Rapport från såpis!
_0410 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    Rapport från såpis!

    Jag har grejjat barnvakt!!! Mamma är underbar och ställer upp och tar hand om M lördag-söndag. Pappa (min alltså) var tydligen bara glad över att få tillbaka henne igen -får nog allt se till att jag får tillbaka henne senast söndag, med tanke på hans gisslantagning av oss båda förra veckan... Men det känns så bra!!!

    Så nu återstår bara att boka tid/plats och sysselsättning med daten! Jag ringde förrut o han skulle ringa upp så nu sitter jag här och... ja jag får erkänna -dricker ett glas vin och försöker att vara alldeles alldeles oberörd... eh...

    Vad tycker ni att man ska hitta på? Enbart fika känns lite B nu när jag har heeeela kvällen på mig (och det är en lördag och vi är två hyffsat fräscha ca 25 åringar...) kanske gå ut o dricka vin? *Ghaaaaa!!!* Har ju inte dateat meningsfullt sen typ... gymnasiet, HUR gööööööör man????!!!???!?!?!

  2. 1
    Rapport från såpis! Jag har grejjat barnvakt!!! Mamma är underbar och ställer upp och tar hand om M lördag-söndag. Pappa (min alltså) var tydligen bara glad över att få tillbaka henne igen -får nog allt se till att jag får tillbaka henne senast söndag, med tanke på hans gisslantagning av oss båda förra veckan... Men det känns så bra!!!

    Så nu återstår bara att boka tid/plats och sysselsättning med daten! Jag ringde förrut o han skulle ringa upp så nu sitter jag här och... ja jag får erkänna -dricker ett glas vin och försöker att vara alldeles alldeles oberörd... eh...

    Vad tycker ni att man ska hitta på? Enbart fika känns lite B nu när jag har heeeela kvällen på mig (och det är en lördag och vi är två hyffsat fräscha ca 25 åringar...) kanske gå ut o dricka vin? *Ghaaaaa!!!* Har ju inte dateat meningsfullt sen typ... gymnasiet, HUR gööööööör man????!!!???!?!?!

  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Ihhiii

    va spännande!
    En liten middag kan väl vara helt ok? behöver ju inte va nåt jätte präktigt men lite god mat o vin är väl helt ok som en första date!

    Visst är det underbart att ha föräldrar som verkligen VILL ha sina barnbarn, min mamma brukar säga att hon längtar ihjäl sej om det gått 1 vecka sen hon såg dom!
    Dom har dom oxå gärna över natten och ibland även ihop med kusiner osv... otroligt bra hjälp är det att ha såna föräldrar :-)
  4. 2
    Ihhiii va spännande!
    En liten middag kan väl vara helt ok? behöver ju inte va nåt jätte präktigt men lite god mat o vin är väl helt ok som en första date!

    Visst är det underbart att ha föräldrar som verkligen VILL ha sina barnbarn, min mamma brukar säga att hon längtar ihjäl sej om det gått 1 vecka sen hon såg dom!
    Dom har dom oxå gärna över natten och ibland även ihop med kusiner osv... otroligt bra hjälp är det att ha såna föräldrar :-)

Liknande trådar

  1. Rapport från mig
    By CarolinaK in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 06:20
  2. Rapport från mig
    By Es mamma in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 08:41
  3. Rapport från NVE
    By "Lilla Jag" in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 19:37
  4. rapport från oss
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 07:10
  5. Rapport från dag 6 :)
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 06:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar