hello :)

    Vi har nog varit ganska slöa på att skriva de flesta av oss på sista tiden så det brukar ta ett tag innan man får svar :) Kul att du tittar in en sväng!!
  4. 2
    Hello :) Vi har nog varit ganska slöa på att skriva de flesta av oss på sista tiden så det brukar ta ett tag innan man får svar :) Kul att du tittar in en sväng!!

Liknande trådar

  1. Hej allihopa!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 16:39
  2. Hej då allihopa!!!
    By Poppy68 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 05:33
  3. hej allihopa
    By -Jenn- in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 05:31
  4. Hej allihopa
    By ~JENN~ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:06
  5. Hej allihopa!
    By * Tess * in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar