Cykla?
_02/03 Vinterbarn
  1. P med fyra troll
    #1

    Cykla?

    Något mer vinterbarn som lärt sej cykla ännu? Vår lilla Otto född i februari har nu lärt sej att cykla utan stödhjul, tycker att det är ruskigt tidigt men kanske inte? Han lärde sej på en halvtimme att cykla och lärde sej senare under dagen att starta själv. Känns som om min lilla kille börjar bli stor...
  2. 1
    Cykla? Något mer vinterbarn som lärt sej cykla ännu? Vår lilla Otto född i februari har nu lärt sej att cykla utan stödhjul, tycker att det är ruskigt tidigt men kanske inte? Han lärde sej på en halvtimme att cykla och lärde sej senare under dagen att starta själv. Känns som om min lilla kille börjar bli stor...
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Oj!

    Nemo cyklar fortfarande trehjuling. Inte ens hans storasyster 5 år har fått ordentlig kläm på tvåhjulingen ännu, så om man jämför med mina två är Otto jättetidig :-)
  4. 2
    Oj! Nemo cyklar fortfarande trehjuling. Inte ens hans storasyster 5 år har fått ordentlig kläm på tvåhjulingen ännu, så om man jämför med mina två är Otto jättetidig :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Jo jag har en här hemma som kan cykla utan stödhjul, medan eftersom den andra fortfarnde behöver stödhjul cyklar Viktor ändå på sin stödhjulscykel för att Nille blir så väldigt ledsen annars
  6. 3
    Jo jag har en här hemma som kan cykla utan stödhjul, medan eftersom den andra fortfarnde behöver stödhjul cyklar Viktor ändå på sin stödhjulscykel för att Nille blir så väldigt ledsen annars
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Va duktigt!

    Ronja kör med stödhjul än, men hon är rätt stadig. Kanske skulle hon kalara sig utan, men vi väntar nog till våren
  8. 4
    Va duktigt! Ronja kör med stödhjul än, men hon är rätt stadig. Kanske skulle hon kalara sig utan, men vi väntar nog till våren
  9. Ejbe
    #5

    njae....typ....

    Min stora kille född i mars kunde cykla sommaren efter han fyllde tre, och det gick FORT kan jag lova! Alldeles för fort med tanke på all trafik runt omkring! Så vis av erfarenheten har jag medvetet inte köpt någon tvåhjuling till vinterbarnet... han får hålla tillgodo med en sparkcykel och den är han riktigt haj på :-) Nog skulle han kunna cykla på en tvåhjuling om han hade sådan, han är ganska orädd och balansen har han så det räcker och blir över ;-)
  10. 5
    njae....typ.... Min stora kille född i mars kunde cykla sommaren efter han fyllde tre, och det gick FORT kan jag lova! Alldeles för fort med tanke på all trafik runt omkring! Så vis av erfarenheten har jag medvetet inte köpt någon tvåhjuling till vinterbarnet... han får hålla tillgodo med en sparkcykel och den är han riktigt haj på :-) Nog skulle han kunna cykla på en tvåhjuling om han hade sådan, han är ganska orädd och balansen har han så det räcker och blir över ;-)
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6

    Vi har inte

    låtit Matilda prova att cykla själv ännu. Tänkte ta det nästa år. Har inte velat ge henne cykel med stödhjul heller så hon har haft sin trehjuling denna sommar.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  12. 6
    Vi har inte låtit Matilda prova att cykla själv ännu. Tänkte ta det nästa år. Har inte velat ge henne cykel med stödhjul heller så hon har haft sin trehjuling denna sommar.
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Duktig kille du har.
    Alva har sin trehjuling än. Jag har inte känt att hon har haft nåt större behov av cykel så tidigt.
  14. 7
    Duktig kille du har.
    Alva har sin trehjuling än. Jag har inte känt att hon har haft nåt större behov av cykel så tidigt.
  15. Medlem sedan
    Nov 1997
    #8
    Japp.
    Vår kille lärde sig det nu med i sommar, utan stödhjul 3,5 år. jag är imponerad.
  16. 8
    Japp.
    Vår kille lärde sig det nu med i sommar, utan stödhjul 3,5 år. jag är imponerad.

Liknande trådar

  1. Nu ska jag ut och cykla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-27, 13:14
  2. Cykla med två
    By cykelmamma in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-01, 20:08
  3. cykla
    By ann2 in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 13:01
  4. Cykla, cykla, cykla, lunka, cykla
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 07:16
  5. Nu ska jag cykla
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 08:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar