Kläder till 6 mån fotografering?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Kläder till 6 mån fotografering?

    Nån som har tips/synpunkter på vad jens kan ha på sig imorrn på 6mån fotografering? Funderar iaf på nån nakenbild men vad mer? Har bla Katvig randig heldress i 2 blå nyanser. Och annars står det fullständigt stilla *suck*
  2. 1
    Kläder till 6 mån fotografering? Nån som har tips/synpunkter på vad jens kan ha på sig imorrn på 6mån fotografering? Funderar iaf på nån nakenbild men vad mer? Har bla Katvig randig heldress i 2 blå nyanser. Och annars står det fullständigt stilla *suck*
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Jag tycker inte man ska ha för färgglada kläder på fotografering. Ofta är det brun eller blå bakgrund. När Linnea fotades vid ett halvår hade hon vit body och jeansklänning. Då fokuserar man mer på ansiktet och inte på kläderna likson. Jag hade nog valt vit tröja och jeans och bara fötter.
  4. 2
    Jag tycker inte man ska ha för färgglada kläder på fotografering. Ofta är det brun eller blå bakgrund. När Linnea fotades vid ett halvår hade hon vit body och jeansklänning. Då fokuserar man mer på ansiktet och inte på kläderna likson. Jag hade nog valt vit tröja och jeans och bara fötter.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Tack för tipset. Nåt sånt lär det nog bli, skippar idéen med Katvig dressen. Den var det enda jag kom på bara när jag funderade, ibland har man ju lite hjärnsläpp :-)
  6. 3
    Tack för tipset. Nåt sånt lär det nog bli, skippar idéen med Katvig dressen. Den var det enda jag kom på bara när jag funderade, ibland har man ju lite hjärnsläpp :-)

Liknande trådar

  1. KLÄDER TILL FOTOGRAFERING???
    By med 2an in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2023-01-17, 15:37
  2. Kläder till fotografering...
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 18:41
  3. Kläder till fotografering
    By Ajax in forum Småbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 20:10
  4. Kläder till fotografering?
    By Minama in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 15:06
  5. Kläder till fotografering?
    By Adela in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 10:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar