Väldigt länge senden...
_01 Sommarbarn
  1. Jenny m Rasmus & Jesper
    #1

    Väldigt länge senden...

    Jag skrev. Men jag har inte glömt bort er utan läser här lite då och då. Dessvärre räcker tiden inte till att skriva.

    Men om någon kommer ihåg mig så är det bra med oss. Rasmus känns så stor nu, cyklar själv och blivit en riktig liten förhandlare.
    Jesper lillebrorsan är i kan själv åldern och skall göra allt själv. Så på morgonen så har jag en 5-åring som kan kläs sig själv som vill ha hjälp och en 2-åring som inte riktigt kan men absolut skall göra det själv.

    Sen en lite fråga till er, är det någon av era barn som också helt plötsligt börjat bli kinkiga med maten. Rasmus har gått från att äta allt till att bara peta i maten.
  2. 1
    Väldigt länge senden... Jag skrev. Men jag har inte glömt bort er utan läser här lite då och då. Dessvärre räcker tiden inte till att skriva.

    Men om någon kommer ihåg mig så är det bra med oss. Rasmus känns så stor nu, cyklar själv och blivit en riktig liten förhandlare.
    Jesper lillebrorsan är i kan själv åldern och skall göra allt själv. Så på morgonen så har jag en 5-åring som kan kläs sig själv som vill ha hjälp och en 2-åring som inte riktigt kan men absolut skall göra det själv.

    Sen en lite fråga till er, är det någon av era barn som också helt plötsligt börjat bli kinkiga med maten. Rasmus har gått från att äta allt till att bara peta i maten.
  3. EOL
    #2

    Hej igen

    Vad kul att se att du är här igen

    Hm, ELna är kinkig med maten lite då och då. Så jag är ganska van, har dock slutat att bekymra mig om att barn inte äter- de överlever ändå ;-)

    Ha det gott
  4. 2
    Hej igen Vad kul att se att du är här igen

    Hm, ELna är kinkig med maten lite då och då. Så jag är ganska van, har dock slutat att bekymra mig om att barn inte äter- de överlever ändå ;-)

    Ha det gott

Liknande trådar

  1. Väldigt länge sedan
    By Matildis in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-06, 19:59
  2. Hejsan väldigt länge sen!
    By Annis med Linn in forum _01 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-14, 17:02
  3. Väldigt länge sen
    By MammaP in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 07:24
  4. Väldigt länge sedan!
    By Bea E in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 07:14
  5. Det var väldigt länge sen
    By --mm-- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 18:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar