Tindras...
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Tindras...

    ...Me&I-kläder finns till beskådan på:
    http://lindahellstrom.blogg.se/
    (om någon vill se alltså)
    kunde ju inte låta bli att ta kort på henne när hon ville visa upp sig i sina nya kläder... ;)
  2. 1
    Tindras... ...Me&I-kläder finns till beskådan på:
    http://lindahellstrom.blogg.se/
    (om någon vill se alltså)
    kunde ju inte låta bli att ta kort på henne när hon ville visa upp sig i sina nya kläder... ;)
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    hihi!

    Vilken liten goding!
    Gillar den bruna plyschdräkten! Så söt!!
  4. 2
    hihi! Vilken liten goding!
    Gillar den bruna plyschdräkten! Så söt!!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Superfina!!

    Åååååhhh vad jag blir avis! Vill också ha Me&I-kläder till kidsen! :-)
  6. 3
    Superfina!! Åååååhhh vad jag blir avis! Vill också ha Me&I-kläder till kidsen! :-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Jättesöt!

    Tindra gillade den skarpt och ville hela tiden att jag skulle \"ta kot umpan\" så hon fick se i kameran hur det såg ut... Gullunge... :)
  8. 4
    Jättesöt! Tindra gillade den skarpt och ville hela tiden att jag skulle \"ta kot umpan\" så hon fick se i kameran hur det såg ut... Gullunge... :)
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    :)

    Men köp det då! ;)
    Gillar deras kläder jättemycket! Ska på party igen i oktober, men ska lägga in en liten beställning innan dess tror jag...
  10. 5
    :) Men köp det då! ;)
    Gillar deras kläder jättemycket! Ska på party igen i oktober, men ska lägga in en liten beställning innan dess tror jag...
  11. Mica
    #6

    Härlig tjej!

    Vilken söt liten linslus du har!

    Och jättefina kläder såklart =)
  12. 6
    Härlig tjej! Vilken söt liten linslus du har!

    Och jättefina kläder såklart =)
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    Får fixa party först bara!

    Känner ingen som ska ha nämnligen. :-/

    Glömde ju skriva vilken söt dotter du har, förresten! Och så photogenic hon är! :-)
  14. 7
    Får fixa party först bara! Känner ingen som ska ha nämnligen. :-/

    Glömde ju skriva vilken söt dotter du har, förresten! Och så photogenic hon är! :-)
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8

    Tindra tackar & bugar!

    Hon gillar verkligen att vara med på kort så oftast blir hon hur söt som helst när kameran är framme. :)
    Dina ungar går ju inte av för hackor de heller... ;)

    Om du inte vill dra ihop ett party så finns det ju en & annan säljare som hänger härinne som du säkert får beställa direkt av!
  16. 8
    Tindra tackar & bugar! Hon gillar verkligen att vara med på kort så oftast blir hon hur söt som helst när kameran är framme. :)
    Dina ungar går ju inte av för hackor de heller... ;)

    Om du inte vill dra ihop ett party så finns det ju en & annan säljare som hänger härinne som du säkert får beställa direkt av!
  17. Medlem sedan
    Oct 2004
    #9

    Tackar!

    Tindra slurpar i sig komplimanger som en tvättsvamp! ;) Ja, hon gillar att stå framför kameran hon! :) Gärna då såklart i nya fina kläder såklart...! Eller \"finna\" som hon säger...
  18. 9
    Tackar! Tindra slurpar i sig komplimanger som en tvättsvamp! ;) Ja, hon gillar att stå framför kameran hon! :) Gärna då såklart i nya fina kläder såklart...! Eller \"finna\" som hon säger...
  19. Mica
    #10

    Läst kommentaren ovan

    \"fota umpan\" =) gulligt!

    Har en 2-årig tjej hemma, och hon älskar också vara med på bild och sedan titta i kameran. Helst vill hon titta INNAN bilden tas =))
  20. 10
    Läst kommentaren ovan \"fota umpan\" =) gulligt!

    Har en 2-årig tjej hemma, och hon älskar också vara med på bild och sedan titta i kameran. Helst vill hon titta INNAN bilden tas =))
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11

    Haha!

    Så gör Tindra med! \"titta titta\" , men gumman, man måste ju TA ett kort först... :)
  22. 11
    Haha! Så gör Tindra med! \"titta titta\" , men gumman, man måste ju TA ett kort först... :)
  23. Medlem sedan
    Oct 2001
    #12

    Åååhhh!

    KLäderna är jättefina, och Tindra med! :) Kul att se en \"stor\" tjej med plyschoverallen, att den inte bara passar på bebisar! Har ju beställt en sån till Juni som snart blir två. Det blir jättebra ser jag nu! :) Tack för titten!
  24. 12
    Åååhhh! KLäderna är jättefina, och Tindra med! :) Kul att se en \"stor\" tjej med plyschoverallen, att den inte bara passar på bebisar! Har ju beställt en sån till Juni som snart blir två. Det blir jättebra ser jag nu! :) Tack för titten!
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    Jätte fina kläder!

    .. på en ursöt tjej!
    /Pillan
  26. 13
    Jätte fina kläder! .. på en ursöt tjej!
    /Pillan
  27. Timberland
    #14

    Åh så söt !!!

    Jättesöt tjej i jättesöta kläder! Tänkte precis att om hon har fått ett syskon eftersom ni hade NAN2 på bordet =)
  28. 14
    Åh så söt !!! Jättesöt tjej i jättesöta kläder! Tänkte precis att om hon har fått ett syskon eftersom ni hade NAN2 på bordet =)
  29. Medlem sedan
    Oct 2004
    #15

    :)

    Klart det blir jättebra till Juni! Var själv tveksam till om det skulle bli för \"bebis\", men jag tycker det blev jättebra!
    Tindra tackar för komplimangen!
  30. 15
    :) Klart det blir jättebra till Juni! Var själv tveksam till om det skulle bli för \"bebis\", men jag tycker det blev jättebra!
    Tindra tackar för komplimangen!
  31. Medlem sedan
    Oct 2004
    #16

    Tackar!

    :)
  32. 16
    Tackar! :)
  33. Medlem sedan
    Oct 2004
    #17

    Hihi...

    Näpp, inga småsyskon! Det är dottern som vägrar dricka välling... Hon ska ha sin NAN... Tokiga unge... Nåja, det är ju nyttigt i alla fall...
    Tindra tackar för komplimangerna!
  34. 17
    Hihi... Näpp, inga småsyskon! Det är dottern som vägrar dricka välling... Hon ska ha sin NAN... Tokiga unge... Nåja, det är ju nyttigt i alla fall...
    Tindra tackar för komplimangerna!

Liknande trådar

  1. Tindras 5-årsdag
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 07:34
  2. Tindras dagrapport:
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 22:09
  3. Tindras ett årsdag
    By katper in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 22:32
  4. Tindras nya rum klart!
    By TessS in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 13:21
  5. Tindras lillebror
    By Snart 2-barns mor in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar