Livstecken
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Livstecken

    Hej, nu är Alice och jag tillbaka efter att ha varit på besök hos mina föräldrar en vecka. Det var skönt att få hjälp och avlastning och få sova ut ordentligt!

    Men vad har hänt med Aff-sidan? Det här ser bara förvirrande ut. Jag tycker att sidan var snyggare förut... *surar*

    Jag har inte läst någonting bakåt, för det är något strul med datorn som gör att allt tar JÄTTELÅNG tid, får be sambon försöka fixa det.

    Det är bara bra med Alice. Förrförra veckan ökade hon dåligt i vikt och gick bara upp 20 g på 5 dagar, men den här veckan var det mkt bättre och hon ökade 260 g! Har börjat ge henne tillägg för jag har så himla lite mjölk.

    Hoppas att det är bra med er alla och era bebisar!
  2. 1
    Livstecken Hej, nu är Alice och jag tillbaka efter att ha varit på besök hos mina föräldrar en vecka. Det var skönt att få hjälp och avlastning och få sova ut ordentligt!

    Men vad har hänt med Aff-sidan? Det här ser bara förvirrande ut. Jag tycker att sidan var snyggare förut... *surar*

    Jag har inte läst någonting bakåt, för det är något strul med datorn som gör att allt tar JÄTTELÅNG tid, får be sambon försöka fixa det.

    Det är bara bra med Alice. Förrförra veckan ökade hon dåligt i vikt och gick bara upp 20 g på 5 dagar, men den här veckan var det mkt bättre och hon ökade 260 g! Har börjat ge henne tillägg för jag har så himla lite mjölk.

    Hoppas att det är bra med er alla och era bebisar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hej! Vad skönt att få lite service antar att du njöt av fulla muggar. Vad bra att Alice tjockat på sig lite mer den här veckan, och vilken tur att det finns tillägg!
  4. 2
    Hej! Vad skönt att få lite service antar att du njöt av fulla muggar. Vad bra att Alice tjockat på sig lite mer den här veckan, och vilken tur att det finns tillägg!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Visst

    är det irriterande...
    Jag gillade förra sida hypermkt bättre!!

    Skönt att viktuppgången stabiliserade sig!
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  6. 3
    Visst är det irriterande...
    Jag gillade förra sida hypermkt bättre!!

    Skönt att viktuppgången stabiliserade sig!

Liknande trådar

  1. Livstecken
    By "Es mamma" in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 21:58
  2. Livstecken
    By Sunflower in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 15:30
  3. Livstecken
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 12:13
  4. Livstecken
    By Little in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 19:31
  5. Livstecken
    By pingu m Edvin o Ivar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar