Vad gör ni idag? *imt*
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1
  2. 1
    Vad gör ni idag? *imt* .
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Vi åker på SPA...

    med fruppen och badar knattarna (våra 6-månaders). Ska bara packa och ge mig iväg. See you!
  4. 2
    Vi åker på SPA... med fruppen och badar knattarna (våra 6-månaders). Ska bara packa och ge mig iväg. See you!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Vi åker till

    Dagis!! kul va?
    Nä idag ska bara storebror till dagis för Matilda är snorig och hostig och har feber så hon får bli hemma med mej.
    Usch vill inte gå ut i regnet....ha det så bra på spa!
  6. 3
    Vi åker till Dagis!! kul va?
    Nä idag ska bara storebror till dagis för Matilda är snorig och hostig och har feber så hon får bli hemma med mej.
    Usch vill inte gå ut i regnet....ha det så bra på spa!
  7. Anonym
    #4

    Vi...

    är hemma och avvaktar att regnet ska sluta... M leker med sina \"nya\" leksaker -efter en sommar på landet är allt nytt, men jag inser att det behövs en hel del nya grejor för att hålla henne sysselsatt...

    Kör tvättsstugan och väntar på att min väninna som sitter o tentar just nu (!!!) ska bli klar så att vi kan bara vara. Har en idé om att åka o införskaffa en ny TV på onoff i eftermiddag... dessvärre är vi billösa så vi får väl se hur det går med det!

    Over and out från oss!
  8. 4
    Vi... är hemma och avvaktar att regnet ska sluta... M leker med sina \"nya\" leksaker -efter en sommar på landet är allt nytt, men jag inser att det behövs en hel del nya grejor för att hålla henne sysselsatt...

    Kör tvättsstugan och väntar på att min väninna som sitter o tentar just nu (!!!) ska bli klar så att vi kan bara vara. Har en idé om att åka o införskaffa en ny TV på onoff i eftermiddag... dessvärre är vi billösa så vi får väl se hur det går med det!

    Over and out från oss!
  9. Anonym
    #5

    åh...

    dagistouren ska vi göra på måndag men tills dess är vi bara hemma! Skulle just skriva att det känns skönt men nu kinkar M så jag vet inte det jag... *LER*

    Hoppas du har en bra regnjacka!

    Kramar från oss!
  10. 5
    åh... dagistouren ska vi göra på måndag men tills dess är vi bara hemma! Skulle just skriva att det känns skönt men nu kinkar M så jag vet inte det jag... *LER*

    Hoppas du har en bra regnjacka!

    Kramar från oss!
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6

    på EM ska jag

    ialla fall in till stan och väga Engla på BVC.Efter det tror jag att jag åker till syrran en sväng så kan Isac och Tilde leka där en stund med hennes barn. KL 17.00 åker Tommy till jobbet för att jobba natt, det är första gången han ska jobba sedan Engla kom. Hoppas Isac sover utan problem hela natten.
  12. 6
    på EM ska jag ialla fall in till stan och väga Engla på BVC.Efter det tror jag att jag åker till syrran en sväng så kan Isac och Tilde leka där en stund med hennes barn. KL 17.00 åker Tommy till jobbet för att jobba natt, det är första gången han ska jobba sedan Engla kom. Hoppas Isac sover utan problem hela natten.
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7

    Men hjälp..

    vad tiden går fort!
    Är han redan 6månader lillebror?..Hur gick det till?
    Kändes ju som igår då du skrev om den knepiga första tiden hemma med sömnbesvär och allt det där..

    Låter superhärligt med spa :)

    Kram vännen!
  14. 7
    Men hjälp.. vad tiden går fort!
    Är han redan 6månader lillebror?..Hur gick det till?
    Kändes ju som igår då du skrev om den knepiga första tiden hemma med sömnbesvär och allt det där..

    Låter superhärligt med spa :)

    Kram vännen!
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8

    I skolan

    Jag har varit med Melina och assistenten i skolan. Melina kör lite mjukstart den här veckan eftersom det ärmycket nytt för henne.
    Ny skola , fröknar , barn , assistenter mm...

    Men hon är så duktig min lilla \"stora\" skoltjej som nu börjat förskoleklass i en grundsärskoleklass med sammanlagt 5 elever med div funktionshinder.

    Nu är vi hemma igen och Melina och ass bakar chokladbollar.
    Douglas ska hämtas på dagis kl 15 och maken kör långtur till Sthlm idsag så han beräknas väl hem först nångång under kvällen.
  16. 8
    I skolan Jag har varit med Melina och assistenten i skolan. Melina kör lite mjukstart den här veckan eftersom det ärmycket nytt för henne.
    Ny skola , fröknar , barn , assistenter mm...

    Men hon är så duktig min lilla \"stora\" skoltjej som nu börjat förskoleklass i en grundsärskoleklass med sammanlagt 5 elever med div funktionshinder.

    Nu är vi hemma igen och Melina och ass bakar chokladbollar.
    Douglas ska hämtas på dagis kl 15 och maken kör långtur till Sthlm idsag så han beräknas väl hem först nångång under kvällen.

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar