Har ni tänkt på att
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Har ni tänkt på att

    det inte ens är en vecka tills september börjar, då är det VÅR månad! *hjälp* Även om några har tjuvstartat redan :)) Få se om bäbis tittar ut före, under eller efter första jaktveckan ;) Jag siktar på knappt 3 v från nu så blir sista veckan i väntans tider förhoppningsvis inte allt för tung...
    Fast allt är i princip klart hemma så bebis, du FÅR komma ut nu om du vill!!!
  2. 1
    Har ni tänkt på att det inte ens är en vecka tills september börjar, då är det VÅR månad! *hjälp* Även om några har tjuvstartat redan :)) Få se om bäbis tittar ut före, under eller efter första jaktveckan ;) Jag siktar på knappt 3 v från nu så blir sista veckan i väntans tider förhoppningsvis inte allt för tung...
    Fast allt är i princip klart hemma så bebis, du FÅR komma ut nu om du vill!!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    ja

    det borde ju börja komma lite flera september bebisar redan nu. Det är ju många som har BF precis i början och det är ju snart. Ska bli spännande att läsa alla förlossningsberättelser här snart.
  4. 2
    ja det borde ju börja komma lite flera september bebisar redan nu. Det är ju många som har BF precis i början och det är ju snart. Ska bli spännande att läsa alla förlossningsberättelser här snart.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Jaaa

    snart september!
    Just idag känns det skönt att jag har min lilla karamell att suga på, dvs bf 21/9, så hinner jag gå igenom era förlossningshistorier först *s*

    Jag tycker ni med bf i början kan börja köra igång nu ;-)

    Kram
  6. 3
    Jaaa snart september!
    Just idag känns det skönt att jag har min lilla karamell att suga på, dvs bf 21/9, så hinner jag gå igenom era förlossningshistorier först *s*

    Jag tycker ni med bf i början kan börja köra igång nu ;-)

    Kram
  7. Hello bf 8/9
    #4

    Åh det tycker jag också!!

    Och jag ställer gärna upp, fast mina två tidigare har inte haft så bråttom ut, så jag får nog vänta åtminstone två veckor till!
  8. 4
    Åh det tycker jag också!! Och jag ställer gärna upp, fast mina två tidigare har inte haft så bråttom ut, så jag får nog vänta åtminstone två veckor till!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    ett par i....

    min föräldrargrupp som skulle ha i slutet av sept. fick förra veckan. De hade sista datumet i gruppen och fick först så man ska nog inte va för säker....hahaha..... Känner att min får komma när som helst nu. Är så trött på att vara tjock och vill komma igång och träna basket igen så fort som möjligt.
  10. 5
    ett par i.... min föräldrargrupp som skulle ha i slutet av sept. fick förra veckan. De hade sista datumet i gruppen och fick först så man ska nog inte va för säker....hahaha..... Känner att min får komma när som helst nu. Är så trött på att vara tjock och vill komma igång och träna basket igen så fort som möjligt.

Liknande trådar

  1. Jag har funderat i natt, tänkt och tänkt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 11:05
  2. Har ni tänkt på
    By -Chrillan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 19:29
  3. Jag har tänkt på en sak...
    By Toyan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 13:26
  4. Har ni tänkt på
    By CarolinaK in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 09:35
  5. Har ni tänkt
    By alyana in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 18:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar