Nu är skilsmässan defenitiv
_02 Höstbarn
  1. Helena med Evelina
    #1

    Nu är skilsmässan defenitiv

    Jag ska lämna in papprena imorgon, sen är vi bara gifta 6 månader till. Känns tråkigt att ha lagt ner 11 år på honom men så är det. Han har redan hittat en ny men jag är kluven samtidigt som jag är glad för hans skull så tycker jag att han kunde väntat men han har ju varit otrogen halva äktenskapet.
  2. 1
    Nu är skilsmässan defenitiv Jag ska lämna in papprena imorgon, sen är vi bara gifta 6 månader till. Känns tråkigt att ha lagt ner 11 år på honom men så är det. Han har redan hittat en ny men jag är kluven samtidigt som jag är glad för hans skull så tycker jag att han kunde väntat men han har ju varit otrogen halva äktenskapet.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Jobbigt!

    Usch, vad tråkigt. Vidrigt när den andre går vidare \"för snabbt\". Det blir liksom ytterligare salt i såren. Samtidigt så får det ju en att inse att det är definitivt.

    Och du, starkt av dig att vara glad för hans skull. Det kan man liksom inte begära i din situation, men kanske att det underlättar lite ändå. Fast han kunde gott varit ensam ett tag, kan man tycka.

    Styrkekramar till dig. Krama Evelina riktigt ordentligt. Något gott har ju kommit av de 11 åren!
  4. 2
    Jobbigt! Usch, vad tråkigt. Vidrigt när den andre går vidare \"för snabbt\". Det blir liksom ytterligare salt i såren. Samtidigt så får det ju en att inse att det är definitivt.

    Och du, starkt av dig att vara glad för hans skull. Det kan man liksom inte begära i din situation, men kanske att det underlättar lite ändå. Fast han kunde gott varit ensam ett tag, kan man tycka.

    Styrkekramar till dig. Krama Evelina riktigt ordentligt. Något gott har ju kommit av de 11 åren!
  5. Helena med Evelina
    #3

    Du har bf på Evelinas födelsedag

    imt
  6. 3
    Du har bf på Evelinas födelsedag imt
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Just det!

    Och bara en dag från J:s födelsedag faktiskt. Så jag hoppas att få lite tidigare även denna gång (förra gången födde jag 8 dagar tidigt).

  8. 4
    Just det! Och bara en dag från J:s födelsedag faktiskt. Så jag hoppas att få lite tidigare även denna gång (förra gången födde jag 8 dagar tidigt).

Liknande trådar

  1. Betänketiden för skilsmässan...
    By Sofia 72 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 22:09
  2. Skilsmässan
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 19:54
  3. Skilsmässan
    By "Lilla Jag" in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 11:19
  4. Nu är skilsmässan defenitiv
    By Helena med Evelina 031122 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 14:20
  5. Så ledsen för skilsmässan.........
    By Inez in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 15:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar