jaha
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    jaha

    vet inte om jag tyckte att detta var bättre om jag skall vara ärlig och bakåtsträvande. Tycker att det ser så rörigt och otrivsamt ut på något sätt. Liknar Familjeliv siten lite och upplägget på den sidan gillar jag inte alls!

    usch vad gnällig jag är!
  2. 1
    jaha vet inte om jag tyckte att detta var bättre om jag skall vara ärlig och bakåtsträvande. Tycker att det ser så rörigt och otrivsamt ut på något sätt. Liknar Familjeliv siten lite och upplägget på den sidan gillar jag inte alls!

    usch vad gnällig jag är!
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    nja jag e nog böjd att hålla med..har bara varit inne tvååå minuter...men tycker det tar alldeles för lång TID att ögna igenom mitt favvoforum...
  4. 2
    nja jag e nog böjd att hålla med..har bara varit inne tvååå minuter...men tycker det tar alldeles för lång TID att ögna igenom mitt favvoforum...
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    förut kunde man ju snabbt bläddra sig igenom å lätt kolla av de inlägg man själv skrivit i tack vare den röda texten...
  6. 3
    förut kunde man ju snabbt bläddra sig igenom å lätt kolla av de inlägg man själv skrivit i tack vare den röda texten...
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    har du fått svar från mig? Jag har skickat men det syns int.e Jag trestade att klicka i anonymrutan bara för att se men då bidde det mycket märkligt alltsammans!
  8. 4
    har du fått svar från mig? Jag har skickat men det syns int.e Jag trestade att klicka i anonymrutan bara för att se men då bidde det mycket märkligt alltsammans!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    vad är skillnaden emllan snabbsvar och avancerat?
  10. 5
    vad är skillnaden emllan snabbsvar och avancerat?
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Måste nog hålla med...men man man vänjer sig nog...
  12. 6
    Måste nog hålla med...men man man vänjer sig nog...
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7

    näää har inte fått nåt svar

    skillnaden e att på avancerat kan du välja med ikoner och smileysar...
  14. 7
    näää har inte fått nåt svar skillnaden e att på avancerat kan du välja med ikoner och smileysar...

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Jaha nu har jag
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 00:12
  3. Jaha.
    By Lillblomma in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 15:25
  4. Jaha
    By E&S mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 10:45
  5. Jaha ja
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 10:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar