Måste ha varit dålig
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Måste ha varit dålig

    på annonser ute ang vår fest för det är väldans få deltagare idag... *torkar en tår*
  2. 1
    Måste ha varit dålig på annonser ute ang vår fest för det är väldans få deltagare idag... *torkar en tår*
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2

    Mmm

    Men förhoppningsvis är det så att de går efter devisen fint folk kommer sent.
    Men vi kan ju ha kul ändå och så kommer de att känna att de missat något (som sist). =)
  4. 2
    Mmm Men förhoppningsvis är det så att de går efter devisen fint folk kommer sent.
    Men vi kan ju ha kul ändå och så kommer de att känna att de missat något (som sist). =)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Om fint folk

    kommer sent, vad är då vi som står och hänger på låset? Desperata??? :)
  6. 3
    Om fint folk kommer sent, vad är då vi som står och hänger på låset? Desperata??? :)
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Jag är rätt fin

    trots att jag var bland de försa. Och du är rätt fin du med...
  8. 4
    Jag är rätt fin trots att jag var bland de försa. Och du är rätt fin du med...
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    vi är sociala, törstiga, krigsfilmshatande baileysdrickande kvinnor i våra bästa år dock med lite degmage.
  10. 5
    Nä vi är sociala, törstiga, krigsfilmshatande baileysdrickande kvinnor i våra bästa år dock med lite degmage.
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    Lite degmage??

    Då är nog inte jag välkommen... har dessvärre insett att jag fortfarande kan lura i vem som helst att jag är gravid....

    Men nu ska den bort, sakta men säkert
  12. 6
    Lite degmage?? Då är nog inte jag välkommen... har dessvärre insett att jag fortfarande kan lura i vem som helst att jag är gravid....

    Men nu ska den bort, sakta men säkert
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    Jo, så är det nog

    sport hör jag också att det är. Inget svårt val alltså, sitta med mannen i soffan och titta på sport eller sitta här med er och slurpa på lite vin.
  14. 7
    Jo, så är det nog sport hör jag också att det är. Inget svårt val alltså, sitta med mannen i soffan och titta på sport eller sitta här med er och slurpa på lite vin.
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    En sån ära!

    Här ses det på någon dokumentär på Discovery - kräk!
  16. 8
    En sån ära! Här ses det på någon dokumentär på Discovery - kräk!
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    Tänk så olika det är..

    Jag har att välja mellan att sitta och glo på sunkiga filmer med maken eller titta på sport själv. (Väljer oftast sunkiga filmer för att få träffa honom nån gång, men jag får nog erkänna att jag är en riktig sportdåre)
  18. 9
    Tänk så olika det är.. Jag har att välja mellan att sitta och glo på sunkiga filmer med maken eller titta på sport själv. (Väljer oftast sunkiga filmer för att få träffa honom nån gång, men jag får nog erkänna att jag är en riktig sportdåre)
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10

    Ja, bort

    med alla bullmagar - vårt motto! Men visst är det gott med muffins!
  20. 10
    Ja, bort med alla bullmagar - vårt motto! Men visst är det gott med muffins!
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11

    Jag skulle

    kunna tänka mig sport nu för visst är det friidrott och det tycker jag är skoj att kolla på. Men nu är det ju lite fart på inläggen här så jag stannar.
  22. 11
    Jag skulle kunna tänka mig sport nu för visst är det friidrott och det tycker jag är skoj att kolla på. Men nu är det ju lite fart på inläggen här så jag stannar.
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12

    Tycker det är kuligare

    ifall det finns någon att hejja på, men det är ont om svennar på golden league. De är ju på finnkampen alla som inte är skadade.
  24. 12
    Tycker det är kuligare ifall det finns någon att hejja på, men det är ont om svennar på golden league. De är ju på finnkampen alla som inte är skadade.
  25. Medlem sedan
    Oct 2002
    #13

    Kulturbarbarer

    Eller var det jag det...
    Sport är nästan alltid kul.

    Folk brukar skratta gott när jag berättar att det är min man som är kärringen i vårt förhållande.
    Men det är ju sant:
    Jag glor på sport - han hatar sport
    Jag får alltid vänta på honom när vi ska nånstans för han måste fixa håret.
    Jag hatar att shoppa - han tycker att det är skoj.

    HJÄLP, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG??
  26. 13
    Kulturbarbarer Eller var det jag det...
    Sport är nästan alltid kul.

    Folk brukar skratta gott när jag berättar att det är min man som är kärringen i vårt förhållande.
    Men det är ju sant:
    Jag glor på sport - han hatar sport
    Jag får alltid vänta på honom när vi ska nånstans för han måste fixa håret.
    Jag hatar att shoppa - han tycker att det är skoj.

    HJÄLP, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG??
  27. en till Maria
    #14

    Så det är fest här! Jippie!!!

    Din annonsering måste ha varit rent suverän Johi, för jag som inte varit här på, ja... mer än ett halvår, liksom bara kände att jag måste kolla in (efter att ha tömt två goda burkar Svart Guld).

    KUL att se er igen! ;o) Har tjuvläst lite några sidor tillbaka... Min goa Alvin (0704) bestämde sig för att sluta ammas först för drygt en vecka sen - vilket innebär att hans (alkohol)ovana morsa nu känner sig alldeles snurrig av två öl, hehe.
  28. 14
    Så det är fest här! Jippie!!! Din annonsering måste ha varit rent suverän Johi, för jag som inte varit här på, ja... mer än ett halvår, liksom bara kände att jag måste kolla in (efter att ha tömt två goda burkar Svart Guld).

    KUL att se er igen! ;o) Har tjuvläst lite några sidor tillbaka... Min goa Alvin (0704) bestämde sig för att sluta ammas först för drygt en vecka sen - vilket innebär att hans (alkohol)ovana morsa nu känner sig alldeles snurrig av två öl, hehe.
  29. Medlem sedan
    Jun 2003
    #15

    inget fel

    på dig men kanske på din man? Närå... Men hatar du verkligen att shoppa? Det som är så kul!
  30. 15
    inget fel på dig men kanske på din man? Närå... Men hatar du verkligen att shoppa? Det som är så kul!
  31. Medlem sedan
    Oct 2002
    #16

    Välkommen tillbaka

    Inte för att jag är nån av de mest aktiva, men det är himla kul att se dig här igen....
  32. 16
    Välkommen tillbaka Inte för att jag är nån av de mest aktiva, men det är himla kul att se dig här igen....
  33. Medlem sedan
    Jun 2003
    #17

    Men välkommen hit!

    Det var nog getingarna som bar med sig budskapet ut i landet! Kul att du kommer hit på visit. Snällt av Alvin att låta morsan festa igen, du har hängt i länge! Skål på dig!
  34. 17
    Men välkommen hit! Det var nog getingarna som bar med sig budskapet ut i landet! Kul att du kommer hit på visit. Snällt av Alvin att låta morsan festa igen, du har hängt i länge! Skål på dig!
  35. Medlem sedan
    Mar 2003
    #18

    *fniss*

    så sentimental kan jag bli efter en helkväll. Då låter det ungefär så: du e så fiiiiin å du med, dej har jag aldrig träffat men du e åsså fiiiiin osv osv ... kan bli en pinsam historia. :)
    Fast å andra sidan så har jag inte haft en helkväll sen 2003. Kanske dax att fixa barnvakt, fram med festblåsan, vaxa de lurviga å dra ut gubben på lokal (jäklans, det lät som jag va urgammal här).
  36. 18
    *fniss* så sentimental kan jag bli efter en helkväll. Då låter det ungefär så: du e så fiiiiin å du med, dej har jag aldrig träffat men du e åsså fiiiiin osv osv ... kan bli en pinsam historia. :)
    Fast å andra sidan så har jag inte haft en helkväll sen 2003. Kanske dax att fixa barnvakt, fram med festblåsan, vaxa de lurviga å dra ut gubben på lokal (jäklans, det lät som jag va urgammal här).
  37. Medlem sedan
    Oct 2002
    #19

    Japp

    Det är det absolut värsta jag vet.
    Det kan ju förklara varför jag inte har några nya kläder. Men att gå i affär efter affär och prova kläder och leta... Huuuuuu.
    Nä, oftast tar jag första bästa och glömmer i allmänhet att testa kläderna... men oftast funkar det ändå *ler*
  38. 19
    Japp Det är det absolut värsta jag vet.
    Det kan ju förklara varför jag inte har några nya kläder. Men att gå i affär efter affär och prova kläder och leta... Huuuuuu.
    Nä, oftast tar jag första bästa och glömmer i allmänhet att testa kläderna... men oftast funkar det ändå *ler*
  39. LisaMEA
    #20

    Välkommen!

    Kul att se dig igen. =)

    Men visst är Johi duktig som festfixare? Sa ju att fint folk kommer sent. =)

    Hoppas att allt är bra med er!
  40. 20
    Välkommen! Kul att se dig igen. =)

    Men visst är Johi duktig som festfixare? Sa ju att fint folk kommer sent. =)

    Hoppas att allt är bra med er!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Har varit dålig på inlägg här...
    By -*L*- in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-20, 21:07
  2. Varit dålig på att peppa igen!
    By Gizmoo in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 12:06
  3. J har varit riktigt dålig
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 09:19
  4. Åh, vad jag har varit dålig på att skriv
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 15:16
  5. Har varit rejält dålig...
    By robinsmor in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 11:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar