Gokväll go´vänner
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Gokväll go´vänner

    Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag, med en riktigt god lunch tillsammans med min bästa väninna :)
    Igår var jag hos frissan och slingade och klippte håret så idag så sa BVC-tanten (då jag vägde V) att jag blev fin och såg så ung och \"flickaktig\" ut. *S* Det är väl en bra kommentar då man börjar närma sig de 30?
    Imorgon är det åter dags för FRUPPEN som imorgon gör ett litet äventyr på SPA med barnen. Bad i både vanlig pool och bubbelpool blir det med knattarna! Sedan lunch på det.
    En liten snabbrapport härifrån norr!

    Gonattkram H
  2. 1
    Gokväll go´vänner Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag, med en riktigt god lunch tillsammans med min bästa väninna :)
    Igår var jag hos frissan och slingade och klippte håret så idag så sa BVC-tanten (då jag vägde V) att jag blev fin och såg så ung och \"flickaktig\" ut. *S* Det är väl en bra kommentar då man börjar närma sig de 30?
    Imorgon är det åter dags för FRUPPEN som imorgon gör ett litet äventyr på SPA med barnen. Bad i både vanlig pool och bubbelpool blir det med knattarna! Sedan lunch på det.
    En liten snabbrapport härifrån norr!

    Gonattkram H
  3. Anonym
    #2

    God kväll god kväll!

    Åh vad skoj det låter att få äta lunch med väninna, mina känns ofta som att de är så långt bort... fast imorgon kommer en av dem hit. *glad*

    Vilket äventyr med fruppandet! Du måste berätta om det senare, jag har inte vågat mig till ett bad med M riktigt än (förutom sjöbad då förstås, men inga pooler -eller en...fast liksom inte... äh -du hajjar!).

    Klart du ser flickaktig ut så smal som du blivit! Och med tjusigt hår också! Själv jobbar jag stenhårt på en image som 21 åring för att flyta in nu när terminen börjar samtidigt som jag vill se ut som 30 i lekparken för att smälta in där... vilka problem man har!!!

    Ha det jätteskoj i morgon, jag ser fram emot en liten rapport!

    Kramelikram
  4. 2
    God kväll god kväll! Åh vad skoj det låter att få äta lunch med väninna, mina känns ofta som att de är så långt bort... fast imorgon kommer en av dem hit. *glad*

    Vilket äventyr med fruppandet! Du måste berätta om det senare, jag har inte vågat mig till ett bad med M riktigt än (förutom sjöbad då förstås, men inga pooler -eller en...fast liksom inte... äh -du hajjar!).

    Klart du ser flickaktig ut så smal som du blivit! Och med tjusigt hår också! Själv jobbar jag stenhårt på en image som 21 åring för att flyta in nu när terminen börjar samtidigt som jag vill se ut som 30 i lekparken för att smälta in där... vilka problem man har!!!

    Ha det jätteskoj i morgon, jag ser fram emot en liten rapport!

    Kramelikram
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Hej vännen

    Sitter här och äter frukost innan det bär iväg på SPA. Visst är det konstigt så mycket brödsmulor och youghurtstänk det landar på tangentbordet?? Maken brukar upplysa om det iaf... *s* Jag har kommit på att jag VÄLDIGT ofta äter mina måltider här, iaf då jag är ensam hemma.

    Ja, det där med åldern är ett litet \"dilemma\". Igår då jag var på systemet EFTER att BVCtanten sagt det där om \"flickaktigt\" utseende så fick jag INTE visa leg...så SÅ flickaktig kan jag inte se ut. Blev lite besviken där på att inte få plocka fram leget ;)

    Nä...jag ska packa lite nu inför äventyret. Jag hör av mig senare!

    Ha en bra dag!

    KRAMEN/ H
  6. 3
    Hej vännen Sitter här och äter frukost innan det bär iväg på SPA. Visst är det konstigt så mycket brödsmulor och youghurtstänk det landar på tangentbordet?? Maken brukar upplysa om det iaf... *s* Jag har kommit på att jag VÄLDIGT ofta äter mina måltider här, iaf då jag är ensam hemma.

    Ja, det där med åldern är ett litet \"dilemma\". Igår då jag var på systemet EFTER att BVCtanten sagt det där om \"flickaktigt\" utseende så fick jag INTE visa leg...så SÅ flickaktig kan jag inte se ut. Blev lite besviken där på att inte få plocka fram leget ;)

    Nä...jag ska packa lite nu inför äventyret. Jag hör av mig senare!

    Ha en bra dag!

    KRAMEN/ H

Liknande trådar

  1. Gokväll vänner!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 06:41
  2. Gokväll vänner!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 21:24
  3. Gokväll vänner!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 14:41
  4. Gokväll vänner!!
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 19:57
  5. Gokväll vänner....
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 21:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar