Johi Bindefeldt has entered!
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Johi Bindefeldt has entered!

    Jaha tjejer - klockan är 21.00 och ni är välkomna på cyberparty! Idag tänkte jag parta nykter (går det?) och hålla koll på er. Jag tar mitt uppdrag som festfixare på allvar förstår ni. Så första frågan - vad dricker ni idag?
  2. 1
    Johi Bindefeldt has entered! Jaha tjejer - klockan är 21.00 och ni är välkomna på cyberparty! Idag tänkte jag parta nykter (går det?) och hålla koll på er. Jag tar mitt uppdrag som festfixare på allvar förstår ni. Så första frågan - vad dricker ni idag?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    hmm

    cola light lime. Mums
  4. 2
    hmm cola light lime. Mums
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3

    Nejmen hej J Bindefeldt

    Du gör då som han himself och håller dig nykter. =)

    Jag har hällt upp ett glas rött, dagen till ära. ;)
  6. 3
    Nejmen hej J Bindefeldt Du gör då som han himself och håller dig nykter. =)

    Jag har hällt upp ett glas rött, dagen till ära. ;)
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    jaså är han nykter...

    ja, imorgon är det kräftskiva för min del så jag får nog att dricka då... Sedan kan jag inte vara bakis imorgon då vi ska kolla på båtar. Måste vara skärpt och stoppa sambons planer på ny båt!
  8. 4
    jaså är han nykter... ja, imorgon är det kräftskiva för min del så jag får nog att dricka då... Sedan kan jag inte vara bakis imorgon då vi ska kolla på båtar. Måste vara skärpt och stoppa sambons planer på ny båt!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Bu

    Jessica kom igen nu! Ska du inte fira att du är så himla duktig som gått ner 15 kg? Eller får man inte dricka en droppe för vv?
  10. 5
    Bu Jessica kom igen nu! Ska du inte fira att du är så himla duktig som gått ner 15 kg? Eller får man inte dricka en droppe för vv?
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6

    Ahaaa

    En ny båt igen. Är även han en sån som ska ha nytt efter en säsong?

    Jag har för mig att jag läst att Bindefeldt tar det rätt lugnt, men jag är inte helt säker.

    Åååh kräftskiva. Inte helt fel i rusket (japp regnet kom precis så vänta bara...).
  12. 6
    Ahaaa En ny båt igen. Är även han en sån som ska ha nytt efter en säsong?

    Jag har för mig att jag läst att Bindefeldt tar det rätt lugnt, men jag är inte helt säker.

    Åååh kräftskiva. Inte helt fel i rusket (japp regnet kom precis så vänta bara...).
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7

    Näää

    Det är ju nyttigt för hjärtat att ta lite rött vin. Ska man vara nyttig så ska man dricka klar sprit (vitt vin, vodka m.m.).
    Light ökar ju bara sötsuget säger de ju. ;)

    Men men. SKÅL!
  14. 7
    Näää Det är ju nyttigt för hjärtat att ta lite rött vin. Ska man vara nyttig så ska man dricka klar sprit (vitt vin, vodka m.m.).
    Light ökar ju bara sötsuget säger de ju. ;)

    Men men. SKÅL!
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    mmm

    Han säger att han ska öka en m per år... Men jag har kanske missat då att han har vunnit på lotto...

    Jag fick ett sms om att ta med varma kläder så det verkar vara planerat för att sitta ute *hua* Jag som tänkt ha mina nyshoppade kläder. Känner inte för tröja, byxor och filt... Sedan är jag inte så överförtjust i kräftor och inte deras pris heller så jag köpte räkor istället.
  16. 8
    mmm Han säger att han ska öka en m per år... Men jag har kanske missat då att han har vunnit på lotto...

    Jag fick ett sms om att ta med varma kläder så det verkar vara planerat för att sitta ute *hua* Jag som tänkt ha mina nyshoppade kläder. Känner inte för tröja, byxor och filt... Sedan är jag inte så överförtjust i kräftor och inte deras pris heller så jag köpte räkor istället.
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9

    bra tänk

    helt rätt enligt gi Lisa! Ska kanske gå och blanda mig en Ragnar *funderar*
  18. 9
    bra tänk helt rätt enligt gi Lisa! Ska kanske gå och blanda mig en Ragnar *funderar*
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10

    Ah shit va!

    Jag har helt glömt bort dricka ju. Ska genast gå och se vad skåpen har att erbjuda. Får väl hoppas att det inte bara finns gamla slattar av baileys, mandel och bananlikör....
  20. 10
    Ah shit va! Jag har helt glömt bort dricka ju. Ska genast gå och se vad skåpen har att erbjuda. Får väl hoppas att det inte bara finns gamla slattar av baileys, mandel och bananlikör....
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11

    fy för bananlikör...

    ta inte det! Då kommer du spy innan vår fest är slut! Jag kunde inte hålla mig så jag hittade lite kvar i baginboxen med rött. SKÅL!
  22. 11
    fy för bananlikör... ta inte det! Då kommer du spy innan vår fest är slut! Jag kunde inte hålla mig så jag hittade lite kvar i baginboxen med rött. SKÅL!
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12

    Självklart!

    Och sen kan du genom cyberrymden skicka hit även en till mig, och en Baileys och... ;)

    Men visst måste du ta en lille. Tänk på vad de tar till frukost i Danmark. Det finns väl inga feta danskar? ;)
  24. 12
    Självklart! Och sen kan du genom cyberrymden skicka hit även en till mig, och en Baileys och... ;)

    Men visst måste du ta en lille. Tänk på vad de tar till frukost i Danmark. Det finns väl inga feta danskar? ;)
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13

    bidde

    ett glas rött. För hjärtat då såklart! Baileys coming up!
  26. 13
    bidde ett glas rött. För hjärtat då såklart! Baileys coming up!
  27. Medlem sedan
    Mar 2003
    #14

    skål

    hittade också lite kvar i baginboxen så det blev lite rött istället. Inte lika sötsliskigt som bananlikör. :) Det är verkligen vidrigt.
    Här ska inte spys, jag ska ju upp och cykla ett par mil i morron bitti.
  28. 14
    skål hittade också lite kvar i baginboxen så det blev lite rött istället. Inte lika sötsliskigt som bananlikör. :) Det är verkligen vidrigt.
    Här ska inte spys, jag ska ju upp och cykla ett par mil i morron bitti.
  29. Medlem sedan
    Apr 2000
    #15

    Nä, usch för slattar

    Rejäla glas av Baileys ska det ju vara.
    Ett glas rött till då? *springer själv och tar ett andra*
  30. 15
    Nä, usch för slattar Rejäla glas av Baileys ska det ju vara.
    Ett glas rött till då? *springer själv och tar ett andra*
  31. Medlem sedan
    Apr 2000
    #16

    Tack tack!

    *buuurp*

    Det där satt fint! =)
  32. 16
    Tack tack! *buuurp*

    Det där satt fint! =)
  33. Medlem sedan
    Jun 2003
    #17

    varför då?

    Varför utsätter du dig för sånt en lördagmorgon?
  34. 17
    varför då? Varför utsätter du dig för sånt en lördagmorgon?
  35. Medlem sedan
    Jun 2003
    #18

    gals?

    Gör du som reklamen dricker baileys i dricksglas? Har du provat att hälla det i kaffet *mumma*
  36. 18
    gals? Gör du som reklamen dricker baileys i dricksglas? Har du provat att hälla det i kaffet *mumma*
  37. Medlem sedan
    Jun 2003
    #19

    glas *imt*

    a
  38. 19
    glas *imt* a
  39. Medlem sedan
    Apr 2000
    #20

    Har hänt =)

    Har ju, de få tillställningar vi haft, börjat med litet glas men det slutar då alltid med stort dricksglas. Och nej, jag har _inte_ mått bra dagen efter...
  40. 20
    Har hänt =) Har ju, de få tillställningar vi haft, börjat med litet glas men det slutar då alltid med stort dricksglas. Och nej, jag har _inte_ mått bra dagen efter...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lyssnar på Mikael Bindefeldt som är
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-09, 17:34
  2. Mary Bindefeldt
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 20:32
  3. Elvis has entered the building
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 00:30
  4. Johi!
    By Kitty in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 17:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar