NU ÄR DET BILDER=))
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    NU ÄR DET BILDER=))

    VARSÅGODA!! Kolla inte så noga hur jag ser ut. Mer sliten än vanligt
    Kolla köns-ul bilderna och kommentera. Kommentera även gärna mina vagn

    Kram
  2. 1
    NU ÄR DET BILDER=)) VARSÅGODA!! Kolla inte så noga hur jag ser ut. Mer sliten än vanligt
    Kolla köns-ul bilderna och kommentera. Kommentera även gärna mina vagn

    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Godmorgon Annah...

    Inne och letar efter större bil och kikade in här....ska titta på din vagn tänkte jag.Vi har ju inte tagit tag i det än,ska ju köpa syskonvagn nu är det tänkt.Men ack va di är dyra och vi som måste köpa större bil också...

    Kram
    Pia
  4. 2
    Godmorgon Annah... Inne och letar efter större bil och kikade in här....ska titta på din vagn tänkte jag.Vi har ju inte tagit tag i det än,ska ju köpa syskonvagn nu är det tänkt.Men ack va di är dyra och vi som måste köpa större bil också...

    Kram
    Pia
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3

    fniss...

    det där tycker jag ser ut som en liten hamburgare!
    Har ni funderat på några flicknamn än?
  6. 3
    fniss... det där tycker jag ser ut som en liten hamburgare!
    Har ni funderat på några flicknamn än?
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    ja, det är bestämt=D

    Hon ska heta Lily STELLA. (Stella som tilltalsnamn)
    Ja, visst är det en liten hamburgare? Första bilden ligger hon liksom med huvud ner och bena upp
  8. 4
    ja, det är bestämt=D Hon ska heta Lily STELLA. (Stella som tilltalsnamn)
    Ja, visst är det en liten hamburgare? Första bilden ligger hon liksom med huvud ner och bena upp
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    Snygg vagn...

    Den va läcker....och ul bilderna kan jag inte se något...*s*...iof har jag aldrig sett på ett ul bild på det sättet heller så jag vet ju inte riktigt hur och var jag ska titta...haha...
    Men vad Emily va putt då,ingen linslus eller?Det brukar hon väl va?

    Kram igen
  10. 5
    Snygg vagn... Den va läcker....och ul bilderna kan jag inte se något...*s*...iof har jag aldrig sett på ett ul bild på det sättet heller så jag vet ju inte riktigt hur och var jag ska titta...haha...
    Men vad Emily va putt då,ingen linslus eller?Det brukar hon väl va?

    Kram igen
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Godmorgon!

    Ja, ni måste väl verkligen ha större bil, lr? har du bestämt vagn än? Du vet att dom säljer ut massa syskonvagnar nu? Såg det igår när jag var där men jag tror inte detta är den stora rean. Ring dit och kolla när rean på vagnarna är

    Kram
  12. 6
    Godmorgon! Ja, ni måste väl verkligen ha större bil, lr? har du bestämt vagn än? Du vet att dom säljer ut massa syskonvagnar nu? Såg det igår när jag var där men jag tror inte detta är den stora rean. Ring dit och kolla när rean på vagnarna är

    Kram
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Det var den enda bilden jag fick

    där hon inte gjorde \"kaninmun\" eller hade ett finger i mun. I går var man purt=/
  14. 7
    Det var den enda bilden jag fick där hon inte gjorde \"kaninmun\" eller hade ett finger i mun. I går var man purt=/
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8

    Äntligen ;)

    Jättesnygg vagn ju, läckert med helsvart! Och Ni ( du och Em) är lika vackra som vanligt :)

    kram
  16. 8
    Äntligen ;) Jättesnygg vagn ju, läckert med helsvart! Och Ni ( du och Em) är lika vackra som vanligt :)

    kram
  17. Pia från nov 06
    #9

    jaha...

    Jag frågade hon \"surtanten\" när vi var där för en vecka sen när dom skulle ha rea på vagnar och hon meddela oss ganska bestämt att di inte rear ut några BT syskonvagnar,den som vi vill ha nu då....Vi tycker den är allra smidigast ihopfälld och relativt lätt också att lyfta i bil o så...
    Större bil måste vi ha tyvärr,vi är ju så nöjda med den vi har,men men...ska iväg och kika på bilar idag igen är det tänkt....inte det lättaste med Elly och Wilhelm i släptåg..*s*...han ska sitta i bilen och \"köra\"....
  18. 9
    jaha... Jag frågade hon \"surtanten\" när vi var där för en vecka sen när dom skulle ha rea på vagnar och hon meddela oss ganska bestämt att di inte rear ut några BT syskonvagnar,den som vi vill ha nu då....Vi tycker den är allra smidigast ihopfälld och relativt lätt också att lyfta i bil o så...
    Större bil måste vi ha tyvärr,vi är ju så nöjda med den vi har,men men...ska iväg och kika på bilar idag igen är det tänkt....inte det lättaste med Elly och Wilhelm i släptåg..*s*...han ska sitta i bilen och \"köra\"....
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10

    Ja nog

    ser det ut som en hamburgare! :)
    Så söt din dotter är med sitt röda hår!!
  20. 10
    Ja nog ser det ut som en hamburgare! :)
    Så söt din dotter är med sitt röda hår!!
  21. Morran m. tre + v. 33
    #11

    Kommentarer :)

    Är vagnen svart? Var lite svårt att se. Visst köpte du en Brio Nova? Jag hade en sån -02 och var nöjd men nu ska jag testa El i stället.

    Ang. kön ul.... Min lilla flickas kön ser INTE ut så där, men å andra sidan vet jag inte vilken vinkel min bild är tagen i. Jag tyckte att det var hamburge looken på 1 av dina bilder men den andra hade jag helt klart gissat på pungkulor, så duktig är jag att läsa av ul :)
  22. 11
    Kommentarer :) Är vagnen svart? Var lite svårt att se. Visst köpte du en Brio Nova? Jag hade en sån -02 och var nöjd men nu ska jag testa El i stället.

    Ang. kön ul.... Min lilla flickas kön ser INTE ut så där, men å andra sidan vet jag inte vilken vinkel min bild är tagen i. Jag tyckte att det var hamburge looken på 1 av dina bilder men den andra hade jag helt klart gissat på pungkulor, så duktig är jag att läsa av ul :)
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    Tack,, det var gulligt men ack

    såicke rätt. Man blir lite förslappad när man är gravid, och framför allt när man inte mått bra. Jag sminkar mig ivanliga fall typ 365 dagar per år, och ganska mycket med och nu har jag kanske sminkat mig 2 gånger på hela sommaren. men men, det är viktväktarna till våren som gäller=)
  24. 12
    Tack,, det var gulligt men ack såicke rätt. Man blir lite förslappad när man är gravid, och framför allt när man inte mått bra. Jag sminkar mig ivanliga fall typ 365 dagar per år, och ganska mycket med och nu har jag kanske sminkat mig 2 gånger på hela sommaren. men men, det är viktväktarna till våren som gäller=)
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    Ja, hon är vacker. Och det konstiga

    är att varken jag eller pappan är rödhåriga. jag var kopparfärgad som liten, men det försvann när jag var runt 3. Nu börjar Ems hår bli mer brunt. Hon har inte heller hud som en rödhårig, för hon blir väldigt solbränd. Mammas stora sessa=)
  26. 13
    Ja, hon är vacker. Och det konstiga är att varken jag eller pappan är rödhåriga. jag var kopparfärgad som liten, men det försvann när jag var runt 3. Nu börjar Ems hår bli mer brunt. Hon har inte heller hud som en rödhårig, för hon blir väldigt solbränd. Mammas stora sessa=)
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14

    Ja, den är helsvart, men...

    tycker du att du ser pungkulor?? Vart då?? Tycker nån annan det?
  28. 14
    Ja, den är helsvart, men... tycker du att du ser pungkulor?? Vart då?? Tycker nån annan det?
  29. Lina med Ebba bf 13/10
    #15

    Snygg vagn...

    och vad gäller ul-bilderna så kan jag inte se vilket kön måste jag bedge.
    Så söt dotter du har, äslkar rött hår.
    Kramis
  30. 15
    Snygg vagn... och vad gäller ul-bilderna så kan jag inte se vilket kön måste jag bedge.
    Så söt dotter du har, äslkar rött hår.
    Kramis
  31. Anonym
    #16

    Tur att

    det inte är jag som gör de där könsbestämningarna, för jag ser inte ett skvatt på UL-bilderna (har inte gjort på de som visats här tidigare heller).
    Vagnen är ju snygg! Svart är praktiskt, passar till alls, blir aldrig omodernt.
    Jag tycker inte du ser så sliten ut! Att vara höggravid och ha småbarn hemma är ju ingen dans på rosor, direkt, så liiite trött får man vara.
  32. 16
    Tur att det inte är jag som gör de där könsbestämningarna, för jag ser inte ett skvatt på UL-bilderna (har inte gjort på de som visats här tidigare heller).
    Vagnen är ju snygg! Svart är praktiskt, passar till alls, blir aldrig omodernt.
    Jag tycker inte du ser så sliten ut! Att vara höggravid och ha småbarn hemma är ju ingen dans på rosor, direkt, så liiite trött får man vara.
  33. Morran m. tre + v. 33
    #17

    På dom bilderna

    Där han skrivit flicka. Jag trodde att vita runda fält med svart i mitten var pungkulor, men ack så fel jag verkar ha.
  34. 17
    På dom bilderna Där han skrivit flicka. Jag trodde att vita runda fält med svart i mitten var pungkulor, men ack så fel jag verkar ha.
  35. Medlem sedan
    Dec 2005
    #18

    Åhhh

    Roligt att kika på dina bilder. Vilken söt dotter du har!! De där ultraljudsbilderna förstod jag inte mycket av... Första såg ut som en krabbklo! :-)
  36. 18
    Åhhh Roligt att kika på dina bilder. Vilken söt dotter du har!! De där ultraljudsbilderna förstod jag inte mycket av... Första såg ut som en krabbklo! :-)
  37. Marmelad
    #19

    Tjusigt tjejen

    Både du, dottern och vagnen :-)
  38. 19
    Tjusigt tjejen Både du, dottern och vagnen :-)
  39. Medlem sedan
    Jan 2002
    #20

    Fina bilder!

    Å så kul att se dig på kort! Och din söta dotter, och den fina magen och den snygga vagnen. Tack för titten! :)

    Kram!
  40. 20
    Fina bilder! Å så kul att se dig på kort! Och din söta dotter, och den fina magen och den snygga vagnen. Tack för titten! :)

    Kram!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kläder (bilder) frisyr (bilder)
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 22:23
  2. Fika bilder samt nya Viol bilder
    By Therese med M L V I in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-06-07, 22:13
  3. Nya bilder på trillingmagen samt bilder
    By Stumpan3 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 18:11
  4. Nya bilder på trillingmagen samt bilder
    By Stumpan3 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 16:25
  5. stora bilder små bilder
    By jessica-h in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 22:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar