HUr tror ni
Omhändertagna barn
  1. ja
    #1

    HUr tror ni

    barn som möter negativa känslor och likgiltighet reagerar?
  2. 1
    HUr tror ni barn som möter negativa känslor och likgiltighet reagerar?
  3. Anonym
    #2

    Jag tror

    att de reagerar negativt och likgiltigt.
  4. 2
    Jag tror att de reagerar negativt och likgiltigt.
  5. ja
    #3

    på vilket sätt

    då?
  6. 3
    på vilket sätt då?
  7. Mammanym
    #4
    Det beror ju helt på vem det är som visar dem denna likgiltighet! Det beror ju helt på om det är ett tryggt barn som möter en sådan människa på stan-det barnet-givetvis beroende på ålder skulle nog fråga: Varför svarar du inte? Varför är du arg? Eller springa till föräldern och "skvallra". Om det r ett barn som lever i en sådan miljö dagligen och det är föräldrarna du undrar över så beror det ju helt på hur gammalt barnet är och hur länge likgiltigheten pågått. Är det t.ex. en förälder som går in i en depression fter att ha fungerat normalt så blir det nog en helt annan reaktion än om barnet haft det så sedan födseln...Jag tror inte det går att svara på din fråga med ett enkelt svar...
    Varför undrar du?
  8. 4
    Det beror ju helt på vem det är som visar dem denna likgiltighet! Det beror ju helt på om det är ett tryggt barn som möter en sådan människa på stan-det barnet-givetvis beroende på ålder skulle nog fråga: Varför svarar du inte? Varför är du arg? Eller springa till föräldern och "skvallra". Om det r ett barn som lever i en sådan miljö dagligen och det är föräldrarna du undrar över så beror det ju helt på hur gammalt barnet är och hur länge likgiltigheten pågått. Är det t.ex. en förälder som går in i en depression fter att ha fungerat normalt så blir det nog en helt annan reaktion än om barnet haft det så sedan födseln...Jag tror inte det går att svara på din fråga med ett enkelt svar...
    Varför undrar du?

Liknande trådar

  1. Vad tror ni om den här:
    By CarolinaK in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 10:40
  2. Tror att
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 02:14
  3. Tror att
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 02:14
  4. Tror att
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 02:00
  5. Tror att
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 01:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar