Duktiga duktiga Eddie!
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Duktiga duktiga Eddie!

    Idag var vi på röntgen av Eddies höfter (det var klickljud på BB men han behövde ingen "höftställning" eller vad det kallas, o nu skulle han rutin-röntgas) och han var SÅ duktig!!
    Fick förstås vänta lite o han bara tittade sig storögt o log mot alla omkring, speciellt gamla tanter, dom är superpoppis Under röntgen låg han blixstilla, fast jag hade oroat mig över det, bena brukar ju sprattla för jämnan. Ingen kiss stråle upp i röntgenapparat á en miljon kronor heller Han bara skrattade o skrattade...min goding! Och ortopeden fick klämma hur mycket han ville, inget kunde störa Mr Sol idag. Höfterna var helt OK så nu slipper jag tänka mer på det iallafall.
  2. 1
    Duktiga duktiga Eddie! Idag var vi på röntgen av Eddies höfter (det var klickljud på BB men han behövde ingen "höftställning" eller vad det kallas, o nu skulle han rutin-röntgas) och han var SÅ duktig!!
    Fick förstås vänta lite o han bara tittade sig storögt o log mot alla omkring, speciellt gamla tanter, dom är superpoppis Under röntgen låg han blixstilla, fast jag hade oroat mig över det, bena brukar ju sprattla för jämnan. Ingen kiss stråle upp i röntgenapparat á en miljon kronor heller Han bara skrattade o skrattade...min goding! Och ortopeden fick klämma hur mycket han ville, inget kunde störa Mr Sol idag. Höfterna var helt OK så nu slipper jag tänka mer på det iallafall.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    VIlken duktig kille och så himla skönt att det inte var några problem med höfterna! Hurra för Eddie1
  4. 2
    VIlken duktig kille och så himla skönt att det inte var några problem med höfterna! Hurra för Eddie1
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Redig grabb!

    Ibland undrar jag om de inte förstår när det är läge att låta bli vissa saker. Jag har oxå förundrats över hur sammarbetsvillig Simon varit när vi varit på undersökningar, han tom somnade då hans njurar undersöktes med ultraljud, och precis som du hade jag funderat på hur det hela skulle gå till. Man upphör aldrig att förvånas.
  6. 3
    Redig grabb! Ibland undrar jag om de inte förstår när det är läge att låta bli vissa saker. Jag har oxå förundrats över hur sammarbetsvillig Simon varit när vi varit på undersökningar, han tom somnade då hans njurar undersöktes med ultraljud, och precis som du hade jag funderat på hur det hela skulle gå till. Man upphör aldrig att förvånas.
  7. fialisa
    #4
    Duktiga Eddie!
    Va skönt att höfterna var okej!
  8. 4
    Duktiga Eddie!
    Va skönt att höfterna var okej!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Duktig kille och skönt att allt såg bra ut.
    KRAMIS
  10. 5
    Duktig kille och skönt att allt såg bra ut.
    KRAMIS

Liknande trådar

  1. NI som är så duktiga
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 21:22
  2. Duktiga jag!
    By k m E *E* & E in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 09:11
  3. Duktiga jag
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 20:19
  4. Vi är så jä..la duktiga...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 08:18
  5. Duktiga jag..
    By Jessica m. Freja in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar