Hej alla, hoppas ni har...
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Hej alla, hoppas ni har...

    haft en trevlig helg...??

    Jag mår riktigt okej för tillfället. Alla är friska också, just nu. Igår for Elvira och jag b.la. till en djuraffär och köpte 4 nya fiskar & 2 nya växter till vårt akvarium. Och passade på att titta på alla hamstrar, marsvin, kaniner, ormar, spindlar, fåglar o.sv. en lång stund på samma gång.

    Idag var vi hela familjen till mina föräldrar några timmar, där var även min syster med barn och mina svärföräldrar och firade en grejj, med b.la. en suuupergod Saschertårta (el. hur 17 det nu stavas...) Det var fin varmt sommarväder ute på altanen trots att det snart är sept.
    Precis när vi kom hem 16:30 började det störtregna, vilket var mycket välbehövligt, det har varit den torraste sommaren på 50 år här nu.

    Just nu är min systers 2 yngsta barn här och leker, jag är ensam med 5 barn, eftersom min man \"som vanligt\" är fotbollsdomare.
    Imorgon bitti skall jag til sjukhuset på en nerv-el-test för 4de gången, elstötar och nålstick i ben och fötter, inte direkt något jag ser fram emot men men...
  2. 1
    Hej alla, hoppas ni har... haft en trevlig helg...??

    Jag mår riktigt okej för tillfället. Alla är friska också, just nu. Igår for Elvira och jag b.la. till en djuraffär och köpte 4 nya fiskar & 2 nya växter till vårt akvarium. Och passade på att titta på alla hamstrar, marsvin, kaniner, ormar, spindlar, fåglar o.sv. en lång stund på samma gång.

    Idag var vi hela familjen till mina föräldrar några timmar, där var även min syster med barn och mina svärföräldrar och firade en grejj, med b.la. en suuupergod Saschertårta (el. hur 17 det nu stavas...) Det var fin varmt sommarväder ute på altanen trots att det snart är sept.
    Precis när vi kom hem 16:30 började det störtregna, vilket var mycket välbehövligt, det har varit den torraste sommaren på 50 år här nu.

    Just nu är min systers 2 yngsta barn här och leker, jag är ensam med 5 barn, eftersom min man \"som vanligt\" är fotbollsdomare.
    Imorgon bitti skall jag til sjukhuset på en nerv-el-test för 4de gången, elstötar och nålstick i ben och fötter, inte direkt något jag ser fram emot men men...
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Lycka till imorgon!

    Låter son en härlig dag ändå-har har det spöregnat hela dagen och varit i princip omöjligt att ta sig ut!

    Låter inte kul med morgondagen men jag hoppas att det inte för ont -om det nu är möjligt,det låter smärtsamt, och att du får bra resutat på det hela!
  4. 2
    Lycka till imorgon! Låter son en härlig dag ändå-har har det spöregnat hela dagen och varit i princip omöjligt att ta sig ut!

    Låter inte kul med morgondagen men jag hoppas att det inte för ont -om det nu är möjligt,det låter smärtsamt, och att du får bra resutat på det hela!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Den där...

    nervtesten känns främst mkt obehaglig, men om det tar ont så tar det MYCKT ont, typ kramp x 10. Så det är inte alls något trevlig direkt... Och det mest jobbiga är att det ju inte är någon behandling, inget som gör mig nå bättre, får inte bättre känsel av det.

    Utan det är bara en test för att se vilka siffror datorn visar, så ortopeden som opererade mig har tillgång till dem då jag skall träffa honom om ca. 2 veckor. Du vet, när jag säger att min känsel från midjan och ner inte alls är som förrut så måste det finnas veteskapliga siffror att tillgå också, det går ju inte bara att höra på patientens ord liksom. *småironisk*
  6. 3
    Den där... nervtesten känns främst mkt obehaglig, men om det tar ont så tar det MYCKT ont, typ kramp x 10. Så det är inte alls något trevlig direkt... Och det mest jobbiga är att det ju inte är någon behandling, inget som gör mig nå bättre, får inte bättre känsel av det.

    Utan det är bara en test för att se vilka siffror datorn visar, så ortopeden som opererade mig har tillgång till dem då jag skall träffa honom om ca. 2 veckor. Du vet, när jag säger att min känsel från midjan och ner inte alls är som förrut så måste det finnas veteskapliga siffror att tillgå också, det går ju inte bara att höra på patientens ord liksom. *småironisk*
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Hoppas dagen inte var allt för jobbig, och att din elstötar gör nytta.

    Kramen
  8. 4
    Hoppas dagen inte var allt för jobbig, och att din elstötar gör nytta.

    Kramen

Liknande trådar

  1. god natt alla och hoppas på att alla
    By puppe81 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 21:54
  2. Hoppas alla mår bra!
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 22:28
  3. Hoppas att alla mår bra
    By A med 2 - och bebis in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 17:02
  4. Hoppas alla får
    By mina75 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 18:36
  5. Hoppas ni alla
    By Alli-Mac in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 00:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar