Jag undrar
  1. Anja
    #1

    Jag undrar

    om det finns någon här som varit inskriven på utredningshem..var? erfarenheter...
  2. 1
    Jag undrar om det finns någon här som varit inskriven på utredningshem..var? erfarenheter...
  3. Hosanna
    #2

    Har en bonusdotter som varit det

    Kan pga sekretess inte säga var men när väl smärtan över att vara inlåst lagt sig så var hon väldigt nöjd. Idag ser hon tillbaka på det med positiva ögon.

    Det låter som om du har ngt som smärtar dig. Det blir lite lättare att svara och bolla tankar om du är mer specifik i dina frågor. Gäller det dig själv eller en anhörig?
  4. 2
    Har en bonusdotter som varit det Kan pga sekretess inte säga var men när väl smärtan över att vara inlåst lagt sig så var hon väldigt nöjd. Idag ser hon tillbaka på det med positiva ögon.

    Det låter som om du har ngt som smärtar dig. Det blir lite lättare att svara och bolla tankar om du är mer specifik i dina frågor. Gäller det dig själv eller en anhörig?
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Har också erfarenhet från nära håll av utredningshem, men vet inte riktigt vad du vill veta.
  6. 3
    Har också erfarenhet från nära håll av utredningshem, men vet inte riktigt vad du vill veta.
  7. anonymt namn
    #4
    vad har du för erfarenheter?Var i sverige? Det som utredningshemmet skrev, gjorde soc bslut efter det eller tog de egna beslut?Jag har varit på ett hem i 7 v idag o har 5 kvar...
  8. 4
    vad har du för erfarenheter?Var i sverige? Det som utredningshemmet skrev, gjorde soc bslut efter det eller tog de egna beslut?Jag har varit på ett hem i 7 v idag o har 5 kvar...
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Jag har varit på två utredningshem i sverige. Ett hem hämtade jag en liten kille på (han hade utretts med sin mamma) Det hemmet gav en vägledning till socialtjänsten om hur _dom_ tyckte att beslutet skulle bli.
    Andra gången var jag (på ett annat hem) med vår ena bonusdotter som också utreddes tilldammans med sitt barn. Där avbröts utredningen i förväg och det var även där personalen på utredningshemmet som vägledde / rådgav socialtjänsten hur de skulle hantera familjen.
  10. 5
    Jag har varit på två utredningshem i sverige. Ett hem hämtade jag en liten kille på (han hade utretts med sin mamma) Det hemmet gav en vägledning till socialtjänsten om hur _dom_ tyckte att beslutet skulle bli.
    Andra gången var jag (på ett annat hem) med vår ena bonusdotter som också utreddes tilldammans med sitt barn. Där avbröts utredningen i förväg och det var även där personalen på utredningshemmet som vägledde / rådgav socialtjänsten hur de skulle hantera familjen.

Liknande trådar

  1. Undrar om Mia
    By -Jalla- in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 05:52
  2. Undrar....
    By terriern in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:13
  3. Undrar
    By malin-69 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 17:32
  4. Undrar om CDON undrar...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar