Ang vagn - igen..
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Ang vagn - igen..

    TACK för alla era svar på min vagnfråga lite längre ner.

    Nu har jag bestämt mig - Douglas ska få en ny Emmaljunga scooter. Var och kollade in den och några andra på Barnens Hus i helgen och den kändes kanon tyckte jag.
    Tyvärr hade de bara en färg inne så jag avvaktar med köp tills de nya färgerna kommer in om ca 6 veckor.

    Helst vill jag ju ha den NUUUUU men men..man får väl ge sig till tåls ;)

    Hoppas ni har det bra vänner..

    Nu ska jag gå och laga mat - köttfärssås och spaghetti blir det här idag.

    Kram
  2. 1
    Ang vagn - igen.. TACK för alla era svar på min vagnfråga lite längre ner.

    Nu har jag bestämt mig - Douglas ska få en ny Emmaljunga scooter. Var och kollade in den och några andra på Barnens Hus i helgen och den kändes kanon tyckte jag.
    Tyvärr hade de bara en färg inne så jag avvaktar med köp tills de nya färgerna kommer in om ca 6 veckor.

    Helst vill jag ju ha den NUUUUU men men..man får väl ge sig till tåls ;)

    Hoppas ni har det bra vänner..

    Nu ska jag gå och laga mat - köttfärssås och spaghetti blir det här idag.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Vet du??

    Vi har just precis införskaffat en EMMALJUNGA Scooter till båda killarna och jag är SUPERNÖJD! En har vi redan fått hem. (Färgen Sport Carbon) Den andra väntar jag med spänning på (Racing Red). Först ville jag ha en i färgen Cobolt Blue (turkosaktig) men den skulle levereras först v.50 och det är alldeles på tok för länge att vänta för mig...*s*
    Det fanns ju jättefina färger ju :) Har du sett Melon Green? Den funderade jag på men tillslut blev det alltså Sport Carbon...nåt sånt tror jag den heter (svart-grå, neutral färg) och Racing Red (grå med röda inslag). Som sagt-jag är verkligen jättenöjd!!! Nackdelen är att sufletten måste liksom vikas in på nåt \"konstigt\" sätt då man fäller ihop den samt att korgen under är liten och kanske att den inte är vändbar (främst för V.s skull) men nackdelarna övervägs såklart med massor av fördelarna! Den är bara hur lättt och smidig -praktisk som helst och SNYGG ju :)
    Berätta om ditt färgval sen *nyfiken*

    KRAAAAM
  4. 2
    Vet du?? Vi har just precis införskaffat en EMMALJUNGA Scooter till båda killarna och jag är SUPERNÖJD! En har vi redan fått hem. (Färgen Sport Carbon) Den andra väntar jag med spänning på (Racing Red). Först ville jag ha en i färgen Cobolt Blue (turkosaktig) men den skulle levereras först v.50 och det är alldeles på tok för länge att vänta för mig...*s*
    Det fanns ju jättefina färger ju :) Har du sett Melon Green? Den funderade jag på men tillslut blev det alltså Sport Carbon...nåt sånt tror jag den heter (svart-grå, neutral färg) och Racing Red (grå med röda inslag). Som sagt-jag är verkligen jättenöjd!!! Nackdelen är att sufletten måste liksom vikas in på nåt \"konstigt\" sätt då man fäller ihop den samt att korgen under är liten och kanske att den inte är vändbar (främst för V.s skull) men nackdelarna övervägs såklart med massor av fördelarna! Den är bara hur lättt och smidig -praktisk som helst och SNYGG ju :)
    Berätta om ditt färgval sen *nyfiken*

    KRAAAAM
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Jaha..

    Lyllo dig då som får vagnarna före mig ;)
    Dom hade en vagn uppe i butiken , tror det var den röda. Funderade länge på den eftersom dom hade den i lager.
    Men när jag fick se de andra färgproverna så står jag nu och velar mellan Cobolt blue och Melon Green..
    Så fort dom kom in så skulle hon lägga undan båda till mig.
    Den svart-gråa gillade jag skarpt..mina färger liksom.
    Men vår nuvarande vagn är i precis de färgerna så nu vill jag förnya mig lite med lite färger :)
    Men nu blir jag förvirrad , du skriver v 50.Det är ju jäääätelänge dit ju. Vill ha min nu!!
    Till mig sa hon på Barnens Hus att det skulle ta ca 8 veckor om jag inte minns helt fel..Skumt?!

    Nu ska jag fixa kvällsmat och mediciner till lilldamen.

    Kramis

  6. 3
    Jaha.. Lyllo dig då som får vagnarna före mig ;)
    Dom hade en vagn uppe i butiken , tror det var den röda. Funderade länge på den eftersom dom hade den i lager.
    Men när jag fick se de andra färgproverna så står jag nu och velar mellan Cobolt blue och Melon Green..
    Så fort dom kom in så skulle hon lägga undan båda till mig.
    Den svart-gråa gillade jag skarpt..mina färger liksom.
    Men vår nuvarande vagn är i precis de färgerna så nu vill jag förnya mig lite med lite färger :)
    Men nu blir jag förvirrad , du skriver v 50.Det är ju jäääätelänge dit ju. Vill ha min nu!!
    Till mig sa hon på Barnens Hus att det skulle ta ca 8 veckor om jag inte minns helt fel..Skumt?!

    Nu ska jag fixa kvällsmat och mediciner till lilldamen.

    Kramis

Liknande trådar

  1. det här med vagn igen...
    By sargit in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-12, 23:41
  2. Vagn igen
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-30, 22:59
  3. Ny vagn igen :)
    By Sandra med 4 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 17:11
  4. köpt ny vagn!! igen =)
    By jannice_ in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 11:14
  5. Köpt vagn igen:)
    By Ninnan in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 08:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar