Vad läser ni nu? - Sidan 3
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #41

    Oja ;-)

    Fick den i julklapp när vi var på Gran Canaria när jag var sexton. Var där med min bror och mina föräldrar. Jag och brorsan delade rum och jag låg och läste och fnissade nätterna igenom nästan - brorsan höll på att bli helt vansinnig till slut ;-)
  2. 41
    Oja ;-) Fick den i julklapp när vi var på Gran Canaria när jag var sexton. Var där med min bror och mina föräldrar. Jag och brorsan delade rum och jag låg och läste och fnissade nätterna igenom nästan - brorsan höll på att bli helt vansinnig till slut ;-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #42

    Djävulen bär Prada

    Har just börjat så jag vet inte riktigt vad jag tycker ännu. Hoppas att den är lite smårolig :-)
  4. 42
    Djävulen bär Prada Har just börjat så jag vet inte riktigt vad jag tycker ännu. Hoppas att den är lite smårolig :-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #43

    Åh lyllos!

    Hon skriver jättebra tycker jag. Hoppas du gillar den, jag längtar tills den kommer i pocket så att jag kan läsa den. Det kan kanske vara bra att veta att hennes andra böcker ju handlar om Rebecka innan hennes stora nervous breakdown.
  6. 43
    Åh lyllos! Hon skriver jättebra tycker jag. Hoppas du gillar den, jag längtar tills den kommer i pocket så att jag kan läsa den. Det kan kanske vara bra att veta att hennes andra böcker ju handlar om Rebecka innan hennes stora nervous breakdown.
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #44

    Shopaholic-serien

    av Sophie Kinsella för elfte gången ungefär. Jag kan inte komma ifrån att jag älskar att läsa dem och att det är världens bästa \"läsa-i-30-sekunder-innan-jag-somnar-böcker\". Den första har ju nyligen kommit ut i pcoket på svenska (igen).

    Min andra \"resa-till-jobbet-bok\" är Tjurdödarvapnet av Anna-Leena Härkönen.
  8. 44
    Shopaholic-serien av Sophie Kinsella för elfte gången ungefär. Jag kan inte komma ifrån att jag älskar att läsa dem och att det är världens bästa \"läsa-i-30-sekunder-innan-jag-somnar-böcker\". Den första har ju nyligen kommit ut i pcoket på svenska (igen).

    Min andra \"resa-till-jobbet-bok\" är Tjurdödarvapnet av Anna-Leena Härkönen.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #45

    Gregorius

    men det är lite för länge sen som jag läste doktor Glas (läste den förra julen för att kunna läsa Gregorius direkt efter, men fick inte låna den förrän några månader senare och sen blev det inte av) för att jag ska tycka att den är så där vansinnigt upphetsande... Det enda jag kommer ihåg är hur den slutar...

    Annars läser jag mest svampböcker...
  10. 45
    Gregorius men det är lite för länge sen som jag läste doktor Glas (läste den förra julen för att kunna läsa Gregorius direkt efter, men fick inte låna den förrän några månader senare och sen blev det inte av) för att jag ska tycka att den är så där vansinnigt upphetsande... Det enda jag kommer ihåg är hur den slutar...

    Annars läser jag mest svampböcker...
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #46

    Lite ovant att läsa

    hela boken bestående av endast skrivna brev, inte dialoger och så som det annars är i romaner eller deckare. Men den känns bra så här långt.
  12. 46
    Lite ovant att läsa hela boken bestående av endast skrivna brev, inte dialoger och så som det annars är i romaner eller deckare. Men den känns bra så här långt.
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #47

    Har precis börjat på

    Kuslig likhet av Patricia Cornwell.
    Har lånat den i pocket från bibblan, den är oläst - känns hellyxigt! :o)
    Avslutade Tusen små bitar häromdagen, den finns kvar än, så jag känner mig lite okoncentrerad...
  14. 47
    Har precis börjat på Kuslig likhet av Patricia Cornwell.
    Har lånat den i pocket från bibblan, den är oläst - känns hellyxigt! :o)
    Avslutade Tusen små bitar häromdagen, den finns kvar än, så jag känner mig lite okoncentrerad...
  15. Ninasmamma
    #48

    Tre stycken pågår

    Jobbrelaterat läser jag \"Släpp fångarna loss\" av Mattias Hagber och tankeväckande läser jag \"Livet i familjen\" av Jesper Juul och för avkoppling har jag precis börjat med \"Den ryske vännen\" av Kajsa Ingemarsson. Härlig blandning =)
  16. 48
    Tre stycken pågår Jobbrelaterat läser jag \"Släpp fångarna loss\" av Mattias Hagber och tankeväckande läser jag \"Livet i familjen\" av Jesper Juul och för avkoppling har jag precis börjat med \"Den ryske vännen\" av Kajsa Ingemarsson. Härlig blandning =)
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #49

    Rachels holiday

    av Marian Keyes.
  18. 49
    Rachels holiday av Marian Keyes.
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #50

    Den blir bättre

    hela tiden, kan jag säga.
  20. 50
    Den blir bättre hela tiden, kan jag säga.
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #51

    Jag läste

    Gregorius utan att ha läst Doktor Glas. Jag tyckte det var en _mycket_ bra bok, så jag tror nog du kommer få behållning av den även om du inte minns Doktor Glas (jag läste Dr Glas efteråt, gillade Gregorius mer än den!)
  22. 51
    Jag läste Gregorius utan att ha läst Doktor Glas. Jag tyckte det var en _mycket_ bra bok, så jag tror nog du kommer få behållning av den även om du inte minns Doktor Glas (jag läste Dr Glas efteråt, gillade Gregorius mer än den!)
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #52

    I en klass för sig

    Har hunnit kanske en femtedel och gillar den so far...
  24. 52
    I en klass för sig Har hunnit kanske en femtedel och gillar den so far...
  25. Johanna m Adam
    #53

    jo!

    det är en av de få böcker jag återvänder till gång på gång - jag tycker den är urkul! Gillar hans språk, kopplingarna mellan saker som absolut inte hänger ihop... hans drift med den brittiska artigheten (Arthur Dent bla är ju artig i de mest absurda situationer). Ge den ett tag till!
  26. 53
    jo! det är en av de få böcker jag återvänder till gång på gång - jag tycker den är urkul! Gillar hans språk, kopplingarna mellan saker som absolut inte hänger ihop... hans drift med den brittiska artigheten (Arthur Dent bla är ju artig i de mest absurda situationer). Ge den ett tag till!
  27. Johanna m Adam
    #54

    vad tycker du?

    om Självkänsla nu! Jag blev positivt överraskad av den faktiskt.
  28. 54
    vad tycker du? om Självkänsla nu! Jag blev positivt överraskad av den faktiskt.
  29. Johanna m Adam
    #55

    den läser jag med *imt*

  30. 55
    den läser jag med *imt*
  31. Medlem sedan
    Sep 2002
    #56

    tack vännen

    ja, jag är tillbaka! beställde 4 böcker pâ amazon i gâr....
  32. 56
    tack vännen ja, jag är tillbaka! beställde 4 böcker pâ amazon i gâr....
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #57

    Pappersväggar

    John Ajvide Lindqvists novellsamling. Helt okej.
  34. 57
    Pappersväggar John Ajvide Lindqvists novellsamling. Helt okej.
  35. Medlem sedan
    May 2005
    #58

    Tja

    Nu är ju jag sexton år äldre än du var då, typ... Den ÄR väldigt rolig och jag ler mest hela tiden. Men enligt min kompis skulle jag skratta mig halvt fördärvad, och det gör jag inte. Fast jag hade gjort det om jag var sexton... ;)
  36. 58
    Tja Nu är ju jag sexton år äldre än du var då, typ... Den ÄR väldigt rolig och jag ler mest hela tiden. Men enligt min kompis skulle jag skratta mig halvt fördärvad, och det gör jag inte. Fast jag hade gjort det om jag var sexton... ;)
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #59

    Jag är fast!

    Men jag skrattar inte högt. Och jag har kommit en bra bit på väg, tycker jag. Arthur Dent och Ford Prefect har just \"landat\" i ett kärr med en massa försäkringstjänstemän, frisörer och annat löst folk *s*.

    Vissa delar är urtråkiga, men oftast är det kul.
  38. 59
    Jag är fast! Men jag skrattar inte högt. Och jag har kommit en bra bit på väg, tycker jag. Arthur Dent och Ford Prefect har just \"landat\" i ett kärr med en massa försäkringstjänstemän, frisörer och annat löst folk *s*.

    Vissa delar är urtråkiga, men oftast är det kul.
  39. Medlem sedan
    Nov 2002
    #60

    Har inte bestämt mig...

    läst ut Ruth Rendell´s \"Sömngångare\" igår...funderar på \"Där regnbågen slutar\", får se när jag är inne i stan om de kommer med hem ;)
  40. 60
    Har inte bestämt mig... läst ut Ruth Rendell´s \"Sömngångare\" igår...funderar på \"Där regnbågen slutar\", får se när jag är inne i stan om de kommer med hem ;)
Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Man läser och läser och läser lite till
    By pösmunken in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 13:28
  2. Alltså, jag läser o läser men
    By Sniffo in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 18:30
  3. Läser om mördaren som läser
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 19:31
  4. Ni som läser i läser i basgrupper.
    By Anti-PBL in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 11:33
  5. läser och läser men skriver inte ofta
    By aberge in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar