William
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    William

    e sjuk.. Han e så förkyld.. Hostig.. Kommer upp jättemycke slem.. Va ska jag göra?
  2. 1
    William e sjuk.. Han e så förkyld.. Hostig.. Kommer upp jättemycke slem.. Va ska jag göra?
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Jadu jag vet inte riktigt,

    är du orlolig så ring sjukvårdsupplyssningen/barnakuten,vi har fått jättebra hjälp av dem.
    Amma/mata när han vill ha och bära och vyssja-vet inte vad mer man kan göra för de små!

    Hoppas han kryar på sig snabbt!
  4. 2
    Jadu jag vet inte riktigt, är du orlolig så ring sjukvårdsupplyssningen/barnakuten,vi har fått jättebra hjälp av dem.
    Amma/mata när han vill ha och bära och vyssja-vet inte vad mer man kan göra för de små!

    Hoppas han kryar på sig snabbt!
  5. Ponder m Prinsen 14/6
    #3

    Stackars William!

    Vet inte riktigt heller, men jag har hört något om lök so mska vara bra... Man gör någon sorts ångbad med lök (typ häll kokande vatten på vanlig gul lök) och så har man bebis i närheten av badet. Det ska tydligen verka vidgande på luftrören, vet flera som använt det när bebisarna haft RS.
    Hoppas han kryar på sig snart, lille plutten!
  6. 3
    Stackars William! Vet inte riktigt heller, men jag har hört något om lök so mska vara bra... Man gör någon sorts ångbad med lök (typ häll kokande vatten på vanlig gul lök) och så har man bebis i närheten av badet. Det ska tydligen verka vidgande på luftrören, vet flera som använt det när bebisarna haft RS.
    Hoppas han kryar på sig snart, lille plutten!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    Tack..

    Va in till läkaren han lyssnade på lungorna hjärtat kollade öron å hals allt såg bra ut..
  8. 4
    Tack.. Va in till läkaren han lyssnade på lungorna hjärtat kollade öron å hals allt såg bra ut..

Liknande trådar

  1. William ska bli
    By ulle75 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 18:14
  2. William har
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 19:18
  3. William
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 21:34
  4. William
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 08:33
  5. William..
    By Hanna80 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 22:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar