Skallig?
_0704 Aprilbarn
  1. Jag & 3-åring + junior.
    #1

    Skallig?

    Nån mer som tappar hår? Har allvarliga funderingar på om jag snart kommer att bli skallig? Kanske man borde sticka sig en mössa av allt som faller av *s*
  2. 1
    Skallig? Nån mer som tappar hår? Har allvarliga funderingar på om jag snart kommer att bli skallig? Kanske man borde sticka sig en mössa av allt som faller av *s*
  3. pluttan
    #2

    yes

    jag tycker jag tappar mycket mer hår. det sägs ju att håret tar stryk.... men det är nog inget som syns, även om det känns så!!!
  4. 2
    yes jag tycker jag tappar mycket mer hår. det sägs ju att håret tar stryk.... men det är nog inget som syns, även om det känns så!!!
  5. ofattbart
    #3

    samma här

    visste inte att det var vanligt. Men jvlar, det bara rasar hår. Helt galet!
  6. 3
    samma här visste inte att det var vanligt. Men jvlar, det bara rasar hår. Helt galet!
  7. EB bf 19/4
    #4

    O ja

    vågar knappt tvätta håret...
  8. 4
    O ja vågar knappt tvätta håret...
  9. Toppsen bf 8/4
    #5

    Ja...

    och visst är det äckligt? Jag mår toppen för övrigt men varje morgon när jag borstar håret och ser allt som faller av får jag kräkkänslor.
  10. 5
    Ja... och visst är det äckligt? Jag mår toppen för övrigt men varje morgon när jag borstar håret och ser allt som faller av får jag kräkkänslor.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Tvärtom...

    ...för mig förra graviditeten.
    Tappade INGET hår varpå jag fick en enorm bångstyrig, helt omöjlig kaluffs att hantera... Överflödet tappades när jag började amma. jag var tacksam för detta men det var jobbigt med allt hår överallt, duschen,maten.... :-/
    Intressant hur det bli denna gången.
  12. 6
    Tvärtom... ...för mig förra graviditeten.
    Tappade INGET hår varpå jag fick en enorm bångstyrig, helt omöjlig kaluffs att hantera... Överflödet tappades när jag började amma. jag var tacksam för detta men det var jobbigt med allt hår överallt, duschen,maten.... :-/
    Intressant hur det bli denna gången.
  13. Lisa
    #7

    Hej

    Tillskott av b-vitaminer kan hjälpa.
    Kram
  14. 7
    Hej Tillskott av b-vitaminer kan hjälpa.
    Kram
  15. Jag & 3-åring + junior.
    #8

    Ska gå till..

    apoteket eller hälsokostaffären och inhandla mig lite vitaminer till veckan.
  16. 8
    Ska gå till.. apoteket eller hälsokostaffären och inhandla mig lite vitaminer till veckan.

Liknande trådar

  1. Snart skallig...
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 13:03
  2. Snart skallig...
    By Lupin77 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 07:54
  3. Skallig gubbe!!!
    By MorDessi in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-05, 19:53
  4. har ni en skallig bebis?
    By screamy76 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 21:53
  5. Oxå rädd för att bli skallig!
    By rädd in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-08, 17:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar