Nu är skilsmässan definitiv
_03 Höstbarn
  1. Helena med Evelina
    #1

    Nu är skilsmässan definitiv

    På måndag lämna vi in våra papper och sedan är 11 års förhållande över. Han har redan hittat en ny och hon bor hos honom delvis.
  2. 1
    Nu är skilsmässan definitiv På måndag lämna vi in våra papper och sedan är 11 års förhållande över. Han har redan hittat en ny och hon bor hos honom delvis.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Svarade på 03- höstbarn

    Men vill gärna skriva något här med.

    11 år är lång tid. Ta tid på dig och smält det hela Att rusa iväg till nästa som han gjort är nog mänskligt, men sällan någon bra lösning.

    Hur kommer ni ha Evelina?

    Stor kram!
  4. 2
    Svarade på 03- höstbarn Men vill gärna skriva något här med.

    11 år är lång tid. Ta tid på dig och smält det hela Att rusa iväg till nästa som han gjort är nog mänskligt, men sällan någon bra lösning.

    Hur kommer ni ha Evelina?

    Stor kram!
  5. Zandra med Aniara & Eli
    #3

    Vad tråkigt

    Usch vad jobbigt! Skönt att ni är hyfsat sams men åh så ont i hjärtat. :-(

    Skickar en stor kram till dig!!
  6. 3
    Vad tråkigt Usch vad jobbigt! Skönt att ni är hyfsat sams men åh så ont i hjärtat. :-(

    Skickar en stor kram till dig!!
  7. Leone med Max och Mo
    #4
    Jag kan inte annat än säga att jag vet hur du mår, jag vet hur du känner och jag mår med dig...

    Jag och barnen flyttade för snart två veckor sedan... känns svårt och tungt och jobbigt men jag ska klara det... jag måste klara det!!!

    Och vet du vad... jag vet att du oxå kommer att klara det, till en början gäller det att överleva men jag har hört att förr eller senare så börjar man leva igen och det får man ju tro på!!!

    Stor kram till dig!!!!
  8. 4
    Jag kan inte annat än säga att jag vet hur du mår, jag vet hur du känner och jag mår med dig...

    Jag och barnen flyttade för snart två veckor sedan... känns svårt och tungt och jobbigt men jag ska klara det... jag måste klara det!!!

    Och vet du vad... jag vet att du oxå kommer att klara det, till en början gäller det att överleva men jag har hört att förr eller senare så börjar man leva igen och det får man ju tro på!!!

    Stor kram till dig!!!!

Liknande trådar

  1. Betänketiden för skilsmässan...
    By Sofia 72 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 22:09
  2. Skilsmässan
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 19:54
  3. Skilsmässan
    By "Lilla Jag" in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 11:19
  4. Nu är skilsmässan defenitiv
    By Helena med Evelina in forum _02 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 17:49
  5. Så ledsen för skilsmässan.........
    By Inez in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 15:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar