Bodaborg
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Bodaborg

    Någon som varit där?
  2. 1
    Bodaborg Någon som varit där?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Har vart där en gång

    men bara som fröken- \"vakt\" *s* till en skolklass på en klassresa. Så jag vet TYP hur det går till men i helgen ska vi dit med ett \"gäng\" eftersom vi har en 30-åring som ska firas. Känns kul men lite nervöst. Jag är lite smygrädd för att vara instängd i såna små rum och tunnlar och allt vad det kan vara. Nån som kan berätta om de olika typerna av rum? Vad är de \"läskigaste\" grejorna? Tror ni jag törs???

    KRAM!
  4. 2
    Har vart där en gång men bara som fröken- \"vakt\" *s* till en skolklass på en klassresa. Så jag vet TYP hur det går till men i helgen ska vi dit med ett \"gäng\" eftersom vi har en 30-åring som ska firas. Känns kul men lite nervöst. Jag är lite smygrädd för att vara instängd i såna små rum och tunnlar och allt vad det kan vara. Nån som kan berätta om de olika typerna av rum? Vad är de \"läskigaste\" grejorna? Tror ni jag törs???

    KRAM!
  5. Vera m 2
    #3

    Nix har aldrig varit där

    fast det finns här i stan.
  6. 3
    Nix har aldrig varit där fast det finns här i stan.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Det är till \"din\" stad

    vi ska :)
  8. 4
    Det är till \"din\" stad vi ska :)
  9. Vera m 2
    #5

    Jaha! Är det?

    Jag tror säkert du fixar det. Inte är det väl så många läskiga rum, är det inte kluriga rum? Jag som har noll koll...
  10. 5
    Jaha! Är det? Jag tror säkert du fixar det. Inte är det väl så många läskiga rum, är det inte kluriga rum? Jag som har noll koll...
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    Hoppas mer klurigt än

    läskigt :)
  12. 6
    Hoppas mer klurigt än läskigt :)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar