Sömnfråga!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Sömnfråga!

    Jag är lite nyfiken hur era oktoberbarn sover. Thea vaknar varje natt, olika tider för det mesta, och gråter och ropar efter mamma och pappa. Sambon hämtar in henne till vårt rum varje natt. De gånger jag vaknar försöker jag somna om henne i hennes rum, det brukar funka för det mesta.
    Detta har hållit på minst tre-fyra månader nu. Undrar om det kommer att gå över....? Några tips?
    Det har aldrig varit några problem med hennes sovande tidigare. Somnar gott varje kväll runt åtta-halv nio.
    De gånger hon vaknat på natten innan denna perioden har varit väldigt väldigt få, kan räknas på mina tio fingrar typ.
    Är detta beteende typiskt för denna åldern?

    Någon som vet?
  2. 1
    Sömnfråga! Jag är lite nyfiken hur era oktoberbarn sover. Thea vaknar varje natt, olika tider för det mesta, och gråter och ropar efter mamma och pappa. Sambon hämtar in henne till vårt rum varje natt. De gånger jag vaknar försöker jag somna om henne i hennes rum, det brukar funka för det mesta.
    Detta har hållit på minst tre-fyra månader nu. Undrar om det kommer att gå över....? Några tips?
    Det har aldrig varit några problem med hennes sovande tidigare. Somnar gott varje kväll runt åtta-halv nio.
    De gånger hon vaknat på natten innan denna perioden har varit väldigt väldigt få, kan räknas på mina tio fingrar typ.
    Är detta beteende typiskt för denna åldern?

    Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    Samma här...

    fast i och för sig har min dotter aldrig varit bra på att sova, men hon hade några månader för ett tag sen då hon verkligen sov kanon! Nu har hon sovit sämre igen några veckor. Hon ropar också på oss i sömnen. De kanske är inne i nån utvecklingsfas. Vi har en 1,20 säng till henne så jag och H turas om varannan natt att sova hos henne om hon vaknar till och ropar efter oss. Just nu händer det varje natt. Men det går väl över snart! :-) *tänker positivit*

    Vilket vackert namn er andra dotter fick! :-)
  4. 2
    Samma här... fast i och för sig har min dotter aldrig varit bra på att sova, men hon hade några månader för ett tag sen då hon verkligen sov kanon! Nu har hon sovit sämre igen några veckor. Hon ropar också på oss i sömnen. De kanske är inne i nån utvecklingsfas. Vi har en 1,20 säng till henne så jag och H turas om varannan natt att sova hos henne om hon vaknar till och ropar efter oss. Just nu händer det varje natt. Men det går väl över snart! :-) *tänker positivit*

    Vilket vackert namn er andra dotter fick! :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Isac har också börjat att

    vakna 1 gång per natt då skriker och grinar han. Vi vet inte vad som är fel men vi har trott att han drömmer men vi vet inte. Lägger vi oss med honom så somnar han på en gång igen.
  6. 3
    Isac har också börjat att vakna 1 gång per natt då skriker och grinar han. Vi vet inte vad som är fel men vi har trott att han drömmer men vi vet inte. Lägger vi oss med honom så somnar han på en gång igen.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Och då sov hon hela natten! :-)

    Det var ju skönt det.
  8. 4
    Och då sov hon hela natten! :-) Det var ju skönt det.

Liknande trådar

  1. Sömnfråga!
    By ViggoTinja in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 21:35
  2. Sömnfråga
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-05-04, 06:29
  3. Sömnfråga här med!
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 13:48
  4. Sömnfråga
    By Nema in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 14:58
  5. Sömnfråga!
    By Jenny m 3 in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 21:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar