Tja bruttor!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Tja bruttor!

    Och mannen som var inne och meddelade sig här om dagen! :-D

    Sitter hemma och mailar lite jobbmail. Passade på att göra en äggfri banankaka som Veran kan ta med till dagis imorgon. Har så mycket bananer hemma och går man på CK får man ju inte ens äta det... ;-) Ska snart åka in till stan för idag är det min första lektion. Har sovit jättebra inatt, Veran vaknade inte förrän kvart i sex, då la jag mig hos henne och vi somnade om till sju. Skönt! Det märks direkt när man sovit bra. :-)
    H är på egen utbildning så honom ser jag inte förrän sent fredag kväll. Det var väl då vi skulle chatta va?
    Nu måste jag jobba på... KRAM på er!
  2. 1
    Tja bruttor! Och mannen som var inne och meddelade sig här om dagen! :-D

    Sitter hemma och mailar lite jobbmail. Passade på att göra en äggfri banankaka som Veran kan ta med till dagis imorgon. Har så mycket bananer hemma och går man på CK får man ju inte ens äta det... ;-) Ska snart åka in till stan för idag är det min första lektion. Har sovit jättebra inatt, Veran vaknade inte förrän kvart i sex, då la jag mig hos henne och vi somnade om till sju. Skönt! Det märks direkt när man sovit bra. :-)
    H är på egen utbildning så honom ser jag inte förrän sent fredag kväll. Det var väl då vi skulle chatta va?
    Nu måste jag jobba på... KRAM på er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    TJA! Va....?

    Men TJENA tjejen! Vad är det nu jag missat....har det vart inne nån man här??? *nyfiken som tusan*

    Kör du ren kur nu vännen? Hur länge har du tänkt göra det? Du måste snart ha nått ditt mål va?

    Jag tror chatten var fredag kväll vid 21 snåret. Får se om jag hakar på eftersom jag ska upp i ottan på lördag.

    KRAM/ H
  4. 2
    TJA! Va....? Men TJENA tjejen! Vad är det nu jag missat....har det vart inne nån man här??? *nyfiken som tusan*

    Kör du ren kur nu vännen? Hur länge har du tänkt göra det? Du måste snart ha nått ditt mål va?

    Jag tror chatten var fredag kväll vid 21 snåret. Får se om jag hakar på eftersom jag ska upp i ottan på lördag.

    KRAM/ H
  5. Vera m 2
    #3

    Säger detsamma: Va?!...

    ...har jag missat det, en man här inne??? *också nyfiken*

    Nått helt annat... Du vad är det för banankaka utan ägg? Kan man få receptet?

    Ååh, jag skulle också få en sån natt då man känner att man sovit gott och vaknar pigg. Men man vänjer väl sig så småningom att stiga upp 6:15 på morgonen. Måste bara lära mig att gå i säng i tid.
    Kram!
  6. 3
    Säger detsamma: Va?!... ...har jag missat det, en man här inne??? *också nyfiken*

    Nått helt annat... Du vad är det för banankaka utan ägg? Kan man få receptet?

    Ååh, jag skulle också få en sån natt då man känner att man sovit gott och vaknar pigg. Men man vänjer väl sig så småningom att stiga upp 6:15 på morgonen. Måste bara lära mig att gå i säng i tid.
    Kram!

Liknande trådar

  1. Hej på er bruttor!
    By Idahe in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 20:11
  2. Godmorgon bruttor!
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 09:36
  3. HJälp mig nu bruttor:)
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 07:23
  4. Jensen-bruttor!! :)
    By systerA med David in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 17:15
  5. Sthlms bruttor...
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 06:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar