Var är ni
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Var är ni

    vill ju prata lite nu. Alla barn sover och Tommy jobbar så här sitter jag alldeles själv.
  2. 1
    Var är ni vill ju prata lite nu. Alla barn sover och Tommy jobbar så här sitter jag alldeles själv.
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    Här en snabbis...

    Är så trött så mina ögon går i kors. Det är verkligen fullt upp hemma hos oss just nu. Jobbet har dragit igång med dunder och brak, hemmet och familjen ska hinnas med och imorgon börjar min bokföringskurs. På detta läser jag mental träning... Det är mycket nu, men det är kul! :-)

    Så dina små rara sover nu... tänka att ni har fyra barn nu! :-) Hur känns det, har du hunnit landa? Själv är jag lite sugen på en till nu när alla mina gamla gravidkompisar som har barn i Verans ålder nu är gravida och en har tom fått barn. Men det kan få vänta en liten stund till... fast sånt där bestämmer man ju inte alltid över. Vi får se. :-)

    Har fått lite ont i halsen också. Kanske är bäst att lägga sig helt enkelt.

    KRAM!
  4. 2
    Här en snabbis... Är så trött så mina ögon går i kors. Det är verkligen fullt upp hemma hos oss just nu. Jobbet har dragit igång med dunder och brak, hemmet och familjen ska hinnas med och imorgon börjar min bokföringskurs. På detta läser jag mental träning... Det är mycket nu, men det är kul! :-)

    Så dina små rara sover nu... tänka att ni har fyra barn nu! :-) Hur känns det, har du hunnit landa? Själv är jag lite sugen på en till nu när alla mina gamla gravidkompisar som har barn i Verans ålder nu är gravida och en har tom fått barn. Men det kan få vänta en liten stund till... fast sånt där bestämmer man ju inte alltid över. Vi får se. :-)

    Har fått lite ont i halsen också. Kanske är bäst att lägga sig helt enkelt.

    KRAM!
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Hej! Oj, oj du verkar

    verkligen ha fullt upp. Det är många som känner sig lite krassliga nu, förkylning o feber. Hoppas du inte blir sjuk.
    Jo då det går jätte bra hittils. Än så länge sover Engla mest bara. Idag är hon 12 dagar gammal!! Isac har inte brytt sig så jätte mycket om henne han kan fråga efter dockan ibland när han inte ser Engla. Vet inte om han tror det är en docka eller om han bara säger så om henne.
  6. 3
    Hej! Oj, oj du verkar verkligen ha fullt upp. Det är många som känner sig lite krassliga nu, förkylning o feber. Hoppas du inte blir sjuk.
    Jo då det går jätte bra hittils. Än så länge sover Engla mest bara. Idag är hon 12 dagar gammal!! Isac har inte brytt sig så jätte mycket om henne han kan fråga efter dockan ibland när han inte ser Engla. Vet inte om han tror det är en docka eller om han bara säger så om henne.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Men vad sött!

    Kalla liten syster för dockan! :-)
    Min kompis som har en jämnårig son som Veran fick barn för ca 1 månad sen. De har haft jättejobbigt med svartsjuka hemma hos sig... Men det kanske är lättare när det är fler syskon. Då är man ju ändå van att tiden fördelas till andra också.

    Åh, är det inte ljuvligt med en liten bebbe?
  8. 4
    Men vad sött! Kalla liten syster för dockan! :-)
    Min kompis som har en jämnårig son som Veran fick barn för ca 1 månad sen. De har haft jättejobbigt med svartsjuka hemma hos sig... Men det kanske är lättare när det är fler syskon. Då är man ju ändå van att tiden fördelas till andra också.

    Åh, är det inte ljuvligt med en liten bebbe?
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    Trodde det skulle bli jätte

    svårt med Isac för han har vart så otroligt mammig innan Engla föddes, men han bryr sig inte ens om henne när jag ammar och han vill komma upp i famnen, det räcker med att säga nej så nöjer han sig. Förut om Tilde satt i mitt knä och han inte ficka komma upp blev han jätte ledsen och arg och puttade på henne. Jag är så förvånad och hoppas det håller i sig så här. Men som sagt så sover hon så mycket än så jag hinner med Isac rätt så mycket ändå + att Isac leker jätte bra med Tilde som är 4 år o 4månader.
  10. 5
    Trodde det skulle bli jätte svårt med Isac för han har vart så otroligt mammig innan Engla föddes, men han bryr sig inte ens om henne när jag ammar och han vill komma upp i famnen, det räcker med att säga nej så nöjer han sig. Förut om Tilde satt i mitt knä och han inte ficka komma upp blev han jätte ledsen och arg och puttade på henne. Jag är så förvånad och hoppas det håller i sig så här. Men som sagt så sover hon så mycket än så jag hinner med Isac rätt så mycket ändå + att Isac leker jätte bra med Tilde som är 4 år o 4månader.
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6

    Men det låter ju jättebra.

    Vad skönt. Hoppas det håller i sig. Det blir ju en mjuk övergång i alla fall. Bakslag kanske kommer men det reder ni ut! :-)
    Nu måste jag stänga ner och gå och sova!
    KRAM!!!
  12. 6
    Men det låter ju jättebra. Vad skönt. Hoppas det håller i sig. Det blir ju en mjuk övergång i alla fall. Bakslag kanske kommer men det reder ni ut! :-)
    Nu måste jag stänga ner och gå och sova!
    KRAM!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar