Vin eller godis?
_0410 Oktoberbarn
  1. Mia m.tre
    #1

    Vin eller godis?

    GODIS!

    Har man hetsätningsproblem om man planerar en hel vecka innan man skall vara själv hemma vad man skall äta??
    Det skall bli glass,ostbågar,naturgodis,pizz a och dricka.
    Jag skall hinna med att bada i lugn o ro tillsammans med en skvallertidning och hyra film att se på och självklart sitta HÄR!
    Det är så mkt jag vill göra/frossa i när det bara kommer vara JAG en hel kväll. *tanken svindlar*
    Längtar och har nedräkning,3 dagar kvar...
  2. 1
    Vin eller godis? GODIS!

    Har man hetsätningsproblem om man planerar en hel vecka innan man skall vara själv hemma vad man skall äta??
    Det skall bli glass,ostbågar,naturgodis,pizz a och dricka.
    Jag skall hinna med att bada i lugn o ro tillsammans med en skvallertidning och hyra film att se på och självklart sitta HÄR!
    Det är så mkt jag vill göra/frossa i när det bara kommer vara JAG en hel kväll. *tanken svindlar*
    Längtar och har nedräkning,3 dagar kvar...
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Oh va lyxigt

    Visst är det skönt med egentid...helt ljuvligt!
  4. 2
    Oh va lyxigt Visst är det skönt med egentid...helt ljuvligt!
  5. Vera m 2
    #3

    Varför inte både...

    ...vin och godis? Det åt jag förra fredagen, när jag var själv.
  6. 3
    Varför inte både... ...vin och godis? Det åt jag förra fredagen, när jag var själv.
  7. Anki med Sigge
    #4

    Men ge dig!

    gud vad avis jag blir!!! Det var tusen år sedan jag var ensam. :(
  8. 4
    Men ge dig! gud vad avis jag blir!!! Det var tusen år sedan jag var ensam. :(
  9. Anonym
    #5

    Njaaa,,,

    jag ska inte säga att man har hetsätningsproblem... men kanske... eh.. en oerhörd längtan efter att bara få vara!

    Får erkänna att jag sitter o dricker lite vin nu efter en hektisk dag -njuter av att M sover och att jag är alldeles ensam. HÄRLIGT. Om jag ska vara ärlig är jag lite orolig för att jag är fördärvad för all framtid, tänk om jag skulle hitta någon (tex mitt datingobjekt i helgen) som vill flytta ihop med mig o så är jag helt oförmögen att leva med någon mer än M?!!! *RÄDD*

    Ät du ditt godis och allt det andra med! Tror det är nyttigt för övrigt !
  10. 5
    Njaaa,,, jag ska inte säga att man har hetsätningsproblem... men kanske... eh.. en oerhörd längtan efter att bara få vara!

    Får erkänna att jag sitter o dricker lite vin nu efter en hektisk dag -njuter av att M sover och att jag är alldeles ensam. HÄRLIGT. Om jag ska vara ärlig är jag lite orolig för att jag är fördärvad för all framtid, tänk om jag skulle hitta någon (tex mitt datingobjekt i helgen) som vill flytta ihop med mig o så är jag helt oförmögen att leva med någon mer än M?!!! *RÄDD*

    Ät du ditt godis och allt det andra med! Tror det är nyttigt för övrigt !

Liknande trådar

  1. Bus eller godis?
    By annouk in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-01, 15:54
  2. Bus eller godis...eller PENGAR??
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-31, 21:13
  3. Bus eller godis
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 20:03
  4. Bus eller Godis?
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 09:09
  5. Bus eller godis
    By Vinecooler in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 09:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar