Vet ni vad?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Vet ni vad?

    (Ja en del utav er vet ju redan...)

    Jag kliver fram ur garderoben och säger att om allt går vägen (*peppar peppar*) så blir Charlie storebror i slutet av April nästa år.

    Gjorde VUL igår och det konstaterades att jag inte var långt gången (fick ingen riktig mens mellan) typ vecka 5-6.

    Håll en tumme för oss att liten stannar och mår bra därinne :)
  2. 1
    Vet ni vad? (Ja en del utav er vet ju redan...)

    Jag kliver fram ur garderoben och säger att om allt går vägen (*peppar peppar*) så blir Charlie storebror i slutet av April nästa år.

    Gjorde VUL igår och det konstaterades att jag inte var långt gången (fick ingen riktig mens mellan) typ vecka 5-6.

    Håll en tumme för oss att liten stannar och mår bra därinne :)
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Oj!

    Hoppas, hoppas! Vad roligt! Stort grattis!
  4. 2
    Oj! Hoppas, hoppas! Vad roligt! Stort grattis!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    ÅÅÅHHHH!!!!!

    DUNDERBART!!!! klart jag håller tummarna...och tårna och iiiihhhhhhh vad kul!!!! GRATTIS till maggen vännen!!!!
  6. 3
    ÅÅÅHHHH!!!!! DUNDERBART!!!! klart jag håller tummarna...och tårna och iiiihhhhhhh vad kul!!!! GRATTIS till maggen vännen!!!!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    ojojojojojoj!!!

    så spännande!!! det blir tätisar som heter duga det! håller tummarna stenhårt! stort grattis!
  8. 4
    ojojojojojoj!!! så spännande!!! det blir tätisar som heter duga det! håller tummarna stenhårt! stort grattis!
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    Vad roligt!!

    Grattis och tummar från oss så klart! Glöm nu inte att hålla oss i \"gamla\" ankomstgruppen uppdaterade. :-)
  10. 5
    Vad roligt!! Grattis och tummar från oss så klart! Glöm nu inte att hålla oss i \"gamla\" ankomstgruppen uppdaterade. :-)
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Åhh vad skoj!!

    Håller tummarna så hårt jag kan!! Lycka till! Grattis!!
  12. 6
    Åhh vad skoj!! Håller tummarna så hårt jag kan!! Lycka till! Grattis!!
  13. Lena med Hugo & Ludvig
    #7

    Ja!!

    Grattis, vad roligt!! Vad mysigt med riktiga tätisar! Det ville jag också ha =)

    Lycka till nu och du måste ju rapportera massor nu med allt som händer!

    Stor kram och grattis igen!
  14. 7
    Ja!! Grattis, vad roligt!! Vad mysigt med riktiga tätisar! Det ville jag också ha =)

    Lycka till nu och du måste ju rapportera massor nu med allt som händer!

    Stor kram och grattis igen!
  15. Anna-Lisa m. I-99, V-06
    #8

    Vad kul..

    du vill ha tätisar har jag för mej... Grattis å lycka till... Håller tummarna för att allt ska gå precis lika bra som med Charlie.. Kram
  16. 8
    Vad kul.. du vill ha tätisar har jag för mej... Grattis å lycka till... Håller tummarna för att allt ska gå precis lika bra som med Charlie.. Kram
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9

    Grattis!!!!

    igen..... åhhhh så roligt emelie.
    Men jag hoppas att du kommer må bättre denna gång. Foglossningen lär du inte slippa tyvärr eftersom du redan nu känner av den.
    Men du testade inte akupunktur förra gången va?? Gör det!!! Jag tyckte att det vart mycket bättre.
    kram!!!!
  18. 9
    Grattis!!!! igen..... åhhhh så roligt emelie.
    Men jag hoppas att du kommer må bättre denna gång. Foglossningen lär du inte slippa tyvärr eftersom du redan nu känner av den.
    Men du testade inte akupunktur förra gången va?? Gör det!!! Jag tyckte att det vart mycket bättre.
    kram!!!!
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10

    Grattis!

    Då är man inte ensam längre med att få syskon till Oskar då! =)
    Vi hade sagt April men den lill* ville tydligen innan. =)

    GRATTIS!!!
  20. 10
    Grattis! Då är man inte ensam längre med att få syskon till Oskar då! =)
    Vi hade sagt April men den lill* ville tydligen innan. =)

    GRATTIS!!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11

    JAJAJAJAJA!!!:)

    Åhhhhh vad kul:)) Du har ju skrivit att du ville ha tätt mellan barnen, och gärna en 07:a:) Vad kul för er!!!

    Och du- april måste ju bara vara den bästa månaden att få barn i, om man får välja alltså:) Joanna kom i april och det var så himla skönt att slippa den värsta rädslan för RS, samt att slippa tänka så mlt på hur kallt det är!

    Shit vad glad jag är för din skull, nu vill jag också ha en till:)
  22. 11
    JAJAJAJAJA!!!:) Åhhhhh vad kul:)) Du har ju skrivit att du ville ha tätt mellan barnen, och gärna en 07:a:) Vad kul för er!!!

    Och du- april måste ju bara vara den bästa månaden att få barn i, om man får välja alltså:) Joanna kom i april och det var så himla skönt att slippa den värsta rädslan för RS, samt att slippa tänka så mlt på hur kallt det är!

    Shit vad glad jag är för din skull, nu vill jag också ha en till:)
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12

    Grattis till dig också:))

    Vad roligt med så tätt mellan barnen:)
  24. 12
    Grattis till dig också:)) Vad roligt med så tätt mellan barnen:)
  25. Medlem sedan
    May 2001
    #13

    haha vet du att

    t.o.m jag vart sugen på en till.
    Vågar inte ens erkänna det för mig själv..... Men det ska inte bli fler barn här just nu iallafall *S*
  26. 13
    haha vet du att t.o.m jag vart sugen på en till.
    Vågar inte ens erkänna det för mig själv..... Men det ska inte bli fler barn här just nu iallafall *S*
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14

    Känns lite futtigt med två:)

    Jag vill gärna ha en 3:a, och jag ropade precis till mannen och sa att det faktiskt är dags snart:)) Han bara garvade:)) Fast han tycker inte heller att det kan vara så att Victor skulle vara den sista bebisen i vår familj, det går bara inte:)

    Du har ju redan ett lass grabbar, så jag kan förstå om du vill vänta lite:) Men om några år så:))

  28. 14
    Känns lite futtigt med två:) Jag vill gärna ha en 3:a, och jag ropade precis till mannen och sa att det faktiskt är dags snart:)) Han bara garvade:)) Fast han tycker inte heller att det kan vara så att Victor skulle vara den sista bebisen i vår familj, det går bara inte:)

    Du har ju redan ett lass grabbar, så jag kan förstå om du vill vänta lite:) Men om några år så:))

  29. Medlem sedan
    Aug 2001
    #15

    GRATTIS!!!

    Är så glad för din skull!!
    Och såklart att det ska gå vägen, fattas bara annat!

    Jag har gått runt och smålett hela eftermiddan typ som att det är jag som är gravid, det ska bli jättekul att få följa er väg till syskon hela vägen!!

    *kram*
  30. 15
    GRATTIS!!! Är så glad för din skull!!
    Och såklart att det ska gå vägen, fattas bara annat!

    Jag har gått runt och smålett hela eftermiddan typ som att det är jag som är gravid, det ska bli jättekul att få följa er väg till syskon hela vägen!!

    *kram*
  31. Medlem sedan
    Aug 2001
    #16

    Hihi

    Tror inte heller att du är helt klar Sandra, det verkade inte så idag iaf!
  32. 16
    Hihi Tror inte heller att du är helt klar Sandra, det verkade inte så idag iaf!
  33. Anonym
    #17

    Tack!

    Ja,de kommer förhoppningsvis ha mycket \"nytta\" av varandra när de blir lite äldre!
  34. 17
    Tack! Ja,de kommer förhoppningsvis ha mycket \"nytta\" av varandra när de blir lite äldre!
  35. Medlem sedan
    Jul 2005
    #18

    GRATTIS

    Grattis igen Emelie! Superkul!

    Hoppas innerligt att allt ska gå vägen!

    Kram!
  36. 18
    GRATTIS Grattis igen Emelie! Superkul!

    Hoppas innerligt att allt ska gå vägen!

    Kram!
  37. Medlem sedan
    Jan 2003
    #19

    ÅÅÅH!

    Grattis! Vad avis jag blir! (fast jag vill ju vänta liiite)

    Jag ska hålla tummar och tår för att det ska gå toppenbra!!
  38. 19
    ÅÅÅH! Grattis! Vad avis jag blir! (fast jag vill ju vänta liiite)

    Jag ska hålla tummar och tår för att det ska gå toppenbra!!
  39. Agnes m Siri
    #20

    Men åh så roligt!!

    Megastort GRATTIS! Visste ju att ni gärna vill ha tätt mellan barnen, superduperskoj!!
  40. 20
    Men åh så roligt!! Megastort GRATTIS! Visste ju att ni gärna vill ha tätt mellan barnen, superduperskoj!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar