Nu är det klart!
_0410 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    Nu är det klart!

    Date bestämd till lördag kl 19 !!! Barnvakt grejjad!!! Reträttväg hem till väninna som bor centralt om det skulle behövas ordnad! Har till och med på riktiga tonårsmannér hittat ett nytt linne på H&M som jag tror jag kan ha då. Så himla glaaaad!

    Sen får vi ju se om han är ett himla bottennapp eller inte, men hursom är jag på ett härligt humör! Ska gå och sova nu och hoppas att det här flytet håller i sig!
  2. 1
    Nu är det klart! Date bestämd till lördag kl 19 !!! Barnvakt grejjad!!! Reträttväg hem till väninna som bor centralt om det skulle behövas ordnad! Har till och med på riktiga tonårsmannér hittat ett nytt linne på H&M som jag tror jag kan ha då. Så himla glaaaad!

    Sen får vi ju se om han är ett himla bottennapp eller inte, men hursom är jag på ett härligt humör! Ska gå och sova nu och hoppas att det här flytet håller i sig!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    YES!

    Men guuu så spännande *ryser* WOW, WOW, WOW!! Känner pirret ända hit...
    Nu håller vi tummarna att han visar sig vara en riktig 10-poängare :) Gissa OM vi kommer vara nyfikna på en rapport OMGÅENDE??? *s* Du får fixa en handdator eller så...du vet-av jultomten i förskott sådär ;)

    STOR kram!
  4. 2
    YES! Men guuu så spännande *ryser* WOW, WOW, WOW!! Känner pirret ända hit...
    Nu håller vi tummarna att han visar sig vara en riktig 10-poängare :) Gissa OM vi kommer vara nyfikna på en rapport OMGÅENDE??? *s* Du får fixa en handdator eller så...du vet-av jultomten i förskott sådär ;)

    STOR kram!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Oh guuud va kul

    Hoppas verkligen inte att han är ett bottenapp!
    Vilken härlig känsla som bor i dej nu va?
    Mys på nu.
  6. 3
    Oh guuud va kul Hoppas verkligen inte att han är ett bottenapp!
    Vilken härlig känsla som bor i dej nu va?
    Mys på nu.
  7. Anonym
    #4

    *fniss*

    Handdator beställd av jultomten via mail -frågan är om den hinner bli levererad till lördag?! *asg* Vi får väl se när rapport lämnas, senast söndag kväll i alla fall! Hoppas hoppas hoppas att det blir så skoj som jag vill !!!

  8. 4
    *fniss* Handdator beställd av jultomten via mail -frågan är om den hinner bli levererad till lördag?! *asg* Vi får väl se när rapport lämnas, senast söndag kväll i alla fall! Hoppas hoppas hoppas att det blir så skoj som jag vill !!!

  9. Anonym
    #5

    pirrar som bara den...

    i hela mig... hade grymma problem att sova i natt... :D Det här är verkligen som att vara femton år igen! Man kan ju förstå att man hade problem då eftersom man hade föräldrar som la sig i, inte fick bedöva sig med ett glas vin före läggdags *skyldig* och liksom, var ännu oerfarnare än vad man är nu!

    Myser som bara den!
  10. 5
    pirrar som bara den... i hela mig... hade grymma problem att sova i natt... :D Det här är verkligen som att vara femton år igen! Man kan ju förstå att man hade problem då eftersom man hade föräldrar som la sig i, inte fick bedöva sig med ett glas vin före läggdags *skyldig* och liksom, var ännu oerfarnare än vad man är nu!

    Myser som bara den!
  11. Anki med Sigge
    #6

    Härligt tjejen

    önskar att det blir jättebra på lördag!
  12. 6
    Härligt tjejen önskar att det blir jättebra på lördag!
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7

    Coolt Cia!!

    Vad härligt! Hoppas verkligen att det är en kanonkille nu och att klickar er emellan!
    Håller både tummar o tår för dig på lördag!

    Tänk dig den där stunden precis innan du ska iväg på lördag , *s*
    Pirrigt värre!!!!

    Väntar med spänning på rapport!

    KRAAAAAAAM
  14. 7
    Coolt Cia!! Vad härligt! Hoppas verkligen att det är en kanonkille nu och att klickar er emellan!
    Håller både tummar o tår för dig på lördag!

    Tänk dig den där stunden precis innan du ska iväg på lördag , *s*
    Pirrigt värre!!!!

    Väntar med spänning på rapport!

    KRAAAAAAAM
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8

    Jag har värsta bästa idén! ;-)

    Ni kan väl träffas hos dig så kan du rapportera under kvällen via nätet hur det går? Så sitter vi andra och ser på såpan? :-D Eller nej, kanske inte?!

    Men du kan väl ta med mobilen och messa lite...? *S*
  16. 8
    Jag har värsta bästa idén! ;-) Ni kan väl träffas hos dig så kan du rapportera under kvällen via nätet hur det går? Så sitter vi andra och ser på såpan? :-D Eller nej, kanske inte?!

    Men du kan väl ta med mobilen och messa lite...? *S*

Liknande trådar

  1. Nu e det klart
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 09:03
  2. Nu är det klart...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 22:33
  3. Nu är det klart!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 12:33
  4. UL klart!!
    By Cath med nr 3 bf 15/11 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 08:23
  5. Nu är det klart!
    By Minimumsa in forum _0407 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 20:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar