Idag blir William
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Idag blir William

    och jag själva. Sambon och de andra barnen ska åka till Ölands djurpark, de kommer säkert få jätteroligt. Var lite orolig inatt eftersom sambon åkte iväg på villabrand inatt(är brandman),man blir ju orolig att de ska rökdyka och aldrig mer komma hem.

    Ikväll ska jag iväg på pokerturnering så vi får överlappa med barnvakt en halvtimma eller timma tills sambon kommer hem, och gissa om jag är orolig att det inte ska gå bra. Skönt ska det bli att komma ifrån lite.
  2. 1
    Idag blir William och jag själva. Sambon och de andra barnen ska åka till Ölands djurpark, de kommer säkert få jätteroligt. Var lite orolig inatt eftersom sambon åkte iväg på villabrand inatt(är brandman),man blir ju orolig att de ska rökdyka och aldrig mer komma hem.

    Ikväll ska jag iväg på pokerturnering så vi får överlappa med barnvakt en halvtimma eller timma tills sambon kommer hem, och gissa om jag är orolig att det inte ska gå bra. Skönt ska det bli att komma ifrån lite.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Oj,

    ja det måste vara hemskt att sitta hemma och oroa sej för sådant när maken åker till jobbet....

    Hoppas att du och lillkillen har haft en mysig dag och att du får det trevligt ikväll! Och att du kommer hem med storvinsten! :-)
  4. 2
    Oj, ja det måste vara hemskt att sitta hemma och oroa sej för sådant när maken åker till jobbet....

    Hoppas att du och lillkillen har haft en mysig dag och att du får det trevligt ikväll! Och att du kommer hem med storvinsten! :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Åh fy

    Förstår att du blir orolig med det jobbet.

    Hoppas att ni har en trevlig dag tillsammans och du får en trevligkväll utan barn.

    Kram
  6. 3
    Åh fy Förstår att du blir orolig med det jobbet.

    Hoppas att ni har en trevlig dag tillsammans och du får en trevligkväll utan barn.

    Kram

Liknande trådar

  1. William blir storebror på fredag!
    By lille08 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 08:41
  2. William 4 år idag!!
    By msandell in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 20:12
  3. William 1 år idag!!!
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 21:29
  4. Det blir William!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 11:53
  5. I morgon blir *William* storebror..
    By willevicke in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar